Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag was het aardig druk in de Doubletstraat. Genoeg dames om naar binnen te wippen. Op nr 4,5,7,10,12,16a,18.
Allemaal jonge dames met Roemeense roots.
Er staan een paar tussen die zeker het proberen waard zijn. Vooral 's avonds staan er mooie dames.

Ik schrok wel van de mannen die er rondliepen, merendeels Bulgaren en Roemenen. Allemaal lichtgetint in groepjes dames aan het bekijken.
 
Vanmiddag was het aardig druk in de Doubletstraat. Genoeg dames om naar binnen te wippen. Op nr 4,5,7,10,12,16a,18.
Allemaal jonge dames met Roemeense roots.
Er staan een paar tussen die zeker het proberen waard zijn. Vooral 's avonds staan er mooie dames.

Ik schrok wel van de mannen die er rondliepen, merendeels Bulgaren en Roemenen. Allemaal lichtgetint in groepjes dames aan het bekijk
Is de Roemenie expres weer open?
Dan val je wel op tussen al die licht getinte types, maar het heeft een voordeel, de dames willen dan nog grager dat je naar binnen komt.
 
Waar gaat dit over vraag ik me over ...Hygiene en dan krijgt die post ook nog zoveel likes...

Ik was vanmiddag toevallig in Den Haag, ik moest even in de Apple store zijn en ik dacht laat ik toch nog even in de doubbie kijken...

Mijn hemel, Mijn God .....WTF is daar aan de hand. Deze straat staat echt op instorten. Ik heb werkelijk echt geen 1 dame gezien waar ik naar binnen zou willen al zou ik ervoor betaald worden. Nou misschien 1.

Ik ben zelfs niet meer naar de Geleenstraat gegaan zo schrikbarend vond ik het:confused:

En dan begint er hier iemand over hygiene en krijg 20 likes (y)

Waar gaat deze wereld heen. Ik denk eerder dat die dames wat aan hun hygiene moeten dan de wandelaars...

Ik vraag echt af waarom het niet meer lukt om daar wat knappere dames in die straat te krijgen? Het lijkt ondertussen wel het afvoerputje van Europa te worden, dames die nergens anders meer aan de slag kunnen worden in Den Haag gedropt.

Vroeger stond de Den Haag echt bekend als de plek waar de mooiste vrouwen stonden in Nederland.

Dus waarom zoveel kritiek op de wandelaars daar? Begin bij het begin. Waarom je daar na toe gaat.... en ga daar is een kritische noot over uitwijden.

Ik zal me denk ik niet zo populair maken hier met dit bericht maar de feiten zijn de feiten. Ik ga echt nooit meer naar de Doublet.
Ouwe cowboy . Ik heb nog nooit zoveel onzin in 1 bericht gelezen. Alles wat je opsomt slaat kant nog wal. Alles wat je schrijft is relatief.

Je vergelijkt de hygiëne van wandelaars met het uiterlijk van dames.

Vervolgens noem je platgezegd alle dames lelijk, om vervolgens te zeggen dat je op oostblokkers valt. Je weet toch dat de Doubletstraat bekent staat om de latinas ?

Vervolgens is dat ook nog eens een mening. Bij elke oostblok dame denk ik aan Stalingrad en ze zijn vaak nog dunner dan een strijkplank. Dan ga ik toch ook niet zeggen dat die dames vaker moeten douchen ? Ik wil het woord niet gebruiken maar het komt dom en bekrompen over

Vervolgens staat Den Haag bekend om de mooiste dames van Nederland ? Laat mij niet lachen . De wallen ?? Het zandpad destijds ?

Vervolgens moeten wij die naar de Doubletstraat gaan ons sterk af vragen waarom wij daar heen gaan ? Op basis van ?

Je eindigt je bericht. De feiten zijn de feiten. Daarmee bevestig je nog eens dat alles wat je geschreven waar is . Alles wat ik zojuist ontkracht heb.

En als klap op de vuurpijl ga je niet meer naar de geleenstraat omdat de Doubletstraat je tegen viel ? Dat is het zelfde als niet meer auto rijden omdat een zelf rijdende tesla een afslag gemist heb.

Nogmaals alles wat je schrijft is relatief , slaat kant nog wal. En is in meerdere opzichten te ontkrachten. Het enige wat je eigenlijk nog kunt antwoorden en waarschijnlijk ook zal doen. Dit is mijn mening ik vind het zo. Maar die vlieger gaat niet op als je het uiterlijk van dames vergelijkt met douchen. En wij wandelaars onszelf moeten afvragen waarom wij daar heen gaan naar aanleiding van jou bezoek daar.

Plan van akte .
 
Voor de Corona uitbraak zat op doub 12,k4 `s avonds altijd een latina op een kruk met grote tetten, Als dat Yulia is dan heb ik haar al een tijdje niet gezien dit pand wordt nu bezet door Oostblok dames.
 
Waar gaat dit over vraag ik me over ...Hygiene en dan krijgt die post ook nog zoveel likes...

Ik was vanmiddag toevallig in Den Haag, ik moest even in de Apple store zijn en ik dacht laat ik toch nog even in de doubbie kijken...

Mijn hemel, Mijn God .....WTF is daar aan de hand. Deze straat staat echt op instorten. Ik heb werkelijk echt geen 1 dame gezien waar ik naar binnen zou willen al zou ik ervoor betaald worden. Nou misschien 1.

Ik ben zelfs niet meer naar de Geleenstraat gegaan zo schrikbarend vond ik het:confused:

En dan begint er hier iemand over hygiene en krijg 20 likes (y)

Waar gaat deze wereld heen. Ik denk eerder dat die dames wat aan hun hygiene moeten dan de wandelaars...

Ik vraag echt af waarom het niet meer lukt om daar wat knappere dames in die straat te krijgen? Het lijkt ondertussen wel het afvoerputje van Europa te worden, dames die nergens anders meer aan de slag kunnen worden in Den Haag gedropt.

Vroeger stond de Den Haag echt bekend als de plek waar de mooiste vrouwen stonden in Nederland.

Dus waarom zoveel kritiek op de wandelaars daar? Begin bij het begin. Waarom je daar na toe gaat.... en ga daar is een kritische noot over uitwijden.

Ik zal me denk ik niet zo populair maken hier met dit bericht maar de feiten zijn de feiten. Ik ga echt nooit meer naar de Doublet.

Dan moet je in de avond gaan.
 
Ouwe cowboy . Ik heb nog nooit zoveel onzin in 1 bericht gelezen. Alles wat je opsomt slaat kant nog wal. Alles wat je schrijft is relatief.

Je vergelijkt de hygiëne van wandelaars met het uiterlijk van dames.

Vervolgens noem je platgezegd alle dames lelijk, om vervolgens te zeggen dat je op oostblokkers valt. Je weet toch dat de Doubletstraat bekent staat om de latinas ?

Vervolgens is dat ook nog eens een mening. Bij elke oostblok dame denk ik aan Stalingrad en ze zijn vaak nog dunner dan een strijkplank. Dan ga ik toch ook niet zeggen dat die dames vaker moeten douchen ? Ik wil het woord niet gebruiken maar het komt dom en bekrompen over

Vervolgens staat Den Haag bekend om de mooiste dames van Nederland ? Laat mij niet lachen . De wallen ?? Het zandpad destijds ?

Vervolgens moeten wij die naar de Doubletstraat gaan ons sterk af vragen waarom wij daar heen gaan ? Op basis van ?

Je eindigt je bericht. De feiten zijn de feiten. Daarmee bevestig je nog eens dat alles wat je geschreven waar is . Alles wat ik zojuist ontkracht heb.

En als klap op de vuurpijl ga je niet meer naar de geleenstraat omdat de Doubletstraat je tegen viel ? Dat is het zelfde als niet meer auto rijden omdat een zelf rijdende tesla een afslag gemist heb.

Nogmaals alles wat je schrijft is relatief , slaat kant nog wal. En is in meerdere opzichten te ontkrachten. Het enige wat je eigenlijk nog kunt antwoorden en waarschijnlijk ook zal doen. Dit is mijn mening ik vind het zo. Maar die vlieger gaat niet op als je het uiterlijk van dames vergelijkt met douchen. En wij wandelaars onszelf moeten afvragen waarom wij daar heen gaan naar aanleiding van jou bezoek daar.

Plan van akte .
Nee....
Neee....
En nog is Nee....



Je kan lelijk niet in mooi veranderen omdat iets relatief zou moeten zijn.


Maar dat maakt voor sommige niet zoveel uit die zouden hun piemel ook gewoon in een stofzuiger steken.

Mee eens dat het ieder zijn eigen keuze is. Niet de mijne.

Dus Ranger blijf jij je piemel maar lekker in ouwe Koeien steken om maar in cowboy taal te blijven.

Het niveau van de vrouwen op de Geleenstraat is voor het merendeel tegenwoordig wat vroeger/tijdje geleden standaard op de Doubletstraat stond op een enkeling na. Het niveau is daar ook veel minder dan wat het was.
 
Heren, ik heb op hunsestraat 51 een aantal keer een dame gezien met lang blond haar met een lange tijgerachtige broek aan. Weet iemand hoe deze dame heet?
Ik denk dat dat Carina is.
 
Het niveau van de vrouwen op de Geleenstraat is voor het merendeel tegenwoordig wat vroeger/tijdje geleden standaard op de Doubletstraat stond op een enkeling na. Het niveau is daar ook veel minder dan wat het was.
ik was vroeger, in de tijd dat de Poeldijksestraat nog open was, een keer in de Doubletstraat wezen kijken. Toen schrok ik mij echt dood, dat was echt een horror scenario. Daar zaten, (voor zover ze nog konden zitten) allemaal negerinnen met een leeftijd van 50 + en een gewicht van minimaal 100 kg.

Sinds de sluiting van de Poeldijksestraat, is het niveau van de Doubletstraat met sprongen vooruit gegaan. Maar er zitten, en zeker nog overdag wel een aantal draken, die wat mij betreft met pensioen mogen gaan, of een enkele reis thuisland mogen krijgen. Aan de andere kant is daar blijkbaar vraag naar, want anders hadden ze al opgehouden, want ze moeten immers toch dagelijks de kamerhuur betalen, en zonder klanten gaat dat moeilijk.
 
"Er staat op de Doubletstraat echt helemaal niets meer dat op de Geleenstraat kan staan." (# 5.034)

"Alles wat je schrijft is relatief." (# 5.046)

Het probleem is de generale formulering. Was in # 5.034 alles consequent geschreven vanuit een "ik-persoon", een "ik" die iets ervaart en iets vindt op basis van individueel-relevante argumenten (in casu de vergelijking met wat door de auteur blijkbaar "vroeger" werd gezien en beleefd), met als conclusie: nu niets (meer) voor mij, dan was er weinig aan de hand.

Alleen al de suggestie een objectief oordeel te geven kan storen en irriteren. Want is in feite onmogelijk. Zo vind ik (subjectief dus) dat er ook dames in de Geleenstraat staan (en ook eertijds stonden) die binnen de werkende populatie van de Doubletstraat niet zouden misstaan (letterlijk en figuurlijk).

Ik moest een tijdje terug bij iemand op de Paviljoensgracht zijn en liep 's avonds (doorgaans kom ik er dan nooit) de Doubletstraat in. Zag redelijk wat dames die - in mijn uitermate subjectieve ogen - best van straat zouden kunnen wisselen.

En ja, vroeger is echt voorbij. Daarom noemen we het ook vroeger. Ik begrijp de teleurstelling bij hen die vergelijken, maar hoop dat zij hun subjectieve ervaringen als subjectief en met respect voor andere visies kond doen.

Anders wordt het echt op elkaar schieten met "welles" en "nietes".

*****

"Je kan lelijk niet in mooi veranderen omdat iets relatief zou moeten zijn." (# 5.052)

Deze wijsheid ben ik binnen het filosofische discours nog nooit tegengekomen. Leer ik ook weer eens wat bij op dit educatieve forum.

Elke kwalificatie is betrekkelijk, leerden wij. Onder meer goed, kwaad, mooi, lelijk zijn geen objectief vast te stellen grootheden, maar worden - temporeel, sociaal-cultureel (en daarbinnen vaak weer individueel) gebonden - voornamelijk subjectief-vergelijkenderwijs bepaald.

Zie bijvoorbeeld groot en klein: Lemuel Gulliver was in de mensenwereld niet enorm groot, maar op het eiland Lilliput een reus.

Nooit geweten dat mijn professor het radicaal mis had. Ik zal snel Leiden maar eens bellen ...
 
Weet iemand wanneer Alicia en Laura van Geleen45 weer aanwezig zijn? Nu beatrix en gabrielle ook weer terug zijn. Verwacht ik dat het niet meer lang zal duren.
 
Laatst bewerkt:
Wie weet hoe de dame op 3k11 heet? Een van de beste van doubletstraat vind ik. Superslank met neptieten en tatts.

Adriana?

 
Nee....
Neee....
En nog is Nee....



Je kan lelijk niet in mooi veranderen omdat iets relatief zou moeten zijn.


Maar dat maakt voor sommige niet zoveel uit die zouden hun piemel ook gewoon in een stofzuiger steken.

Mee eens dat het ieder zijn eigen keuze is. Niet de mijne.

Dus Ranger blijf jij je piemel maar lekker in ouwe Koeien steken om maar in cowboy taal te blijven.

Het niveau van de vrouwen op de Geleenstraat is voor het merendeel tegenwoordig wat vroeger/tijdje geleden standaard op de Doubletstraat stond op een enkeling na. Het niveau is daar ook veel minder dan wat het was.
We hebben niks aan dit negatieve gedoe, je punt is nu wel duidelijk, anno 2022 bestaat er nog zoiets als doublet/geleen straat in NL dat is meer dan een wonder, je mag je mening hebben maar dit vernederen gaat wel erg ver.
 
ik was vroeger, in de tijd dat de Poeldijksestraat nog open was, een keer in de Doubletstraat wezen kijken. Toen schrok ik mij echt dood, dat was echt een horror scenario. Daar zaten, (voor zover ze nog konden zitten) allemaal negerinnen met een leeftijd van 50 + en een gewicht van minimaal 100 kg.
In principe is daar helemaal geen vraag naar.

De vraag wordt vaak bepaald door het aanwezige aanbod en de prijs.

Als er gewoon geen ander aanbod is dan koop je het produkt toch om de behoefte te bevredigen.

10-15 jaar gelede was de doublet best wel een aardige straat. De dames waar jij het over heb stonden vaak in die ruimtes buiten de straat in de 2 grote Passages. Nu staan ze ook weer in de straat in grote aantallen.
 
In principe is daar helemaal geen vraag naar.

De vraag wordt vaak bepaald door het aanwezige aanbod en de prijs.

Als er gewoon geen ander aanbod is dan koop je het produkt toch om de behoefte te bevredigen.

10-15 jaar gelede was de doublet best wel een aardige straat. De dames waar jij het over heb stonden vaak in die ruimtes buiten de straat in de 2 grote Passages. Nu staan ze ook weer in de straat in grote aantallen.
Sinds de Poeldijksestraat gesloten is, heeft de Doublet een behoorlijke upgrade ondergaan wat betreft aanbod. Veel meiden gingen met de sluiting van de Poeldijksestraat hun werkzaamheden aanbieden in de Doubletstaat, wat het aanbod van mooie en jonge dames ten goede kwam.
 
Laatst bewerkt:
Sinds de Poeldijksestraat gesloten is, heeft de Doublet een behoorlijke upgrade ondergaan wat betreft aanbod. Veel meiden gingen met de sluiting van de Poeldijksestraat hun werkzaamheden aanbieden in de Doubletstaat, wat het aanbod van mooie en jonge dames ten goede kwam.
Mee eens

En dat heb ik ook aangegeven in mijn eerdere post.

Maar nu moet je toch weer de conclusie trekken dat het weer helemaal weer de andere kant op gaat en of is gegaan.

En de corona periode heeft er voor gezorgd dat het weer helemaal de verkeerde kant op is gegaan.

Er is zijn natuurlijk in de Doubletstraat voor de Corona periode een paar grote acties geweest die te maken hadden met mensen handel op de Doubletstraat.

Er waren toen ook een paar raampartijen gesloten.

Het 1 zal wel ook met het andere te maken hebben dat het niveau van de straat is gedaald.

Nu ben ik natuurlijk niet voor illegale zaken laat dat duidelijk zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan