Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wen er maar aan.. goedkoper gaat het nooit meer worden, eerder nog duurder.
Ik heb mezelf gewoon een plafond opgelegd. Betaal niet meer dan €80 voor 30min incl. pzc en vaak tz.
Met hoge uitzondering heel af en toe een keer wat meer voor anaal erbij, maar dan houd het echt op.
 
Laatst bewerkt:
Vorderingen bestrating Doublet .

Foto is beginnende bij nr 4 : klinkertjes liggen erin t/m nr 12 , dus "lekker" wandelen op dat stukje voor Opa's met rollator....

Niet iedereen weet het, maar voor een goed beeld even op de foto klikken.....
 

Bijlagen

  • 20220628_153637.jpg
    20220628_153637.jpg
    301,9 KB · Weergaven: 86
Laatst bewerkt:
Wen er maar aan.. goedkoper gaat het nooit meer worden, eerder nog duurder.
Ik heb mezelf gewoon een plafond opgelegd. Betaal niet meer dan €80 voor 30min incl. pzc.
Met hoge uitzondering heel af en toe een keer wat meer voor anaal erbij, maar dan houd het echt op.
Ik merk wel dat om allerlei redenen ik steeds minder vaak ga wandelen.
De laatste tijd neuk ik best vaak " eenzame huisvrouwtjes" die zien er vaak wel wat minder uit dan de beroepsdames, maar die kosten niet meer dan een goede fles wijn, of een etentje, gelukkig kan ik goed koken🧑‍🍳
 
Vorderingen bestrating Doublet .

Foto vanaf nr 4 : klinkertjes liggen erin t/m nr 12 , dus "lekker" wandelen op dat stukje voor Opa's met rollator...

Moeilijk om een foto te maken zonder herkenbare personen ...

Niet iedereen weet het, maar voor een goed beeld even op de foto klikken.....
Dan gaat het toch een stuk rapper dan ik had verwacht. Ik dacht dat ze pas ergens in augustus klaar zouden zijn, maar dat gaat denk wel eerder worden.
 
Ik merk wel dat om allerlei redenen ik steeds minder vaak ga wandelen.
De laatste tijd neuk ik best vaak " eenzame huisvrouwtjes" die zien er vaak wel wat minder uit dan de beroepsdames, maar die kosten niet meer dan een goede fles wijn, of een etentje, gelukkig kan ik goed koken🧑‍🍳
niet alleen goed koken maar ook goed pompen hahaha
 
er is een licht getine latina in de witte pasage met een mooi gezicht en volle kont , lichte huids kleur en volgens mij een beugel maar weet dit niet zeker iemand die weet wie zei is ? Of ervaring met haar heeft als laatst gezien op 31k9
 
er is een licht getine latina in de witte pasage met een mooi gezicht en volle kont , lichte huids kleur en volgens mij een beugel maar weet dit niet zeker iemand die weet wie zei is ? Of ervaring met haar heeft als laatst gezien op 31k9
ik denk dat je Cristina bedoeld. dat is inderdaad een mooie meid om te zien ze is ook best lang met mooie benen. vorig jaar of dat jaar daarvoor ben ik een keer bij haar naar binnen geweest, aangezien toen alle meiden angst hadden voor corona was dat een matige wip. Ik wil haar nog wel een herkansing geven, omdat ze altijd vriendelijk is en gedag zegt, Maar wat mij opvalt is dat ze voor een mooie meid best vaak vrij is. Dat geef mij altijd te denkene

Er zijn tot op heden ook nog geen recensies over haar geschreven, terwijl ze er toch al een jaar op twee staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan