Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn excuses. Ik lees alles te snel… ik moet meer te tijd nemen. Ik ga ook voorlopig even niet meer op de site. Bedankt voor de hulp allemaal.
Wat mij betreft hoef je helemaal niet je excuus aan te bieden. Kijk en lees gewoon de site, en als je gerichte vragen hebt, staan er diverse mensen klaar om je vraag of vragen te beantwoorden.
En misschien is het voor jou beter, om iedere keer een andere dame te nemen, dan krijg je ook minder snel gevoelens voor de dame.
 
Wat mij betreft hoef je helemaal niet je excuus aan te bieden. Kijk en lees gewoon de site, en als je gerichte vragen hebt, staan er diverse mensen klaar om je vraag of vragen te beantwoorden.
En misschien is het voor jou beter, om iedere keer een andere dame te nemen, dan krijg je ook minder snel gevoelens voor de dame.
Ja dat ga ik ook doen.
Een collega vertelde mij ook, het is niet goed steeds om de zelfde dame te bezoeken, dan gaat ze weg. Maar klopt dit eigenlijk?
 
Kunnen vaste klanten nog voor 40€ terecht bij een dame indien men afwisselt tussen de ene keer 40 en de andere keer 50€? Of is het echt uit den boze om te onderhandelen voor 40€ terwijl er een bordje uithangt van 50€?
 
Kunnen vaste klanten nog voor 40€ terecht bij een dame indien men afwisselt tussen de ene keer 40 en de andere keer 50€? Of is het echt uit den boze om te onderhandelen voor 40€ terwijl er een bordje uithangt van 50€?
ik zou het gewoon doen, zeggen ik geef je € 40,00 take or leave it.
En ik denk als je er al eerder bent geweest, dat ze met een glimlach de deur voor je opendoen,
Maar ik denk, gezien het type dame waar je op valt, dat je daar niet zo gauw een bordje met € 50,00 zie hangen.
Het zijn met name de jonge Roemeense dames die € 50,00 vragen, maar ook niet allemaal, de twee mooie Roemeense zusje die in het begin van de straat staan, hadden gewoon een bordje met € 40,00
 
De dames zijn ook nog aan het aftasten. Gewoon 40 euro bieden. Als ze 50 euro willen dan maar hard uitlachen en weg huppelen 🤪
ik heb gisteren dames gezien, met een bordje van € 50,00 waar niemand binnen is geweest, en dan was ik nog best lang geweest,
Ze zaten wel te lonken en te glimlachen, maar volgens mij liep iedereen hard door toen ze het bordje van € 50,00 zagen. Terwijl er veel mooiere meiden stonden die € 40,00 vroegen. Ik denk dat die bordjes van € 50,00 op deze manier snel over zijn, of misschien alleen op vrijdag en zaterdagavond
 
ik zou het gewoon doen, zeggen ik geef je € 40,00 take or leave it.
En ik denk als je er al eerder bent geweest, dat ze met een glimlach de deur voor je opendoen,
Maar ik denk, gezien het type dame waar je op valt, dat je daar niet zo gauw een bordje met € 50,00 zie hangen.
Het zijn met name de jonge Roemeense dames die € 50,00 vragen, maar ook niet allemaal, de twee mooie Roemeense zusje die in het begin van de straat staan, hadden gewoon een bordje met € 40,00
Bij Nena op nr 12 hangt er 50€ bordje op en ik vroeg aan de deur 40 en het was ok. Niet vaal later zat mijn blote lul in haar mond. Recensie volgt later.
 
Ik hoorde gisteren van een dame dat haar kamerhuur met 10e vethoogd was van 150e naar 160e. Dat is van 10 uur 's morgens tot 1.00 uur 's nachts.

De tariefsverhoging voor een ritje bij de dames zou geregeld zijn door de verhuurders.

Ik beb er nog niets over gelezen of gehoord, maar ik vraag mij het volgende af :

-Geleen is 50e voor een ritje van 20minuten

-Doublet WAS 35e voor een ritje van 15 minuten

-Wordt de tijdsduur van de Doublet van de dames die nu 50e voor een ritje rekenen OOK verhoogd naar 20 minuten ?

Volgens mij hebben de "prijsbepalers hier GEEN rekening gehouden : in ieder geval staat het niet vermeld op de ramen.!!!

Het zou betekenen dat nu de prijs in de Doublet niet gelijk aan de Geleen is , maar zelfs DUURDER .....

Tsjaaaa , wat hier van te zeggen heren ?
 
Heb je dat uit ervaring Paulus of denk je dat : ik stelde het uit ervaring.

Jouw vergelijking gaat niet op :

Van 2.99 euro naar 3euro = een derde (1/3) procent

Van 15 minuten naar 20 minuten = 33 procent
 
Ja, ik begrijp dat het procentueel anders is, maar vraag me af hoe vaak je 20 minuten binnen kan blijven voor € 50 in de Geleenstraat, terwijl in principe het uurtarief € 200 is.
 
Wat mij betreft hoef je helemaal niet je excuus aan te bieden. Kijk en lees gewoon de site, en als je gerichte vragen hebt, staan er diverse mensen klaar om je vraag of vragen te beantwoorden.
En misschien is het voor jou beter, om iedere keer een andere dame te nemen, dan krijg je ook minder snel gevoelens voor de dame.
Goed advies! Gevoelens voor een dame dat kan heel naar uitpakken. Persoonlijk nooit meegemaakt, maar ik ken wel iemand die dat ervaren heeft.

Het is heel makkelijk om van de zijlijn iets te roepen, dat realiseer ik mij heel goed. Sterkte met de verwerking @Playboy010 Tijd heelt alle wonden, nu heb je daar niets aan maar wellicht helpt het gedurende het proces.

Sterkte kerel! 👊🤘
 
ik heb gisteren dames gezien, met een bordje van € 50,00 waar niemand binnen is geweest, en dan was ik nog best lang geweest,
Ze zaten wel te lonken en te glimlachen, maar volgens mij liep iedereen hard door toen ze het bordje van € 50,00 zagen. Terwijl er veel mooiere meiden stonden die € 40,00 vroegen. Ik denk dat die bordjes van € 50,00 op deze manier snel over zijn, of misschien alleen op vrijdag en zaterdagavond
Of dat of er vindt een switch plaats van dames achter de ramen op de Doub. Waarschijnlijker acht ik dat 40E de standaard zal worden op de Doub waar mogelijk wat bikini poppetjes van de Doub naar Geleen verkassen. We zullen het meemaken.
 
Is Jennifer in stenen passage nr 11/k5 aan te raden (1ste raam op de hoek naast Katalina)? Op haar raam hangt nu een bordje van min. 40€. Haar borsten lijken niet min. Ik denk dat ze onbewerkt zijn hetgeen ik zeer belangrijk vind.
 
Goed advies! Gevoelens voor een dame dat kan heel naar uitpakken. Persoonlijk nooit meegemaakt, maar ik ken wel iemand die dat ervaren heeft.

Het is heel makkelijk om van de zijlijn iets te roepen, dat realiseer ik mij heel goed. Sterkte met de verwerking @Playboy010 Tijd heelt alle wonden, nu heb je daar niets aan maar wellicht helpt het gedurende het proces.

Sterkte kerel! 👊🤘
Ik lees nu pas dit bericht, enorm bedankt!
Ik laat het voor nu ook los.
 
Die €50 is echt een soort psychologische grens heb ik de indruk.
Het zou zomaar kunnen dat dit voor een aantal dames einde carrière gaat betekenen, of overdrijf ik nu?
nee hoor Ted, die dames passen zich vanzelf wel aan. Deze meiden gaan echt niet achter de lopende band staan in het thuisland voor € 300 of € 400 per maand. Dan verkopen ze liever hun kut.
 
Is Jennifer in stenen passage nr 11/k5 aan te raden (1ste raam op de hoek naast Katalina)? Op haar raam hangt nu een bordje van min. 40€. Haar borsten lijken niet min. Ik denk dat ze onbewerkt zijn hetgeen ik zeer belangrijk vind.
Voor zover ik weet staat er op 11 k 5 een dame met de naam Sandra. Te herkennen aan een dikke kont. Of bedoel je een ander kamer dan 5 in de stenen passage.

 
Terug
Bovenaan Onderaan