Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor zover ik weet staat er op 11 k 5 een dame met de naam Sandra. Te herkennen aan een dikke kont. Of bedoel je een ander kamer dan 5 in de stenen passage.

Ik had me weer eens vergist Rony80😅 het moet k14 zijn en op k9 heb ik ook een interessante latina gezien. Zwart opgestoken haar. Handvol borsten. Ongeveer een half uurtje geleden begonnen.
 
Zonet ronde dikke kont gesignaliseerd met een uitdagende zwarte stringbody thv Doublet nr 37. Lang zwart haar op een paardenstaart en lange valse wimpers. Voorkant kan ik niet goed bekijken. Staat hele tijd met die billen naar het venster gedraaid en zingt luid Spaans mee met de muziek. En ze heeft inmiddels al een klant binnen (gordijn dicht).
 
Laatst bewerkt:
Ik had me weer eens vergist Rony80😅 het moet k14 zijn en op k9 heb ik ook een interessante latina gezien. Zwart opgestoken haar. Handvol borsten. Ongeveer een half uurtje geleden begonnen.
De dame op kamer 14, heb ik gisteren ook gezien, vrij stevig, klein, donker en ik schat een jaar of 35, ze staat er best al lang. Ik heb geen idee, hoe haar service is. Op kamer 9 heeft een tijd een Afrikaanse dame uit Ghana gezeten, ik weet niet of ze daar nog staat, ze had altijd de kamer slecht verlicht, zodat je haar niet goed kan zien. Ik ben een keer bij haar binnen geweest, maar voor mij was het eenmalig.
Misschien dat ik je een tip kan geven, Op Kamer 11 staat Rosalinda, leuke dame in de omgang en ziet er goed uit, en gaf naar mij toe altijd een goede services. Ze is een beetje gezet, maar op een lekkere manier, en heeft lekkere grote borsten. Misschien is zij wat voor jou.
 
De dame op kamer 14, heb ik gisteren ook gezien, vrij stevig, klein, donker en ik schat een jaar of 35, ze staat er best al lang. Ik heb geen idee, hoe haar service is. Op kamer 9 heeft een tijd een Afrikaanse dame uit Ghana gezeten, ik weet niet of ze daar nog staat, ze had altijd de kamer slecht verlicht, zodat je haar niet goed kan zien. Ik ben een keer bij haar binnen geweest, maar voor mij was het eenmalig.
Misschien dat ik je een tip kan geven, Op Kamer 11 staat Rosalinda, leuke dame in de omgang en ziet er goed uit, en gaf naar mij toe altijd een goede services. Ze is een beetje gezet, maar op een lekkere manier, en heeft lekkere grote borsten. Misschien is zij wat voor jou.
Op k11, dat is die grote slanke dame met bril? Nee, niet mijn ding. Véél te slank voor mij. Je weet dat ik dames prefereer zoals die ssbbw die tijdens het weekend overdag op Doublet ~ 39 ongeveer staat en Katalina voorheen haar operatie.
 
Op k11, dat is die grote slanke dame met bril? Nee, niet mijn ding. Véél te slank voor mij. Je weet dat ik dames prefereer zoals die ssbbw die tijdens het weekend overdag op Doublet ~ 39 ongeveer staat en Katalina voorheen haar operatie.
Voor mij is ze stevig, maar voor jou dus slank, ze heeft inderdaad vaak een lees brilletje op. Is de dame op 39 niet Kayla, die altijd met haar kont ingesmeerd met olie naar het raam toe.
Ik zag gisteren ook een " SSBBW" vrouw staan in de laatse kamer op 40. Wellicht ook iets voor jou.
 
Voor mij is ze stevig, maar voor jou dus slank, ze heeft inderdaad vaak een lees brilletje op. Is de dame op 39 niet Kayla, die altijd met haar kont ingesmeerd met olie naar het raam toe.
Ik zag gisteren ook een " SSBBW" vrouw staan in de laatse kamer op 40. Wellicht ook iets voor jou.
Haar kont is niet ingesmeerd denk ik. Maar valt wel onmiddelijk op. Het lijkt wel of die kont opgespoten is. Ik kan het niet zeggen. Haar valse nagels zijn mooi lang in grijs kleurtje. Ze weet duidelijk dat haar kont haar pronkstuk is want die is niet weg te slaan van dat venster. Twee ramen verder (39) zit er een jongere dame (~30j) met neuspiercing, zeer blank van huidskleur, zwart haar en zeer diep uitgesneden decolleté met lichtjes hangborsten (b - c cup). Ik denk dat ze verslaafd is aan coke. Zag haar eens enorm van haar hand snuiven tussen haar duim en wijsvinger in grote witte passage aan rechterkant als je binnenkomt. Vraag me af hoe haar service is. Haar gordijntjes gaan ook regelmatig dicht.
 
Haar kont is niet ingesmeerd denk ik. Maar valt wel onmiddelijk op. Het lijkt wel of die kont opgespoten is. Ik kan het niet zeggen. Haar valse nagels zijn mooi lang in grijs kleurtje. Ze weet duidelijk dat haar kont haar pronkstuk is want die is niet weg te slaan van dat venster. Twee ramen verder (39) zit er een jongere dame (~30j) met neuspiercing, zeer blank van huidskleur, zwart haar en zeer diep uitgesneden decolleté met lichtjes hangborsten (b - c cup). Ik denk dat ze verslaafd is aan coke. Zag haar eens enorm van haar hand snuiven tussen haar duim en wijsvinger in grote witte passage aan rechterkant als je binnenkomt. Vraag me af hoe haar service is. Haar gordijntjes gaan ook regelmatig dicht.
Ik weet niet zo goed wie je bedoeld, met twee ramen verder op 39, zij was mij gisteren niet opgevallen, wellicht zou ik haar wel kennen van gezicht, zeker als ze al wat langer in de straat werkt. Ik denk dat er wel meer dames coke gebruiken, ik heb het alleen nooit zien gebruiken. Meestal als de gordijntjes vaak dicht gaan is het een goed teken, dat de services wel goed is.
Af moet je gewoon eens wat proberen, soms valt het mee, en soms tegen.
Je grote vriendin (Lorena) ging gisteren al vroeg naar huis, ik kwam haar tegen in casual kleding in de passage.
 
Ik weet niet zo goed wie je bedoeld, met twee ramen verder op 39, zij was mij gisteren niet opgevallen, wellicht zou ik haar wel kennen van gezicht, zeker als ze al wat langer in de straat werkt. Ik denk dat er wel meer dames coke gebruiken, ik heb het alleen nooit zien gebruiken. Meestal als de gordijntjes vaak dicht gaan is het een goed teken, dat de services wel goed is.
Af moet je gewoon eens wat proberen, soms valt het mee, en soms tegen.
Je grote vriendin (Lorena) ging gisteren al vroeg naar huis, ik kwam haar tegen in casual kleding in de passage.
Lorena is mijn grote vriendin niet hoor. Ze is uit mijn systeem en mss maar goed ook 😉
 
Welke dame heeft volgens jullie mening de beste service in de geleenstraat ik ben benieuwd.

En weten jullie toevallig of Nicole geleenstraat 122 k3 er weer is??
Die vraag is te beantwoorden wanneer je ze allemaal hebt gedaan, ikzelf ben dat niet.

Dat gezegd : onlangs bij Sisi (Hunse) geweest en dat was een zeer goede ervaring
 
Staan er in DH nog Aziatische dames achter het raam? Hou zelf erg van ZO-Aziatisch, bijv. Thais, maar het lijkt erop dat de meeste dames die hier besproken worden uit Zuid-Amerika of Oost-Europa komen.
 
Staan er in DH nog Aziatische dames achter het raam? Hou zelf erg van ZO-Aziatisch, bijv. Thais, maar het lijkt erop dat de meeste dames die hier besproken worden uit Zuid-Amerika of Oost-Europa komen.
Op de Doubletstaat staan er geen Aziatische dames. Ik dacht dat er op de Geleenstraat een Thaise dame (Noi ) staat, en een Indische dame, wellicht dat Paulus of iemand anders, daar wat meer over kan zeggen. Of ze er nog werken en of ze dag of avond shift werken.
 
Staan er in DH nog Aziatische dames achter het raam? Hou zelf erg van ZO-Aziatisch, bijv. Thais, maar het lijkt erop dat de meeste dames die hier besproken worden uit Zuid-Amerika of Oost-Europa komen.
In de Geleenstraat staan standaard Aziatische vrouwen aan t begin tegenover de zeikhoek. Als mannen daar in de Geleen willen lopen staan ze al overdreven met een scheve kop naar je te kijken. Geen idee wat hun oorsprong is evenmin of dat wel echte vrouwen zijn. Aan jou de taak om dat uit te vinden :)

Bij Diana Secret heb je ook een Chinese dame werken. Ik kan je geen review geven over deze dames omdat dit soort type dames niet mijn smaak is.
 
Toen ik door de witte passage liep zag ik alle kamers bezet en dat Crystal weer terug is is ook een pluspunt.
Helemaal achterin de hoek zat een latina die ik niet kende.
Een goed teken was dat des te dichterbij ik kwam ik haar steeds mooier vond.
Ze heet Sol, is colombiaans en spreekt alleen maar spaans.
Ze oogt gezet, maar allemaal wel strak en in juiste proporties.
Het flirten aan de deur (beetje voelen aan elkaar) deed me toch wel wat, maar de slechte ervaringen in deze passage hielden me tegen.
Wie kan me iets meer over haar vertellen?
 
Op welke kamer zit Sol want nu vind ik dat een beetje onduidelijk hoe je het omschrijft ? je kan dit vinden op de platte grond,
Heb je haar in de dag of avond uren gezien?
 
Kamer 15 (waar de meeste mannen niet eens komen) en in de avond.
Daar zat dinsdagavond een jonge dame, met lang haar en vrij skinny en ik schat ergens midden twintig.
Daar is deze week al het een en ander overgeschreven waaronder door @Opperman, maar nog geen recensie van.
Ik zag wel dat deze dame, als het dezelfde is, vrij veel wandelaars weigerde,
Maar vorige week woensdag zat er op die kamer een wat oudere latina, volgens mij zeker wel de veertig gepasseerd. Ze stond eerder op kamer 2 of 3
 
Terug
Bovenaan Onderaan