Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste wandelaars ik ben een paar keer door de doubletstaat gelopen en heb weinig ervaring met dvp
Maar doen deze vrouwen ook nzc
Ik ben wat ouder en met een rubbertje lijk geen gevoel tegeven
Ik hoor wel
Lisa van de Doubletstraat doet nzc. Ascha van Geleenstraat ook.
 
Vorige week vrijdag liep ik in de avond door de geleenstraat en ergens bij 126 naast shemale rose zat een blonde dame die mij en andere wandelaars wel op een heel vreemde manier naar binnen probeerde te lokken.
Ze zat namelijk continu met haar wijsvinger onder haar neus te bewegen alsof ze een wapdate wilde doen ofzo.
Als je haar kant op keek deed ze dit en ze maakte ook meteen haar raam open en zei dan kom kom even praten.
Het was een blonde dame met lang stijl haar en flinke borsten en zag er best goed uit.
Maar haar manier van klanten lokken was mij iets te opdringerig.

Weet iemand wie dit is en of het iets is?
Ik vond het zomaar een rare vogel.
Misschien dat paulus2 het weet hahaha!
 
Ik heb weer een vraag aan de kenners van de Geleenstraat (@Paulus2 zal me vast wel kunnen helpen), maar aankomende maandag ga ik dus eindelijk echt naar de Geleenstraat en hoop ik Wendy te treffen. Maar is ze verder niet met vakantie of zo? Want dan kan ik beter de moeite besparen.
Jullie hebben me al heel vaak tips gegeven wanneer ze er was, heel erg bedankt daarvoor, maar ik kan het nu eenmaal niet flexibel plannen. Maar maandag is het dan eindelijk zo ver :p.
Ik weet alleen nog niet zo goed hoe laat ik zal gaan, iemand een tip?
Mocht ik Wendy niet treffen kan ik altijd nog door naar een privehuis in de buurt.
 
Ik ben vanmiddag bij de roze passage K1 geweest, blonde die zegt dat ze Grieks is, haar naam vergeten.
Snap alleen de nummering van het kaartje niet helemaal.
De ramen buiten heten 37, en de passage blijkbaar ook, maar buiten heb je ook al een K1-K3
 
Ik ben vanmiddag bij de roze passage K1 geweest, blonde die zegt dat ze Grieks is, haar naam vergeten.
Snap alleen de nummering van het kaartje niet helemaal.
De ramen buiten heten 37, en de passage blijkbaar ook, maar buiten heb je ook al een K1-K3
De dame noemt zich Agnes. De ramen binnen het heten rose passage en dan het kamernummer.
 
Agnes was het ja.. Dank Paulus!
Dus de Rose passage heeft geen huisnummer, alleen kamernummers?
Agnes pff hou op! ? jarenlang een van mijn favo's ondanks haar beperkte dienstverlening en moeizame Engels, maar dat lichaam is geweldig, vorige week nog even gesproken, ze staat afwisselend in de Hunse, als ik het goed heb 37 k2 of in de passage. Aanrader ?
 
Er heeft een tijdje geleden een blonde roemeense gestaan op hunse 49 k4 of k5 Anastasia, jaar of 24, lang ruim 1,70 en mooi vol lichaam, met wat tats. Beetje russisch uiterlijk. Ze heeft ook een tijdje in A'dam gewerkt. Is zij recentelijk nog gesignaleerd in Den Haag? Ben haar uit het oog verloren, maar droom nog wel eens over die geweldige bj die ze gaf ?
 
Er heeft een tijdje geleden een blonde roemeense gestaan op hunse 49 k4 of k5 Anastasia, jaar of 24, lang ruim 1,70 en mooi vol lichaam, met wat tats. Beetje russisch uiterlijk. Ze heeft ook een tijdje in A'dam gewerkt. Is zij recentelijk nog gesignaleerd in Den Haag? Ben haar uit het oog verloren, maar droom nog wel eens over die geweldige bj die ze gaf ?
Ik denk dat je Anastasia bedoeld die nu op Geleen 86 k4 staat met naambordje, heeft ook in Amsterdam gewerkt maar volgens mij niet op de Geleen 49 maar wel lang op 51, ga daar maar eens kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan