Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
stond deze niet gisteren in de geleen naast alessia?
You are damn right, was in de buurt denk ff rondje lopen en ze zat er idd of het financieel een goede zet is dat is te betwijfelen in de doub was ze constant bezet en hier lange tijd ze vroeg in de doub € 40.

Zal binnenkort als ik meer tijd heb wel een x binnenstappen denk ik.
 
Weet iemand wie die blonde milf is op nummer 18 of 20 in de doubletstraat? Ze heeft altijd een soortvan wit shirtje aan en een witte string. Ze staat in een van die witte ramen. Ik zie ook nooit iemand naar binnen gaan bij haar…
 
Weet iemand wie die blonde milf is op nummer 18 of 20 in de doubletstraat? Ze heeft altijd een soortvan wit shirtje aan en een witte string. Ze staat in een van die witte ramen. Ik zie ook nooit iemand naar binnen gaan bij haar…
ik weet wie je bedoeld, van een afstandje ziet ze er best leuk uit, maar van dichtbij heeft ze best een oude kop. Ik kan mij herinneren van het Hookersforum, dat haar dienstverlening niet om over naar huis te schrijven was.
 
Laatst bewerkt:
Hallo heren, ik ben van plan om vanavond naar Den Haag te gaan, en wilde vragen hebben jullie nog tips welke dames een goede keus zouden zijn.
Ik heb een voorkeur voor latina's en verder ook voor een beste kont en flinke borsten. Jong hoeft ze ook niet te zijn, ben ik ook niet meer, tot een jaar of 55 is prima.
Ik lees ook altijd wel recensies van Den Haag hoor, maar ik woon ver weg dus ik ga er niet vaak wandelen. Jammer eigenlijk want ik denk daar leukere dames te vinden dan in Amsterdam, waar ik wel in de buurt woon.
Alvast bedankt!
 
Hoe heet die blonde zonnebank gebruinde milf op k18 doublet? Vaak wit topje aan met witte string en hakken. Rond 35 jaar denk ik. Draadje?
@The fishermen Je bedoelt denk ik Linda. Heeft een lange tijd in Passage 75 gewerkt op kamer 4 of 5. Ik vermoed dat zei wel tussen de 40 en 50 jaar is maar door haar slanke figuurtje komt ze een stuk jonger over. De sex is normaal, houd niet van gekkigheid, dat merk je ook omdat ze bijna niet bezet is.

Groet, TOM HOOKER.
Dit is het antwoord @Fuckerdoub
 
Misschien is onderstaande dame iets voor jou, ik heb haar diverse malen tot tevredenheid bezocht, Ze spreekt in tegenstelling tot een groot antaal latinas goed engels.

 
Jammer eigenlijk want ik denk daar leukere dames te vinden dan in Amsterdam, waar ik wel in de buurt woon.
Er zijn een hoop wandelaars uit Amsterdam, die wandelen in Den Haag. Ik denk over het algemeen dat de dienstverlening van de dames in Den Haag, stukken beter is dan in Amsterdam, waar veel van de klanten uit dronken toeristen bestaan, die er om vragen om "uitgekleed" te worden.
 
Er zijn een hoop wandelaars uit Amsterdam, die wandelen in Den Haag. Ik denk over het algemeen dat de dienstverlening van de dames in Den Haag, stukken beter is dan in Amsterdam, waar veel van de klanten uit dronken toeristen bestaan, die er om vragen om "uitgekleed" te worden.
wat zje zegt klopt @Rony80 heel vroeger naar de wallen geweest alles wat je wilde koste extra zelfs bh uit doen vroegen ze een tientje extra, vingeren weer een tientje en ga zo maar door geen lolletje, andere standje hoefde ik dan weer niet voor te betalen haahha
 
wat zje zegt klopt @Rony80 heel vroeger naar de wallen geweest alles wat je wilde koste extra zelfs bh uit doen vroegen ze een tientje extra, vingeren weer een tientje en ga zo maar door geen lolletje, andere standje hoefde ik dan weer niet voor te betalen haahha
Inderdaad, daar komt bij mij nog bij dat de kans om een bekende tegen te komen tijdens het wandelen, in Amsterdam een stuk groter is als in Den Haag. De meeste mensen weten niks van mijn raambezoek, en dat wil ik graag zo houden.
 
Inderdaad, daar komt bij mij nog bij dat de kans om een bekende tegen te komen tijdens het wandelen, in Amsterdam een stuk groter is als in Den Haag. De meeste mensen weten niks van mijn raambezoek, en dat wil ik graag zo houden.
ahaha de wallen zitten best goed verborgen als ik me kan herrineren achter de bijenkorf garage steeg je links af in en dan rechts af hahaha niet wandelaars zullen daar toch niet zo snel komen daar zijn de winkels niet alleen de cafe's en de DVP :) bij de oude kerk had je altijd de latina's en donkere dames zitten kan ik me herrineren
 
Weet iemand wie die blonde milf is op nummer 18 of 20 in de doubletstraat? Ze heeft altijd een soortvan wit shirtje aan en een witte string. Ze staat in een van die witte ramen. Ik zie ook nooit iemand naar binnen gaan bij haar…

oude recensies: https://web.archive.org/web/20160813130926/http://www.hookers.nl/showthread.php?t=228249
 

oude recensies: https://web.archive.org/web/20160813130926/http://www.hookers.nl/showthread.php?t=228249
ik denk dat dat een andere dame is, in de recensies van hookers wordt ze een paar omschreven als dik. Terwijl de dame die @Fuckerdoub bedoeld vrij mager is. Dame staat er al jaren op wisselende kamers, zelf heeft ze een tijdje in de witte passage gestaan. Ik zag haar pas ook staan. En inderdaad vaak een wit t shirt aan. Wat ik begrepen hebt is het een TMM.
Overigens wordt er in die oude hookers recensie al geklaagd over de dienstverlening van Roemeense dames.

Deze dame is geen rus, maar een roemeense!

Ik hoorde haar twee weken geleden spreken met een roemeense vriendin accentloos
confused.png


Wanneer je op deze site kijkt, zijn de dienste die door Russische dames geboden worden doorgaans uitstekend, vandaar dat hongaarse en roemeense dames steeds vaker zeggen dat zij geboren zijn in rusland... om ons zo te te laten denken dat ze een goede dienstverlening geven, echter verpesten zij het voor hun zelf, gelukkig hebben wij dit forum, ze vallen snel genoeg door de mand!

Ontwijken deze dame, dan vertrekt ze vanzellef, er zijn genoeg dames die wel een top prestatie leveren!
 
@Rony80 en @modjomaster Rony bedankt voor de tip lijkt me wel wat Rosalinda!
En heren inderdaad dienstverlening is denk ik wel veel slechter op de Wallen. Ik kan over Den Haag alleen op de recensies afgaan maar dan zie ik al dat er veel meer mogelijk is. Ik ben 1 keer geweest in januari maar had niet zo een goede ervaring, beetje gemiddeld. Maar ik lees vaak veel betere dingen 😁
Als je bij Amsterdam algemeen leest daar zag ik iemands verhaal, 100 euro nou 30 sec of hoogstens een minuut gepijpt daarna met neuken mocht ie haar nergens aanraken! Nou dat is toch geen seks hebben.
Je hebt nog wel het Singelgebied en de Ruysdaelkade, daar zijn de dames eerlijker en geven wat meer.
Ik ben vandaag trouwens niet geweest omdat er iets tussen kwam helaas. Maar Rony ik zal Rosalinda onthouden voor als ik ga.
Bedankt
 
@Rony80 en @modjomaster Rony bedankt voor de tip lijkt me wel wat Rosalinda!
En heren inderdaad dienstverlening is denk ik wel veel slechter op de Wallen. Ik kan over Den Haag alleen op de recensies afgaan maar dan zie ik al dat er veel meer mogelijk is. Ik ben 1 keer geweest in januari maar had niet zo een goede ervaring, beetje gemiddeld. Maar ik lees vaak veel betere dingen 😁
Als je bij Amsterdam algemeen leest daar zag ik iemands verhaal, 100 euro nou 30 sec of hoogstens een minuut gepijpt daarna met neuken mocht ie haar nergens aanraken! Nou dat is toch geen seks hebben.
Je hebt nog wel het Singelgebied en de Ruysdaelkade, daar zijn de dames eerlijker en geven wat meer.
Ik ben vandaag trouwens niet geweest omdat er iets tussen kwam helaas. Maar Rony ik zal Rosalinda onthouden voor als ik ga.
Bedankt
Ik denk dat Rosalinda wel bij je in de smaak zal vallen. Ik ben zelf denk van alle meiden in de Doubletstaat het meeste bij haar geweest. Altijd een correcte en fijne dienstverlening van haar gehad. Volgens mij kan je ook best wel een goede deal maken voor een uur. De laatste tijd kom ik niet zo vaak meer bij haar, maar dat ligt meer aan mijzelf dan aan haar. Soms wil je gewoon eens kijken waar het gras groener is.
Wat wel een pluspunt bij haar is, is dat je goed kan communiceren met haar, en ze heeft ook nog wel een leuk gevoel voor humor.
 
Nee, zulke domme onomkeerbare risico's heb ik tot nog toe nooit genomen op wandelgebied.
Ik heb dit risico ook nog niet genomen maar naarmate ik ouder word en al die geile recensies lees over de Colombiaanse milf Carla op ander forum blijken mijn gezonde hersencellen meer en meer af te nemen😱😋
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit risico ook nog niet genomen maar naarmate ik ouder word en al die geile recensies lees over de Colombiaanse milf Carla op ander forum blijken mijn gezonde hersencellen meer en meer af te nemen😱😋
Gewoon even een koude douche nemen Wandeleer. En even voor de rest even je koppie er bij houden, je moet wel gek zijn om een hoer te neuken zonder bescherming, dat is vragen om moeilijkheden,
 
Terug
Bovenaan Onderaan