Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van het weekend weer eens een rondje in de Doub gelopen, en het viel mij op dat over een brede linie de prijzen verhoogd zijn naar EUR 40,- voor het instaptarief. Daarmee wordt het prijsverschil met de Geleenstraat wel erg klein!
 
Van het weekend weer eens een rondje in de Doub gelopen, en het viel mij op dat over een brede linie de prijzen verhoogd zijn naar EUR 40,- voor het instaptarief. Daarmee wordt het prijsverschil met de Geleenstraat wel erg klein!
Met name de Oost Europese dames vragen al een tijdje € 40,00 als instaptarief. Ik hoor al van collega wandelaars, dat ze de Doublet overslaan, nu er nauwelijks een prijsverschil is.
 
Man man man weer gezeur over 5 euro. Gun die dames ook wat. Het is niet dat ze 250 of 300 euro voor een uur vragen. Dan kan ik wel begrijpen. Maar 5 euro pfff stelletje aasgieren.

Gaat niet echt om die 5 euro qua bedrag, meer om het principe. Minimumprijzen zijn al van 30 naar 35 gegaan recentelijk. Het is nogal vreemd om onderling afspraken te maken (vooral Roemenen) om de bepaalde minimumprijs op te drijven. Als je dit prima vindt, waar gaat het dan stoppen? Stel ze spreken onderling 50 af, en als reactie gaan de dames op Geleen op 60 zitten etc.
Is meer een principieel dingetje.
Je kan het ook omdraaien. Waarom zeuren de dames over die extra 5 euro als de minimumprijs op 35 euro gezet is? Zij vragen toch de extra 5 euro en zeuren in eerste instantie (volgens jouw bewoordingen)?
 
Helaas heeft de verhoging van 30 naar 35 de doubletstraat kapot gemaakt. Toen het 30 was en de geleen 50 waren het andere ( betere ) tijden.
Dat is ook mijn indruk, ik vraag altijd aan de dames wat ze willen hebben, bij degene die € 40,00 willen loop ik door, bij degene die € 35,00 vragen ga ik naar binnen, maar betaal altijd met twee briefjes van € 20,00 en wil geen wisselgeld terug. Geef mij zelf toch een beter gevoel. Wat mij overigens wel opvalt dat het bijna alleen de Roemeense dames zijn die € 40,00 vragen, en vaak hebben ze nog zo'n arrogante houding van, je mag blij zijn dat je mij mag neuken.
Geef mij dan maar de Latina;s
 
Dat is ook mijn indruk, ik vraag altijd aan de dames wat ze willen hebben, bij degene die € 40,00 willen loop ik door, bij degene die € 35,00 vragen ga ik naar binnen, maar betaal altijd met twee briefjes van € 20,00 en wil geen wisselgeld terug. Geef mij zelf toch een beter gevoel. Wat mij overigens wel opvalt dat het bijna alleen de Roemeense dames zijn die € 40,00 vragen, en vaak hebben ze nog zo'n arrogante houding van, je mag blij zijn dat je mij mag neuken.
Geef mij dan maar de Latina;s

Wat zeik je nou weer joh? Best zielig dat je moeilijk doet om 5 euro. Als je niet kunt eten bij een vijfsterrenrestaurant ga je maar lekker naar de McDonald's!

(dacht ik sorteer alvast voor op de hielenlikkers)
 
Ana in de Doub nr 73 ziet er ondeugend uit. Twijfel enorm om eens bij haar binnen te stappen en voor het eerst het condoom bij een dame weg te laten want volgens ander forum is ze hiervoor bekend en wrs op dit forum ook. Maar haar lichaam ziet er toch wat slapjes uit. Daarnet kwam er een goedgeklede don juan naar buiten eind 30 ~ max 40 jaar. Die zal wrs ook haar kut volgeschoten hebben. Is ze echt zo de moeite waard? Ik val op een ander type vrouwen. Namelijk stevige gezette vrouwen zoals Nena (nr12), Jennie in de grote witte passage. Toch kriebelt het om eens de stoute schoenen aan te trekken en die milf Ana eens zc te nemen.
 
Wat zeik je nou weer joh? Best zielig dat je moeilijk doet om 5 euro. Als je niet kunt eten bij een vijfsterrenrestaurant ga je maar lekker naar de McDonald's!

(dacht ik sorteer alvast voor op de hielenlikkers)

@Eagle99 Nou ben ik wel even benieuwd welke vorm van prostitutie we in dit geval dan moeten vergelijken met McDonald's?
Volgens mij is de Doublet al zo ongeveer de goedkoopste vorm van prostitutie in Nederland.
 
Ana in de Doub nr 73 ziet er ondeugend uit. Twijfel enorm om eens bij haar binnen te stappen en voor het eerst het condoom bij een dame weg te laten want volgens ander forum is ze hiervoor bekend en wrs op dit forum ook. Maar haar lichaam ziet er toch wat slapjes uit. Daarnet kwam er een goedgeklede don juan naar buiten eind 30 ~ max 40 jaar. Die zal wrs ook haar kut volgeschoten hebben. Is ze echt zo de moeite waard? Ik val op een ander type vrouwen. Namelijk stevige gezette vrouwen zoals Nena (nr12), Jennie in de grote witte passage. Toch kriebelt het om eens de stoute schoenen aan te trekken en die milf Ana eens zc te nemen.
Ana heeft geen uitgezakt lichaam. Ze is bijzonder goed geconserveerd voor een dame van haar leeftijd. Ik vind haar lijf iig heerlijk. Je kunt haar altijd nog nemen met condoom, als jij je bedenkingen hebt haar zonder te doen. Dat zc verhaal is beslist niet de enige reden haar te bezoeken, lijkt mij ;)
 
Laatst bewerkt:
In het midden van Doublet 79 staat momenteel ook nog een knappe dame. Ze heeft een lang zwart kleed aan zoals Fatima. Lang zwart haar. Lijkt Turks van origine. Haar borsten zien er tamelijk groot en natuurlijk uit. Heeft onmiddelijk in de gaten als je ook maar een klein beetje staart.
 
Ana in de Doub nr 73 ziet er ondeugend uit. Twijfel enorm om eens bij haar binnen te stappen en voor het eerst het condoom bij een dame weg te laten want volgens ander forum is ze hiervoor bekend en wrs op dit forum ook. Maar haar lichaam ziet er toch wat slapjes uit. Daarnet kwam er een goedgeklede don juan naar buiten eind 30 ~ max 40 jaar. Die zal wrs ook haar kut volgeschoten hebben. Is ze echt zo de moeite waard? Ik val op een ander type vrouwen. Namelijk stevige gezette vrouwen zoals Nena (nr12), Jennie in de grote witte passage. Toch kriebelt het om eens de stoute schoenen aan te trekken en die milf Ana eens zc te nemen.
Smaken verschillen, 1 x geweest maar nooit meer. ieder zijn ding, maar Ana is over due....by far :)

ieder zijn ding, wellicht is dit iets voor jou....menig ander is lovend over haar...

ik zou zeggen gewoon eens doen, die paar euro's daar kom je wel overheen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan