Recensie Sonja (Kaz), Den Haag, Geleenstraat 122 k4 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 19877

Meubelstuk
Forumpionier
1.639
01/07/21
2.205
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eergisteren laat in de middag bij Sonja langsgeweest voor het eerst.
Spreekt NL's, knappe meid, vol met gekleurde tatoeages.
Fit, curvy lichaam met volle bovenbenen en volle kont, borsten mochten er ook wezen.
50 euro gegeven en na het wasje ging ze op het bed liggen en kreeg ik een mooie show.
Daarna ben ik gaan liggen en is ze rustig op me gaan rijden en me gaan ophitsen, ook even aan haar tepels gezogen.
Of ze tongzoenen doet weet ik niet, maar ik had het idee dat ik dat wel had gemogen.
Daarna condoom erom en gepijpt. Had niet het idee dat dit sprankelend was, maar dat ligt meer aan het condoom dan aan haar kunsten.
Met condoom voel ik er simpelweg nooit iets van. Daarna doggy gedaan en uiteindelijk in doggy klaargekomen.

Zeer vriendelijke, leuke dame met een prachtig figuur ook. Als je van glamoureus, curvy houdt is ze een goed adres.
Ze zei dat ze maandagmiddag en woensdag t/m zondag in de avond werkt, maar van plan was om maandagmiddag te vervangen door zondagmiddag.
Maandagmiddag zijn er voornamelijk oude NL'se mannen die ze weigert zei ze.

Zeker herhalingsgevaar, ga vaker bij haar op bezoek!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Normaal kom ik op maandagmiddag bij Sonja deze maandag was ze helaas niet aanwezig.

Gisteravond langs geweest met intentie om bij haar naar binnen te gaan echter was ik 2x net te laat en had geen zin meer om te wachten.

Vanavond gelukkig wel gelukt na wederom best lang gewacht te hebben, zoals Eagle99 al heeft beschreven is het een prachtige dame lekker curvy en die kont is staat toch zeker in de top 3 van mijn wandel carrière en die is best lang.

Normaal gesproken zou ondanks haar looks niet naar binnengaan bij haar omdat in mijn ervaring de dames met de looks het minder doen qua service, maar gelukkig heb ik een aantal maanden geleden toch deze stap gewaagd.

Ze is niet alleen ontiegelijk lekker maar ook nog eens aardig en je kan een goed gesprek met haar hebben.

Haar orale kunsten zijn niet van topniveau maar meer dan voldoende vind ik, neuken kan je als een beest tekeer gaan.

Ze maakt er geile show van.
 
Klopt; op aanraden van mijn wandelmaat ging ik bij haar naar binnen en na afloop was ik zeer enthousiast. Wat een leuke en spontane meid met wie je goed kan communiceren en ze heeft zo'n leuk, lief en sexy stemmetje. Ze doet lekker mee tijdens de sex en ze laat zich goed horen wat mij zeer opwindt.

Ben een paar maal bij haar geweest en bij binnenkomst de trap naar boven blijf ik maar naar haar kont kijken.
In één woord FANTASTICO
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor de tweede keer bij Sonja terechtgekomen :) raambuurten zijn soms lastig als je een specifieke dame zoekt, maar mijn ervaring met Sonja was dusdanig goed dat ik haar toch echt een tweede keer wilde zien. Streelt lekker en zoent lekker, allemaal dingen die bij de ramen altijd wat zeldzamer zijn. Hele goede volle billen, spreekt gewoon Nederlands, gewoon een goede ervaring eigenlijk. Zoals hier genoemd kunnen vaste klanten haar inderdaad appen, dus een volgende afspraak zal wel simpelere zijn om te maken, en die zal er zeker komen.
 
Ben ook al 3-4 langsgeweest bij haar, blijft een goede service en lekkere meid voor het bedrag van 50 euro, zal regelmatig haar blijven bezoeken.
Weet niet hoe lang ze er al staat, maar ik denk dat de ervaring leert dat binnenkort of haar prijs omhoog zal gaan of dat haar service minder zal worden.
We'll see.
 
Omdat dames die populairder worden en een klantenkring opbouwen op den duur meer willen verdienen of minder willen doen.
En als zij weten dat er een klik is en mannen zullen blijven komen kan ze dat permitteren ook. Is bij meerdere vrouwen gebeurd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sonja is een Heerlijke dame, altijd vrolijk en stelt je op je gemak. Na een kort praatje tot betaling overgegaan. Zij lag met haar lekkere kont met openingen naar mij toe,
werd er super geil van. Ze komt ook geil naar je gezicht toe en duwt zo wat bijna haar vagina in je gezicht. Pijpen mc doet ze heerlijk lang met diepe en korte halen.
ik mocht haar heel even beffen.
Geil gezicht om haar zo te zien.
Daarna Overgegaan naar missio.
Ik kwam heftig klaar in haar kutje mc.
Nog even een kort praatje en een wasje gedaan. Afscheid genomen met een zoen.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Sonja mocht je meelezen je bent een topper!
 
Zij is wel het perfecte voorbeeld van hoe het ook kan. Lekker vriendelijk bij binnenkomst en vertrek, eventjes een paar minuten kletsen en niet rushen.
Lekker geil tijdens de sex, of ze speelt het goed uiteraard (kan ook). Je hoeft niet te betalen om haar bh uit te laten trekken bij wijze van spreken, je hebt een potje normale seks met alles wat er standaard bij zou moeten komen (zoenen, oraal aan beide kanten, 2 a 3 standjes).
En ze geeft duidelijk grenzen aan. Pzc absoluut niet en klaarkomen over lichaam absoluut niet.
Ben inmiddels 3-4 keer bij haar geweest en zal haar ook blijven bezoeken.
 
Vandaag kunnen bezoeken idd jezus wat heeft ie het druk zeg ! niet normaal gewoon ik weet nog dat ze pas begon in de straat stond ze nog wel eens achter het raam tegenwoordig staat er een rij opgesteld staat voor haar raam !.
 
Werkt zij nu overdag of savonds of beiden? De ene zegt dat ze tijdens de dagshift werkt, maar sommige bezoeken haar blijkbaar savonds
en hoe is ze recent herkenbaar? Kort haar, lang haar blond bruin…
 
Werkt zij nu overdag of savonds of beiden? De ene zegt dat ze tijdens de dagshift werkt, maar sommige bezoeken haar blijkbaar savonds
en hoe is ze recent herkenbaar? Kort haar, lang haar blond bruin…
Volgens mij zondag & maandag overdag tot +- 17.00 woensdag t/m zaterdag avond va 18.00 tot ? staat op 122 K4, curvy lichaam zwart lang haar lichte ogen volgens mij en natuurlijk haar achterwerk niet te missen. als je van haar bouw houdt is haar achterwerk tegen het perfecte aan. overdag bezoeken gaat makkelijker dan in de avond heb ik ondervonden.

Suc 6 en we lezen uiteraard je recensie.
 
Als je niet van plastic/erg groot houdt is zij denk ik het beste wat je kunt vinden, natuurlijk kan het niet veel beter dan dit. En het mooie is dat je er alles mee mag doen wat je wil tegen het standaardtarief. Lekker worshippen, rimmen en je mag ook lekker hard doggy stoten tegen haar kont, ze staat het allemaal toe. Ze doet me denken aan Joanna van de Doubletstraat qua uiterlijk. Maar dan een veel fijner omgang met klanten en service.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Ik heb Sonja regelmatig bezocht en kan niet wachten tot ze weer terug in de straat is.

Haar figuur en met name haar billen (wow!) waren de reden dat ik naar binnen stapte, maar haar inzet en persoonlijkheid de reden dat ik terug blijf komen.

Tijdens het wassen loopt ze je al op te geilen met haar lichaam, daarna lekker tongzoenen waarna we vaak in 69 belanden.

De sex met haar is intens en vol passie, lastig het lang vol te houden, maar wow, wat is het altijd genieten!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou, ik was er dus vrijdagochtend en mijn hemel, wat een ervaring. Ik wist in eerste instantie niet welke kamer k4 was (en naar wie ik moest zoeken), totdat ik me opeens herinnerde dat ik de map van de Geleenstraat had opgeslagen. Ach ja, je bent niet helemaal helder wanneer je op pad gaat. Maar ik zat te zoeken naar een meid met tatoeages, zwart haar en een Aziatisch uiterlijk. Ik dacht dat ik Sonja zag, maar ik vond haar erg dun. Die dame verdween snel weer. Ik leek het op te gaan geven totdat ik opeens een zwartharige dame met een ongelooflijk goed gevormde kont weg zag lopen van het raam. Dat moest Sonja wel zijn. Gelukkig voor mij kwam ze snel weer terug en ik liep met een wat hogere tempo naar haar raam toe, omdat ze populair is en ik zag er al een paar lopen.

Ik vroeg gewoon rechtstreeks in het Engels of ze Sonja was en hoopte dat dit haar niet zou afschrikken. Ze bevestigde (in het Nederlands, wat een grappig moment opleverde, want ik ging daar niet vanuit) en ik mocht naar binnen komen. Ze vroeg hoe ik haar naam kende en ik gaf toe dat ze een hele positieve reputatie had en dat ik speciaal voor haar was gekomen. Ik merkte al snel dat Sonja heel makkelijk in de omgang was en het klikte snel. Ze was gewoon vrolijk en opgewekt, in een goede bui. Meestal ben ik wat nerveus bij nieuwe mensen, maar bij Sonja had ik het gevoel dat we elkaar al kenden en dat hielp wel. Ze liep de trap op voor mij en ik had een fucking geweldig goed uitzicht. Niks gelogen aan die kont. In haar kamer bleek dat ze een klant had die een afspraak had gemaakt, maar dat die onduidelijk was over wanneer hij zou komen. Ik had geluk dat ik kon voorpiepen. We vroegen aan elkaar waar we vandaan kwamen en verbazingwekkend genoeg herkende ze waar ik vandaan kwam (de meesten herkennen het niet, maar ze heeft kennelijk veel klanten die uit dat gebied komen). Zelf komt ze uit Kazachstan, ook een niet veelvoorkomende locatie. Ik stelde wat vragen over haar thuisland, want Kazachstan is best een interessant land, het was een fijn gesprek.

Anyway, het spelletje begon toen Sonja op haar knieën op bed begon te schudden met die enorme billen van haar. Ik hield mijn bek en gooide al mijn kleren uit en sprong nog net niet op bed. Zo gezellig als ze is in de omgang, zo sensueel is ze in bed. Ze had een vermoeden dat ik een billenman was en schuurde met haar kont tegen mij aan. Ze leidde het spel ook, door mijn hand te dirigeren naar haar kont, naar haar borsten. Alsof je bij de Bart Smit wordt verteld als kind zijnde dat je het speelgoed echt mag uitproberen. Ze zei me te gaan liggen en stond boven mijn lichaam met haar billen naar mij toegekeerd. Ze danste met haar lichaam, ze was een spektakel om naar te kijken en om aan te raken. Ze dipte naar beneden met haar kont totdat ze laag genoeg ging voor mij om mijn gezicht erin te begraven. Haar pijpkunsten (met condoom ofc) en zelf ging ik tekeer op haar kont en kut. Ze bewoog lekker mee, terwijl ze verder pijpte; geweldige multitasker.

Haar kont stond centraal in het spelletje, want het eerste standje was reverse cowgirl. Ik wist niet waar ik in beland was gekomen, ik kon niet geloven dat zo'n aantrekkelijke dame met zo'n service werkte in de Geleenstraat. Ze draaide haar om, nog steeds bovenop mij en zoende me. Dat was nog een verrassing, want ik ga ervan uit dat dames in principe niet zoenen. We deden meerdere standjes: doggy, missionaris, cowgirl, -geen naam, maar ze lag op haar buik en ik was bovenop haar-, allemaal geweldig op hoog tempo.

Ik kom echter in principe niet snel klaar, dus op een gegeven moment zaten we wel in het finish-gedeelte. Ze pijpte me en trok me vervolgens af met olie, maar ik leek niet klaar te komen. Sonja bleef echter de goede hoop erin te houden en besloot mij het werk te laten doen, terwijl ze op mijn gezicht zat. Uiteindelijk kwam ik klaar en spoot ik met de kracht van een IJslandse geiser. Ik gaf toe dat ik niet verwachtte klaar te komen, maar zij had er wel vertrouwen in.

Na afloop werd het weer gezellig en wat humoristisch, omdat het water niet meer uit de kraan stroomde. Ze ging even naar buiten, riep door de gang dat we geen water meer hadden. We konden er allebei om lachen en het water keerde snel terug. Ik heb geen contactgegevens eraan overgehouden, maar ik heb het gevoel dat ze liever niet echt afspreekt (omdat mensen altijd laat komen) en meer een fan is van klanten bedienen wanneer die zich aandienen. Maar dat maakt niet uit, ik denk dat de kans zowat 100% is dat ik weer naar Sonja zal gaan.
 
Ben vorig jaar ergens ook bij Sonja geweest. Ben in tegenstelling tot velen totaal geen billen man, maar ik viel op haar knappe gezicht.
Voor instaptarief pijpen, beffen, zoenen en neuken. Ik hield het op even doggy en maakte het af in Missio.
Vijf sterren ⭐⭐⭐⭐⭐️ voor haar diensten.
Terwijl we bezig waren was er een klant die bleef appen en zelfs eens belde 🤬.
Het irriteerde haar duidelijk want het bleek tijdens de aftertalk ( de tijd was nog niet om) dat we wat raakvlakken hadden en ik voelde een soort klik.
Ik ben in Kazakhstan geweest, zij heeft in mijn stad gewerkt, belangstelling en beoefening van zelfde sport ook door haar broer en over het stompzinnig gedrag van sommige klanten. Toen ik zag dat er inmiddels meer dan 20 minuten om waren besloot ik langer te blijven kletsen wat zij helemaal niet erg vond. Ben voor 100 € ongeveer 40 minuten binnen geweest.
Heb bewust toen geen nummer gevraagd wegens verslaving gevaar.
By the way, ik zie dat er nogal wat reacties zijn dat ze niet altijd reageert op berichten.
Mijn vaste dames die nu niet meer werkzaam zijn hadden bijna elke dag meer dan 60 !!! berichtjes van klanten met uitschieters naar bijna 100!!!
Reken maar uit hoeveel tijd het kost om alles te beantwoorden.
De dames moeten dus wel selectief zijn.
Hoe vervelend ook voor ons.
 
By the way, ik zie dat er nogal wat reacties zijn dat ze niet altijd reageert op berichten.
Sonja reageert prima. Ik zie maar 2 berichtjes die hierover gaan, van @Eagle99 die gewoon neutraal een vraag stelt, en van mijzelf die gewoon neutraal antwoord geeft. Volgens mij snappen we allebei heus wel dat dames niet altijd gelijk reageren, mij heeft ze even later keurig geantwoord.
 
Klopt. Normaliter reageert ze altijd in de avond of de dag erna. Is ook haar werktelefoon, die checkt ze niet continu uiteraard.
Afgelopen week was de enige keer dat het wat later duurde en na een paar dagen reageerde ze en verontschuldigde ze zich.
Dus prima. En ik kon ook gewoon een afspraak maken afgelopen week, ging niet door omdat ik het niet had gered.
Hopelijk deze week en anders volgend week. Kan niet wachten om haar heerlijke reet weer te proeven en lekker te worshippen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan