Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij 4 van de 5 kamers op nr 40 heeft men het ook aangedurfd om 50e op te hangen ......
Gisteravond hadden de dames voor zover ik zag, allen een bordje met € 40,00
Alleen de panden 5,7,10, 12, en 18 hadden bordjes met € 50,00 Vreemd genoeg had 16 k1 een bodje met € 40, net als de rest van de kamers. Overigens zag ik ook bij sommige kamers in de stenen passage, dat die nog een sticker hadden van € 35,00. Maar ik vermoed dat dat komt omdat de kamers al een tijdje niet verhuurd zijn.
Wat mij verder opviel dat de kamers die bordjes van € 50,00 geen klandizie hadden, wat goed zichtbaar was op de kamers van 5 en 7 waar de gordijnen niet dicht geweest zijn.
Tevens zag ik op Coco haar plek ook een bordje van € 50,00 zal dat betekenen dat ze nu ook quickies van € 50,00 doet, of heeft ze pech, dat er alleen een € 40 en € 50 optie is,
 
Gisteravond hadden de dames voor zover ik zag, allen een bordje met € 40,00
Alleen de panden 5,7,10, 12, en 18 hadden bordjes met € 50,00 Vreemd genoeg had 16 k1 een bodje met € 40, net als de rest van de kamers. Overigens zag ik ook bij sommige kamers in de stenen passage, dat die nog een sticker hadden van € 35,00. Maar ik vermoed dat dat komt omdat de kamers al een tijdje niet verhuurd zijn.
Wat mij verder opviel dat de kamers die bordjes van € 50,00 geen klandizie hadden, wat goed zichtbaar was op de kamers van 5 en 7 waar de gordijnen niet dicht geweest zijn.
Tevens zag ik op Coco haar plek ook een bordje van € 50,00 zal dat betekenen dat ze nu ook quickies van € 50,00 doet, of heeft ze pech, dat er alleen een € 40 en € 50 optie is,
Op de bordjes staat vanaf 50 euro. Dus coco gaat gewoon de hoofdprijs vragen van 100 euro als klanten komen aankloppen.
 
ik zal maar niet vragen hoe doggy style bij haar is :ROFLMAO:
Dat was haar favoriete positie.
Helaas is die dame er niet meer, mijn laatste afspraak was 11 juni, daarna heeft ze haar whatsapp verwijderd. Maar sinds vorige week donderdag heeft ze whatsapp, maar durf niet te appen, straks is zij dat niet.
Het kan ook een goed teken zijn, misschien komt ze terug.
 
Wat er bijzonder is.
Mijn favoriete dame zat daar, ik bezocht haar heel graag. Hopelijk komt ze terug.
Dame heet Franceska (werknaam) haar echte naam: Sara.
In onderstaande link schrijf je dat de dame niet meer terugkomt. Dan is het wel een beetje vreemd dat je vraagt of iemand haar heeft zien staan.

 
In onderstaande link schrijf je dat de dame niet meer terugkomt. Dan is het wel een beetje vreemd dat je vraagt of iemand haar heeft zien staan.

Om je voor een verslaving te behoeden is het misschien beter het niet te vermelden.
Net zo het ook beter is de zogenaamde echte naam van de dame niet te vermelden 😉
Mijn excuses. Ik lees alles te snel… ik moet meer te tijd nemen. Ik ga ook voorlopig even niet meer op de site. Bedankt voor de hulp allemaal.
 
De exploitanten slaan altijd een slaatje uit veranderingen. De invoering van de Euro werd als argument gebruikt om de prijs te verdubbelen. De hoge inflatie om de prijs flink omhoog te gooien. Maar hier geldt ook de wet van vraag en aanbod, E50 in de Doubletstraat is meestal niet realistisch. In de Geleenstraat zal het ook wel duurder worden. Jammer genoeg zullen de dames er wel niet veel beter van worden. De huur gaat meestal ook omhoog.

Dit is de neerwaartse spiraal van minder klanten, -> hogere prijzen, -> minder klanten enz.. Men vlucht naar internet. De exploitanten weten wel dat het met de raambuurten een aflopende zaak is dus willen ze nog flink verdienen.
Twee redenen :
1: Hier ben ik niet zeker van, maar : andere Pandjeseigenaren?
2: Prijselasticiteit. Ik weet zeker dat wanneer de prijs op Geleen hoger wordt de toestroom naar privéhuizen zal toenemen. En dus de afname op de Geleen afneemt. Neem Amsterdam, prijzen door het dak, en het aanbod is inmiddels lachwekkend laag. En dus de inkomsten van de pandjeseigenaren drastisch afgenomen.

Wellicht nog meer -en/of- andere redenen...ik hoor ze graag :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan