Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het midden van Doublet 79 staat momenteel ook nog een knappe dame. Ze heeft een lang zwart kleed aan zoals Fatima. Lang zwart haar. Lijkt Turks van origine. Haar borsten zien er tamelijk groot en natuurlijk uit. Heeft onmiddelijk in de gaten als je ook maar een klein beetje staart.
Is het kamer 3?
Ze komt uit Chili, werkt hier een week (alleen spaans dus) en standaard prijs, maar wel meer mogelijk.
Ben er niet binnengeweest
 
vanavond even een paar rondjes Doub gedaan. Een tijd geleden dat ik s'avond op de Doub was. De bezetting viel mij niet tegen. Ik dacht dat ik Lisa voorheen werkzaam op 40 k5 nu met verlicht beertje op een barkruk staan op Doublet 10 of 12. Wellicht kan iemand dat bevestigen. Verder veel bekende dames gezien en ook een paar die ik nog niet eerder had gezien.

Ik zag ook een mooie Bulgaarse die ik wel eens eerder hebt bezocht. Helaas naam vergeten ze zat op 38 k2 of op 4o k1.
Ook zag ik op 31 k 9 een mooie Colombiaanse vrij lang met een soort van blauwe beugel oid, ik schat achter in de twintig, ooit haar wel een genomen in de coronatijd, jaar of twee geleden. Even getwijfeld om haar aan een hernieuwde inspectie te onderwerpen, maar toch maar niet gedaan, oh, ik dacht dat haar naam Cristina is, staan nog geen recensies hier op GR van haar.

Uiteindelijk mijn pegels maar uitgegeven bij de goedlachse Jessica.
 
Iemand ervaring met de Nederlands sprekende dame direct naast de korte passage (doubletstraat)? Draagt een bril en ziet er schattig en jong uit. Ze vraagt echter als instaptarief 100 euro voor 30min. Hiervoor bedankt en ik zag meerdere afhaken na een gesprek aan het raam.

Is haar service/mogelijkheden zo uitstekend? Lijkt me dat ze met haar prijzen niet op de juist plek zit in de relatief goedkope straat... Zelfs in privéhuizen betaal je minder voor meer mogelijkheden.
 
Is het kamer 3?
Ze komt uit Chili, werkt hier een week (alleen spaans dus) en standaard prijs, maar wel meer mogelijk.
Ben er niet binnengeweest
Ja, dat is het raam waar ik ze zag staan. Op k1 stond er ook een dame die ik nooit eerder gezien had. Heel jong, ook iets voller dan meeste poppetjes daar, ziet er Braziliaans uit met zandkleurig badpak.
 
Iemand ervaring met de Nederlands sprekende dame direct naast de korte passage (doubletstraat)? Draagt een bril en ziet er schattig en jong uit. Ze vraagt echter als instaptarief 100 euro voor 30min. Hiervoor bedankt en ik zag meerdere afhaken na een gesprek aan het raam.

Is haar service/mogelijkheden zo uitstekend? Lijkt me dat ze met haar prijzen niet op de juist plek zit in de relatief goedkope straat... Zelfs in privéhuizen betaal je minder voor meer mogelijkheden.
Even onderstaande recensie doorlezen, betreft waarschijnlijk dezelfde dame.

 
Man man man weer gezeur over 5 euro. Gun die dames ook wat. Het is niet dat ze 250 of 300 euro voor een uur vragen. Dan kan ik wel begrijpen. Maar 5 euro pfff stelletje aasgieren.
Waar lees je dat ik ze niks gun? Ik geef alleen aan dat ik een persoonlijke afweging maak en kies voor de Geleen, zelfs voor 10 euro meer, omdat ik vind dat het minieme prijsverschil en het grotere verschil in kwaliteit niet meer in verhouding staat als je kijkt naar doub vs. geleen.
 
Waar lees je dat ik ze niks gun? Ik geef alleen aan dat ik een persoonlijke afweging maak en kies voor de Geleen, zelfs voor 10 euro meer, omdat ik vind dat het minieme prijsverschil en het grotere verschil in kwaliteit niet meer in verhouding staat als je kijkt naar doub vs. geleen.
ik heb dit al een paar maanden geleden geopperd, de Doublet heeft geen toegevoegde waarde als het prijsverschil met de Geleen nihil is. Toen kreeg ik alleen maar kritiek over mij heen, van dat ik de dames niks gunde of van het is maar € 5,00 waar maak je je druk om. Maar dat was mijn punt niet,
 
Laatst bewerkt:
Zolang er genoeg mensen zijn die 40 euro aftikken (of 100 euro voor coco) in de doub dan blijven de prijzen hoog in de doub. Ik ben een voorstander van de 35 instaptarieven, maar wie ben ik nou.

Als het zo blijft dan gaan de dames van de Geleen ook binnenkort hun prijzen verhogen.
En dan gaan we weer zeiken dat de dames hun prijzen verhogen en alles weer zo duur is voor een neukbeurt. We doen het allemaal zelf 🙂.
 
Afgelopen zaterdag weer eens de Geleenstraat bezocht, leuke meid "Rose" zien staan, mooi strak best getrainde body, echter hier nergens geen recensie kunnen vinden, of er overheen gekeken?
Uiteindelijk maar bij Hunsestraat 51 naar binnen gegaan, 1e kamer vanuit de gracht bekeken.
Bij volgens mij een Roemeense genaamd (T)ina denk ik dat ze zich noemde. Donker harig, mooi slanke body, sport regelmatig denk ik gezien haar mooie figuur. Of iemand heeft de juiste naam?
Wel Prettige ervaring, ze heeft goed haar best gedaan, eerst lekker geteast door haar lekkere lijf, paar leuke tatoeages, niet overdreven, boven me beetje uit te dagen.. ook beiden elkaar goed en uitvoerig verwend en met een flinke enerverend explosief gefinished. Zeker nog eens gauw terug, een van de betere ervaringen uit '22 tot zover.
 
Haha nee vast niet.
Lekker jonge oostblok meid.
Geweldig lekker kontje in dat roze badpak...
Piercing in haar clit zichtbaar.
Helaas opgespoten lippen, lijkt donald duck wel.
Toch zou ik haar doen vanwege dat kontje...maar niet voor 50.
50 euro!!! Zo knap is ze ook weer niet.
Kontje is wel lekker.

Het moet niet gekker worden in de doub.
Ik zie al voor me dat er genoeg wandelaars dit bedrag graag betalen. Ik vrees dat de doub duurder gaat worden en Geleen ook.

En dan moeten we niet gaan zeiken als de straten duurder gaan worden etc.
 
Afgelopen dinsdagmiddag zag ik 2 mooie jonge slanke meiden achter het raam op Doublet 7 k2 en 7 k3. Weet iemand misschien wie ze zijn en of het leuk is om ze te bezoeken?
Ik heb geen idee wat de namen zijn, maar die op 7 k3 is inderdaad een mooie dame. Ze ziet er wel heel arrogant uit. Heb zelf nooit een lach op dr gezicht gezien maargoed. De dame op 7 heeft als het goed is groene ogen. Klopt dat? Zo ja, een vriend van me is bij haar naar binnen geweest en vertelde me dat er 0% communicatie was. Dus ook arrogant 🤣 @Rainyday
 
Ik heb geen idee wat de namen zijn, maar die op 7 k3 is inderdaad een mooie dame. Ze ziet er wel heel arrogant uit. Heb zelf nooit een lach op dr gezicht gezien maargoed. De dame op 7 heeft als het goed is groene ogen. Klopt dat? Zo ja, een vriend van me is bij haar naar binnen geweest en vertelde me dat er 0% communicatie was. Dus ook arrogant 🤣 @Rainyday
Bedankt. Dat dacht ik al, jonge mooie meiden meestal arrogant. Maar goed, als ik in een goede bui zit zal ik een keertje proberen.
Ik heb niet opgelet of zij groene ogen heeft. Charmant!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan