Recensie Rose, Den Haag, Geleenstraat 128 k4

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brum

Wandelaar
Forumpionier
42
23/07/21
32
4
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
3 cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Enkele dagen geleden Rose bezocht. Prachtige vrouwelijke trans, moeilijk te zien dat het oorspronkelijk om een man gaat. Heerlijke zachte vrouwelijke borsten. Prachtige lach. Afgesproken pijpen en (zij mij) neuken voor 50 euro.
Samenzijn had leuk kunnen worden, ware het niet dat haar gereedschap niet hard werd. Dat kan wel eens gebeuren, ik ben ook een man dus ik weet hoe het werkt. Maar ga dan niet als excuus geven dat "het onder tijdsdruk niet werkt en dat het probleem is opgelost als ik 50 euro bijbetaal". Het gereedschap zou in dat geval 15 cm. lengte kunnen bereiken ... ;-) Dit vond ik wel een erg "goedkoop" excuus. Aangekleed, verlies genomen en naar huis gegaan. TMM.
 
Ow zei, ik was haar vergeten. Heb haar voor corona tijd bezocht. Veruit mijn slechtste ervaring met shemales en ik heb paar gehad. Ik kreeg grote ruzie met haar. Afgesproken voor 50 euro aan de raam voor sex en pmc(standaard dienst). 50 euro betaald, toen begon ze meer te vragen voor pijpen. Ik werd super boos en heb gelijk mijn geld terug gevraagd. Ze weigerde en deed agressief, ik trapte er niet in. Ik zei je bent oplichter ik wil mijn 50 euro terug, desnoods halen we politie erbij. Uiteindelijk na 10 min boos doen en schelden gaf ze mijn geld terug. Ze is puur geldwolf.
 
Het valt mij op dat de service in Den Haag sws erg slecht is. Ik heb er ook helaas al wat irritante ervaringen gehad. Wel altijd mn geld teruggekregen na wat stampij en soms zelfs dreigen. Erg zonde

De enige waar ik redelijke ervaringen mee heb is Tatiana ofzo? Tegenover de pisbakken, enorme leuter maar meer bottom.

En ik ben een keer goed gepijpt voor een tientje door die schele shemale op de hoek naast die kleine passage. Een wat oudere shemale
 
In al mijn jaren dat ik ramenbezoek, heb ik paar keer wel slechte of matige service gehad. Dat kan gebeuren, is wel pech en jammer. Gelukkig is dit de enige keer dat hele slechte ervaring heb mee gemaakt bij raambezoek. Deze dame is gewoon oplichter. Ik heb Tatiana en Katy heel vaak bezocht, zijn professioneel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan