Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Angelica...wauw...als iemand dat weet ...
Ga ik 6x p dag ?
Zooo ja hee. Ik heb t gevoel alsof angelica altijd rond deze maanden weer terugkomt en dan weer ff bakken met geld verdient om na de wintermaanden weer naar huis te gaan. Maar ja wie weet met corona en dergelijke of dat nu weer t geval is en of het uberhaupt zo is want dit is een aanname die ik maak uit haar verschijningen de afgelopen jaren
 
Zooo ja hee. Ik heb t gevoel alsof angelica altijd rond deze maanden weer terugkomt en dan weer ff bakken met geld verdient om na de wintermaanden weer naar huis te gaan. Maar ja wie weet met corona en dergelijke of dat nu weer t geval is en of het uberhaupt zo is want dit is een aanname die ik maak uit haar verschijningen de afgelopen jaren
Ik Hoop T:)
 
Weet iemand of RuRu (Geleensraat 86 K1) er nog is? Vakantie? Ik zag daar nog iemand. Ze lijkt niet aardig (zuur). Ze ziet er niet vriendelijk uit. Weet je wie ze is? Recenssies? Thanks
 
Geen recensies, maar er is genoeg over haar geschreven op dit forum.
Ik heb haar in het verleden (Doubletstraat) 3x bezocht tot groot genoegen.. Alleen door een actie van haar kant daarna niet meer.
Neem van mijn aan, het is een prima dame.
 
Ik zal een recensie schrijven over Ariana, heb haar vaak genoeg bezocht achter de ramen en prive ook.
Haha dus dat was jij ? Heb al zo vaak tegen haar gezegd dat ze in de geleen moest gaan werken, aangezien ze superknap is/was, eindelijk heeft ze de overstap gemaakt, hoewel ze in een ver verleden daar ook kortstondig aanwezig was. Maar eerlijk gezegd ben ik een beetje op haar uitgekeken, ligt aan mij hoor, heb haar (te) vaak bezocht ? maar blijft een topper ?
 
Beste wandelaars ik ben een paar keer door de doubletstaat gelopen en heb weinig ervaring met dvp
Maar doen deze vrouwen ook nzc
Ik ben wat ouder en met een rubbertje lijk geen gevoel tegeven
Ik hoor wel
 
Wie is die roemeense dame die even op 7 k2 gestaan heeft in de doub? Zwart haar, lichte huid en herkenbaar aan het spleetje tussen haar tanden, jaar of 25 denk ik. Ik zie haar nu niet meer of ik ben blind...
 
Beste wandelaars ik ben een paar keer door de doubletstaat gelopen en heb weinig ervaring met dvp
Maar doen deze vrouwen ook nzc
Ik ben wat ouder en met een rubbertje lijk geen gevoel tegeven
Ik hoor wel
Koop latex vrije condooms van passante unique feel en vraag aan de dame of je die mag gebruiken. Die zijn echt zo dun dat je ze echt niet voelt
 
Terug
Bovenaan Onderaan