Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ieder keer wanneer ik een rondje loop in de Geleen valt de dame op 110p k7 mij op, maar ze heeft geen eigen thread, bizar.
Gisteren lag ze samen met een buurvrouw te wachten en man man man. Wat een sexyheid straalde ervan af zeg.
Zij op haar zij op het bed met haar kont en bovenbenen volop richting het raam in al haar glorie en haar buurvrouw lag naast haar op het bed met haar scheenbenen op het bed en kont naar achteren. Buurvrouw had geen aantrekkingskracht, maar wat een geil koppie en lekker gebruind curvy (alhoewel ze wel een kg of 5 mag aankomen) lichaam heeft ze zeg.
Het is maar dat ik geen ml zaad meer had in mijn ballen, anders had ik het niet kunnen weerstaan.
 
Ieder keer wanneer ik een rondje loop in de Geleen valt de dame op 110p k7 mij op, maar ze heeft geen eigen thread, bizar.
Gisteren lag ze samen met een buurvrouw te wachten en man man man. Wat een sexyheid straalde ervan af zeg.
Zij op haar zij op het bed met haar kont en bovenbenen volop richting het raam in al haar glorie en haar buurvrouw lag naast haar op het bed met haar scheenbenen op het bed en kont naar achteren. Buurvrouw had geen aantrekkingskracht, maar wat een geil koppie en lekker gebruind curvy (alhoewel ze wel een kg of 5 mag aankomen) lichaam heeft ze zeg.
Het is maar dat ik geen ml zaad meer had in mijn ballen, anders had ik het niet kunnen weerstaan.
Ik was pas bij k8 geweest toen zij bezet was 2 weken terug, het lijken zusjes van elkaar, hetzelfde lichaam, die van k7 valt mij ook altijd op, lekkere kont, de buurvrouw die bij haar zat was die blonde met tatoo's van k9
 
Collega's. Vraagje. Wie heeft informatie over de latina dame denk eind 40 die staat in de stenen passage op de kamer vk1 ( zie bijlage ). Ze heeft veel sexepile, kijkt vaak recht door je heen en heeft vaak bedekte kleding aan. Geen bikini. Een latina. Gok Colombia. Bruin lang haar. Postuur normaalE1C56374-D373-4F9C-8835-6153C038076B.jpeg
 
Jennifer uit de rose passage k3 is vandaag aanwezig.
Ik zag van allerlei A4tjes op haar raam. Vanaf € 100,00 een echte GFE. Voor mij is dat inclusief tongzoenen, blowjob zonder en een flinke befpartij maar vraag me af of zij er hetzelfde mee bedoeld en of dat mogelijk is bij deze mooie Jennifer. Wel een geweldige uitdagende kop en altijd teasende seks met haar maar altijd € 50,00. Ben benieuwd. Iemand die het weet uit ervaring?
 
Collega's. Vraagje. Wie heeft informatie over de latina dame denk eind 40 die staat in de stenen passage op de kamer vk1 ( zie bijlage ). Ze heeft veel sexepile, kijkt vaak recht door je heen en heeft vaak bedekte kleding aan. Geen bikini. Een latina. Gok Colombia. Bruin lang haar. Postuur normaalBekijk bijlage 66106
Volgens mij is haar naam Camela en is zij een zus van Patricia 11 K4 Ze is Colombiaans met flinke siliconen tieten, is schat haar inderdaad eind 40. Ooit heb ik haar een jaar of tien geleden bezocht, was dacht ik niet veel bijzonders.
 
Volgens mij is haar naam Camela en is zij een zus van Patricia 11 K4 Ze is Colombiaans met flinke siliconen tieten, is schat haar inderdaad eind 40. Ooit heb ik haar een jaar of tien geleden bezocht, was dacht ik niet veel bijzonders.
Ik dacht eerst ook aan Camela maar die staat op 21 k1.
Het enigste topic van het adres 11/25 vk1 is deze dame
 
Ik dacht eerst ook aan Camela maar die staat op 21 k1.
Het enigste topic van het adres 11/25 vk1 is deze dame
Die is het niet, dat is Caroline, vroeger noemde ze zichzelf Patricia, die staat juist aan de andere kant van de passage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan