Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
broeders ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat vanaf morgen de prijs €45 in de doubie word en in de geleen €60 ik ben er nog van geschrokken voor de rest was arina er lori, ruby, elisa stond in eens bij18k naast coco en aan het eind een beetje verborgen zag ik blonde anna met kleine kut ook was bianca er
Niets van gehoord wordt steeds gekker met die prijzen.
 
Nou, 60 euro ga ik voorlopig niet betalen voor een standaard raambezoekje. Ik weet wel dat alles duurder wordt, maar economische wetten gelden niet in de prostitutie. Je hebt geen enkele garantie dat het bezoek verloopt zoals vooraf afgesproken, niet qua tijd en niet qua dienstverlening.
In de gewone economie is, naast inflatiecorrectie, ook een economische wet: voldoet de dienst niet aan de verwachtingen, dan kan je een beroep doen op garantie. En in de prostitutie moet je in dat geval je verlies nemen, je kunt je nergens op beroepen.
Ik vind daarom 50 euro voorlopig wel genoeg voor dit soort bezoekjes.
 
heeft te maken met de verhoging van de huur prijzen van de kamers die zijn €10 omhoog gegaan
Die waren eigenlijk al veel te laag volgens de pandjesbazen Die huurprijzen. Ik zou lachen als er een nieuw gebied wordt ontwikkeld voor prostitutie, waar de huur prijzen 50 % zijn van wat ze nu zijn, Dan zet je in een keer al die verhuurders buitenspel met hun buitensporige huur,
 
Laatst bewerkt:
Die waren eigenlijk al veel te laag, die huurprijzen. Ik zou lachen als er een nieuw gebied wordt ontwikkeld voor prostitutie, waar de huur prijzen 50 % zijn van wat ze nu zijn, Dan zet je in een keer al die verhuurders buitenspel met hun buitensporige huur,
dat wilde ze een paar jaren geleden doen broeder @Rony80 maar ging helaas niet door ergens bij centraal of de binckhorst in de buurt

1656702454879.png
 
ik weet niet of het klopt maar we zullen morgen zien helaas misschien kan onze geleen expert Paulus reageren voor de geleen prijzen hij is altijd daar
ik ben ook wel benieuwd, ik had vernomen dat per 1 juli het instaptarief in de Doub € 40,00 zou zijn. Van de Geleenstraat heb ik niks gehoord, wellicht kan Paulus daar iets over zeggen?
 
dat wilde ze een paar jaren geleden doen broeder @Rony80 maar ging helaas niet door ergens bij centraal of de binckhorst in de buurt

Bekijk bijlage 55037
dat weet ik nog wel, het zou mooi zijn als de gemeente dit gaat exploiteren door middel van een stichting, werk je al die aasgieren er uit,
 
ze kregen de vergunningen niet voor elkaar de pandjesaasgieren wilde ook niet verkopen nee vind je gek zo hebben ze de monopolie
je moet die pandjes aasgieren buitenspel zetten door een nieuw gebied toe te wijzen, als er geen prostitutie meer is in de Doublet zakt van zelf de waarde van de panden. en koop je dat voor een zacht prijsje op als gemeente.
 
Van verhoging van de prijzen in de Geleenstraat is mij niets bekend, dus waarschijnlijk een broodje aap.
En @Rony80 , de huurprijzen te laag?
Wat mij betreft en volgens mij meerderen gaat de verhuizing gelukkig niet door.
Dat de huurprijzen te laag zijn, was sarcastisch bedoeld, ik bedoel juist, dat ze buitensporig hoog zijn. Ik heb de tekst maar even aangepast.
 
Van verhoging van de prijzen in de Geleenstraat is mij niets bekend, dus waarschijnlijk een broodje aap.
En @Rony80 , de huurprijzen te laag?
Wat mij betreft en volgens mij meerderen gaat de verhuizing gelukkig niet door.
dat betekent dus dat er maar €5 verschil morgen zit tussen de doubletstraat en geleen van de doubletstraat hoop ik ook dat het niet waar is hoewel ik nu toch twijfel hoor
 
dat betekent dus dat er maar €5 verschil morgen zit tussen de doubletstraat en geleen
ik vermoed zelf dat de prijs verhoogd wordt van € 35,00 naar € 40,00 en eigenlijk had ik verwacht dat dat vandaag in zou gaan, Maar we zien of horen het wel vanzelf. Verhoging van € 10,00 lijkt mij een beetje te veel voor de Doublet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan