Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja of ze moeten ook huur betalen ook als ze een dag niet aanwezig zijn is mij verteld.
Ik wil zeker de huurders niet vrij pleiten hoor, bedragen zijn schandelijk.. maar, ik denk dat de dames de kamers bijvoorbeeld voor 5 dagen huren. en als ze dan plots een dag vrij besluiten te nemen kan de verhuurder ze niet plots even aan een ander verhuren.
Zo zal het wel gaan denk ik.
 
Ik wil zeker de huurders niet vrij pleiten hoor, bedragen zijn schandelijk.. maar, ik denk dat de dames de kamers bijvoorbeeld voor 5 dagen huren. en als ze dan plots een dag vrij besluiten te nemen kan de verhuurder ze niet plots even aan een ander verhuren.
Zo zal het wel gaan denk ik.
Dat zou ook best zo kunnen zijn.
 
Ik hoorde van een dame die zowel dag als avond werkt dat ze gewoon de hele week vooruit betaald. Wil ze een dag niet werken dan moet ze die toch ook betalen als ze haar vaste kamer wil houden.
 
Volgens mij wordt in de Geleenstraat vrijwel altijd per dag betaald. Vroeger, toen alles vol zat en er wachtlijsten waren konden huurbazen meer eisen stellen zodat dames hun kamer kwijt konden raken, omdat die direct weer verhuurd kon worden.
Tegenwoordig zijn er zoveel kamers dat een dame gemakkelijk een andere kamer kan vinden, hoewel ze natuurlijk wel hun eigen voorkeur kunnen hebben.
Volgens mij zijn er in de Doubletstraat ook voldoende vrije kamers.
 
Nog meer reden om me te concentreren op de Duitse RTC saunaclubs waar je voor 30€ 20 minuten of in een enkele geval zelfs 25 minuten je gang kan gaan en dat met een complete service waar je in de doub of Geleen nog fors moet bijbetalen als het al kan.

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet ver van Duitsland zit en de komende 2 maanden bijna gratis kan reizen met het 9€ ticket.
 
dat weet ik nog wel, het zou mooi zijn als de gemeente dit gaat exploiteren door middel van een stichting, werk je al die aasgieren er uit,
Een gemeentelijke exploitatie is zeker een garantie voor succes🤣in Amsterdam is het geprobeerd. Misschien moet een goedkope hotelketen de exploitatie gaan doen. Easy hotels bijvoorbeeld...
 
broeders ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat vanaf morgen de prijs €45 in de doubie word en in de geleen €60 ik ben er nog van geschrokken voor de rest was arina er lori, ruby, elisa stond in eens bij18k naast coco en aan het eind een beetje verborgen zag ik blonde anna met kleine kut ook was bianca er
Die betrouwbare bronnen? Gewoon bla/bla/bla/bla/bla/bla verhalen. Personen, die zcihzelf graag als kenner willen spreken!!!!

Ook jij beweert gisteren om 20.58uur, dat dit de waarheid is. Daarmee zaai je twijfels over je eigen nieuws. Mogelijk ook een kenner?
 
Laatst bewerkt:
We zijn hier om elkaar te helpen, om tips en tricks te delen, te waarschuwen voor TMM (Karima en Lavinea ) Dus als een collega wandelaar van een van de dames heeft gehoord dat de prijzen omhoog gaan, lijkt mij dat een goede reden om deze info te delen. Vaak zijn de dames goed op de hoogte over het wel en wee in onze geliefde wandelstraatjes.
 
Laatst bewerkt:
Het kriebelt echt om voor mijn eerste bezoekje de befaamde milf Carla in Doublet 31/k14 haar eens goed vol te spuiten vanbinnen maar ik ben zo bang om iets op te lopen😱. Ik kan er bij iedereen mijn verstand bijhouden bij de dames die het aanbieden. Maar met Carla lijkt het mij zo vreselijk geil. Ben beniewd om haar in haar blootje te zien. Ik denk dat ze een sappige buik heeft en best wel mooie volle hangers. Op nzc forum is ze nogal bekend en geprezen. Mijn verstand zal het moeilijk krijgen van m'n zaadpistool☺
 
We zijn hier om elkaar te helpen, om tip en tricks te delen, te waarschuwen voor TMM (Karima en Lavinea ) Dus als een collega wandelaar van een van de dames heeft gehoord dat de prijzen omhoog gaan, lijkt mij dat een goede reden om deze info te delen. Vaak zijn de dames goed op de hoogte over het wel en wee in onze geliefde wandelstraatjes.
inderdaad broeder ik zuig dit niet even uit me duim ik geef alleen door wat ik hoor om ons broeders te informeren
 
Terug
Bovenaan Onderaan