Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat moet de Rose van 84 k5 zijn geweest.
Als het om die dame gaat: ik ben nooit bij haar binnen geweest.

Wel een keer aan het raam iets gevraagd (of een bepaalde handeling mogelijk was). Dat was zo. Toen ik zei: leuk, maar ik kom een andere keer langs want ik was net al bij iemand anders, reageerde ze meteen zwaar geïrriteerd. Raam werd nog net niet dichtgesmeten, ze leek binnensmonds een of ander Roemeens scheldwoord te mompelen. Dus toen wist ik genoeg: hier beter wegblijven.
 
Volgens mij is het toch wel een aardige dame, maar geen ervaring mee.

Tja, wie weet. Maar dat soort reacties zijn een forse afknapper.

Ik heb in Antwerpen ongeveer hetzelfde gesprek gehad met Melissa van Schippersstraat 15. Die reageerde met iets als: ja, leuk, ik hoop je binnenkort te zien. Zo kan het ook. Voor iedereen prettiger en meer klandizie voor de dame op de lange termijn.
 
Bedoel je de de dame op Geleen 84k5 of de trans die ik de laatste keer ergens op Geleen 126a zag staan?

Van de laatste is een topic: https://www.girlsreview.nl/threads/rose-s-gravenhage-hunsestraat-4-k1.11543/
Van de eerste niet voorzover ik weet.

Het is de dame op 84-5 denk ik, ken de nummering niet precies, vindt haar er erg sportief, best strak getraind uitzien.
Heeft trouwens een hand geschreven tekst met o.a. haar naam Rose in het raam staan.
Dan binnenkort zelf eens kennis mee maken, had gehoopt ergens een recensie over haar te zien.
 
Ik heb geen idee wat de namen zijn, maar die op 7 k3 is inderdaad een mooie dame. Ze ziet er wel heel arrogant uit. Heb zelf nooit een lach op dr gezicht gezien maargoed. De dame op 7 heeft als het goed is groene ogen. Klopt dat? Zo ja, een vriend van me is bij haar naar binnen geweest en vertelde me dat er 0% communicatie was. Dus ook arrogant 🤣 @Rainyday
7K3 is Elisa zij is best goed d overige kamers waren overigens leeg bij 7K
 
Als het om die dame gaat: ik ben nooit bij haar binnen geweest.

Wel een keer aan het raam iets gevraagd (of een bepaalde handeling mogelijk was). Dat was zo. Toen ik zei: leuk, maar ik kom een andere keer langs want ik was net al bij iemand anders, reageerde ze meteen zwaar geïrriteerd. Raam werd nog net niet dichtgesmeten, ze leek binnensmonds een of ander Roemeens scheldwoord te mompelen. Dus toen wist ik genoeg: hier beter wegblijven.
Rose is een aardige dame volgens mij. Ik ben een keertje bij haar binnen geweest. Toen Elisabeth (haar collega, ook van 84) nog geen naambord had, heb ik soms aan haar gevraagd of Elisabeth aanwezig is, ze gaf mij netjes antwoord op mijn vraag
 
Voor de fans die haar gemist hebben en haar niet mis willen lopen :

Zekerheid heb je pas als ze 'morgen of dinsdag' tastbaar aanwezig is , maar net als 2 weken geleden is het plan dat de "ietsje" gevulde Nena gedurende een '4 daagse Doublet' op nr 10k1 haar service weer verleent.

 
Rond een uur of 1 snachts in Den Haag beland nog nooit geweest, wist niet dat het zo vroeg sluit daar. Weet ik voor de volgende keer dat ik vroeger moet komen. Iemand suggesties die ik zeker in Den Haag is moet bezoeken? Liefts lekkere kont en borsten, mag geleen en doubletstraat zijn.
 
Rond een uur of 1 snachts in Den Haag beland nog nooit geweest, wist niet dat het zo vroeg sluit daar. Weet ik voor de volgende keer dat ik vroeger moet komen. Iemand suggesties die ik zeker in Den Haag is moet bezoeken? Liefts lekkere kont en borsten, mag geleen en doubletstraat zijn.
ik denk dat voor iedereen anders is, val je bv meer voor warmbloedige Latinas of heb je liever van die koele berekende Oostblok meiden?
 
Ben aan het twijfelen om vanavond richting Geleen of SKW te gaan.
Wat me trouwens opvalt in de doublet hangen altijd heel veel licht verstandelijk beperkt mannen. Laatste x stond 1tje zich in een passage af te trekken.
denk dat hij bij een tmm is geweest en het klusje nog ff moet afmaken, blauwe ballen doen zeer :ROFLMAO:
 
Wat me trouwens opvalt in de doublet hangen altijd heel veel licht verstandelijk beperkt mannen. Laatste x stond 1tje zich in een passage af te trekken.
S'avonds trekt de Doublet niet het beste volk aan, dat was mij ook al opgevallen. Maar iemand die de hand aan zich zelf slaat heb ik nog niet gezien, waarschijnlijk had hij een lege portemonee en een volle zak.
 
Weet een van de heren of Nena werkt vandaag, in de Doubletstraat,deze verse moeder is weer begonnen,maar ik kom van ver dus ik wil het wel zeker weten. vast bedankt
Ook ik kwam speciaal voor haar van ver nog vóór de coronaperiode. Maar sinds ze kersverse mama geworden is niet meer bezocht. Vorige zaterdagnamiddag heb ik haar niet zien staan op nr 12. Maar ik heb in haar topic gelezen dat ze lichtjes vermagerd zou zijn. Hetgeen mij wel zou verwonderen na een zwangerschap. Dus voor de bbw liefhebbers zoals mezelf een minder goede zaak. Heb zaterdag haar collega met lange blonde haren in een staart en dikke buik en kont eens genomen maar vind het niet voor herhaling vatbaar. Minimumprijs was 40€ trouwens. Totaal tegenovergesteld pijpen ivg met Nena. Volledig zonder passie, snel snel. Enkel om bereden te worden valt ze nog mee als zij bovenop gaat. Tijd om haar lichaam te verkennen als voorspel gunt ze ook bijna niet. Helemaal niet zoals bij Nena die wel weet hoe het moet.
 
Ben aan het twijfelen om vanavond richting Geleen of SKW te gaan.
Wat me trouwens opvalt in de doublet hangen altijd heel veel licht verstandelijk beperkt mannen. Laatste x stond 1tje zich in een passage af te trekken.
Ik zag ooit iemand in pak rondlopen in de Doublet. Dat was duidelijk memorabel genoeg dat ik het nog steeds voor de geest kan halen.

Punt is, je ziet figuren en ik probeer dat gewoon te vergeten, want als je er te lang over nadenkt, dan komt het besef dat die gasten ook over precies dezelfde meiden gaan als waar je zelf over heen bent gegaan en dat is best een moodkiller.
 
Ik zag ooit iemand in pak rondlopen in de Doublet. Dat was duidelijk memorabel genoeg dat ik het nog steeds voor de geest kan halen.
dat zie je vrij vaak, met name overdag, even na of tijdens het werk, snel een wippie maken. Zelf ook vaak met pak of met nette kleding ff snel wezen wandelen. Ik vind het dus helemaal niet raar, ik vind het eerder raar, dat jij dat raar vind.
 
dat zie je vrij vaak, met name overdag, even na of tijdens het werk, snel een wippie maken. Zelf ook vaak met pak of met nette kleding ff snel wezen wandelen. Ik vind het dus helemaal niet raar, ik vind het eerder raar, dat jij dat raar vind.
klopt maar dan vooral in de middag. Heb het zelf een keer meegemaakt tijdens een zakelijke bespreking dat de bezoekers vroegen hoe je het snelst in de Geleenstraat kwam. Hadden geen idee hoe het hier zit. Maar los daarvan zie je overdag regelmatig vergadermannen wandelen, zakenmensen in de Geleen en ambtenaren in de Doublet (en vroeger in de Poeldijksestraat)
 
Terug
Bovenaan Onderaan