Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor veel dames is zaterdagmiddag/avond de dag met de hoogste omzet. Dinsdag schijnt erg rustig te zijn
Zoiets had ik ook in gedachten. vrijdagavond en zaterdagavond als drukste avond daarna donderdag en zondagavond. Dinsdag is mijn inziens de minst drukke avond. Vandaar ook dat er een redelijk aantal dames zijn, die dinsdag een vrije dag hebben.
 
Laatst bewerkt:
De bezetting past zich aan aan de verwachte vraag. De weinige dames op bijvoorbeeld dinsdag draaien positief, maar als er wat bijkomen wordt de spoeling dun. Er zijn ook dames die alleen in de weekenden werken. Voor deze dames is best wel lekker te verdienen.
 
"(-) dat al die vragen en opmerkingen in een aparte draad komen." (# 4.994)

Graag. Vooral wat betreft die vragen. Bijzonderlijk vage vragen zoals: Is mijn dame er ?

Ik erger me zo aan die "vragen" dat ik er uit principe nooit een beantwoord (zal wel een persoonlijke afwijking van mij zijn als geboren asociaal) en nog harder ga juichen dan bij mijn diepste orgasme als die een "status aparte" zouden krijgen en hier zouden verdwijnen.

Geldt voor alle onderdelen van de rubriek raamprostitutie, maar vooral voor Den Haag Algemeen. En als men vraagt (soms meer dan eens) naar dame X lijkt mij dat nog nauwelijks "algemeen".

Vraag (mijn eerste ooit !) Hoeveel van de nu 4.995 in getal "items" hier zijn een vraag of bevatten een vraag ?

Vragen staat vrij. Respons geven evenzeer. Maar moet dat hier ?

Nee, niet gaan roepen nu .., dat is een retorische vraag. En wellicht ben ik de enige hier die zich aan al dat gevraag en informatie-gebedel stoort.

Wat mij betreft een nieuwe sub-rubriek Den Haag Vraag- en Antwoordbak. Zonder extra werk voor Paulus 2 (die er nog even op moet wachten maar ooit wordt de Geleenstraat omgedoopt tot de Paulus 2 Boulevard).

Een sub-rubriek die ik (en wie weet nog iemand) dan gewoon kan mijden.
 
Vragers die alleen uit eigenbelang op het forum komen, zullen zich niet geroepen voelen, hun vragen te beperken tot subrubrieken.
Het is voor deze vragers al teveel moeite de plattegrond te raadplegen om aan te geven waar de bevraagde dame staat, noch om de dame te beschrijven.
Actievere moderatie zou een oplossing zijn om deze vragers te kanaliseren en off-topic berichten te verplaatsen.
Dat zie ik hier echter niet gebeuren. De zeer beperkte moderatie op Girlsreview t.o.v. Hookers is voor sommigen een opluchting, maar voor anderen een irritatie.
Bij gebrek aan moderatie is het negeren van vragers, die verder geen zinvolle bijdrage leveren, de enige oplossing.
 
Ben het grotendeels met de vorige scribent eens. Alleen ... één probleem wordt niet opgelost. De voortdurende deceptie.

Je ziet: ha, een stukje in Den Haag Algemeen, spannend, snel even kijken - en dan zie je ... ja hoor, daar gaan we weer: is Mientje er ?

Alleen als je een vraag- en antwoord sub-rubriek in haar geheel kunt negeren is negeren ècht een oplossing voor de "vraag-zieken" zoals ik.

Overigens: de moderator doet niets verkeerd. Als vragen stellen een usance is in de "Algemeen"-rubrieken kan er moeilijk worden ingegrepen. Dat kan alléén als er een alternatief is: de sub-rubriek waarvoor ik pleit.
 
Gewoon even pijlen. Ik was van de week op de Doubletstraat en wilde bij een dame naar binnen gaan ik noem geen namen. Het was klokslag 6 uur en etenstijd en toen zaten er 4 dames in haar kamer te eten. Ze sprongen snel op toen ik kwam. Maar die geur van dat eten. Ik kon gewoon niet naar binnen. Ik vond het zo vies. En ben weg gelopen. Iemand dit ook wel eens gehad ? Vind die avond eet geur in die kleine kamers echt niet te haggelen
 
Gewoon even pijlen. Ik was van de week op de Doubletstraat en wilde bij een dame naar binnen gaan ik noem geen namen. Het was klokslag 6 uur en etenstijd en toen zaten er 4 dames in haar kamer te eten. Ze sprongen snel op toen ik kwam. Maar die geur van dat eten. Ik kon gewoon niet naar binnen. Ik vond het zo vies. En ben weg gelopen. Iemand dit ook wel eens gehad ? Vind die avond eet geur in die kleine kamers echt niet te haggelen
morgen broeders de geur van eten is niet zo fijn maar wat ik soms aantref is de geur van ongewassen broeders zweet en soms tenen kaas nou dan ren ik hard weg heb het gelukkig niet zo vaak mee gemaakt
 
De discussie over vragenstellers vind ik altijd een beetje lastig. We hebben hier natuurlijk één van de grootste informatiebronnen over wandelen in Nederland die je maar kan wensen, me dunkt dat mensen dit zien als een plek om hun vraag neer te leggen. Zeker van een beginnend wandelaar met koudwatervrees is het slim hier wat te vragen, en logisch dat hij nog weinig bijdraagt.

En over mensen die "alleen maar" vragen stellen, sja, waar leg je de grens? Heb zelf 3 recensies geschreven en uit m'n hoofd 2x een vraag gesteld over een dame, bij welke ratio is het acceptabel? (Ik geef toe dat als het op een gegeven moment neer komt op 50 vragen en 0 bijdragen het er wel apart uit gaat zien)

Aparte rubriek is op zich prima hoor en zal vooral in Den Haag goed werken, alleen als het forumbeleid wordt en ook in pak hem beet Deventer en Nijmegen toegepast wordt krijgen we daar ineens niet 1 maar 2 hele stille rubrieken.

Maar zoals ik al zei voor Den Haag lijkt het me prima.
 
Gewoon even pijlen. Ik was van de week op de Doubletstraat en wilde bij een dame naar binnen gaan ik noem geen namen. Het was klokslag 6 uur en etenstijd en toen zaten er 4 dames in haar kamer te eten. Ze sprongen snel op toen ik kwam. Maar die geur van dat eten. Ik kon gewoon niet naar binnen. Ik vond het zo vies. En ben weg gelopen. Iemand dit ook wel eens gehad ? Vind die avond eet geur in die kleine kamers echt niet te haggelen
herkenbaar maar dan bij een dame die alleen zat te eten. Dat was nog wel te doen maar het was inderdaad een onaangenaam soort etensluchtje, iets van knoflook maar dan intensiever. In jouw situatie, 4x zo er dus was ik ook afgetaaid
 
Eens, @Paulus2 . Maar als ik zie dat jij schrijft dat je altijd meldt als BB Kelly er is, dat er dan drie dikke konten berichten staan en vervolgens
"Is BB Kelly er vandaag?", dan denk ik dat een beetje structuur wel zou kunnen helpen.
De naam van BB Kelly wordt inderdaad wel vaak genoemd, dat ze aanwezig is, je zou haast denken dat Paulus, BB Kelly aandelen heeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan