Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bang dat de berichtgeving mbt gisteren wel ongeveer klopt. Ik deed gisteren een spannend tourtje van het SKW via Geleen en Doublet naar huis en maakte de fout om als laatste voor de Geleen te kiezen.
Was er rond middernacht en toen waren er ook zo'n 6 dames.
Begrijp me goed, ik heb meer liefde voor de Geleen dan voor de Doublet, maar zeker na het SKW waar ik van 16 tot 20 uur was (alles bij elkaar ongeveer 140 dames gezien daar!!) , was ik wel ietwat teleurgesteld. Mijn gedachte was: Vrijdagavond, uurtje of 23.30....zou moeten kunnen.

Er zullen ongetwijfeld nog dames op vakantie zijn of vroeg beginnen en het gaandeweg voor gezien houden, maar er liepen toch wel zo'n 80 man door de straat die die 6 dames onmogelijk zouden kunnen voorzien zeg maar.
Wat me vooral opviel was dat alle ramen aan de Hunse-kant van de Geleenstraat rond die tijd dicht waren, alle! Daar staat doorgaans ook mijn favoriet en ik dacht, als ze er is, mooi, is ze er niet dan kijk ik vol interesse verder, maar ik bleef een beetje steken op een paar dames waar het 'm niet mee ging lukken.

Eerder (rond 22.30 uur) dus bij de Doublet geweest en daar waren toch minstens 40 ramen bezet en was het bijna iets te druk. Dat sfeertje ligt me sowieso minder. Veel gassies, man er tussen met karretje waaruit muziek schalt die drankjes verkoopt, iets meer een gefokte sfeer en over het algemeen ook een hoop minder mooie vrouwen (matige mokkels wilde ik zeggen, maar dat klinkt zo onaardig).

Overigens wel 3 ok-erg ok dames in de Doublet zien pronken, maar die waren dan ook voortdurend in gesprek met mannen die domme vragen aan ze stelden.
Ik hoorde een dame 35€ zeggen op de vraag hoe duur het was, waarna een gast met vrienden zei: ik bied 30, waarna zij haar neus daarvoor ophaalde en de deur (het raam?) weer dicht deed.
Mijn Amsterdamse oortjes klapperen dan hoor.
Erg lekkere dame die 35 voor P+N vraagt en dan ga je 5 euro afdingen. Terwijl wij soms 150€ dokken en binnen horen dat we een handjob en fuck in 1 standje zonder blowjob krijgen.

De sfeer verzieken tussen jou en de dame voor 5 euro...onbegrijpelijk!

In de Geleen wandelen voor mijn gevoel meer 'mijn soort mannen'.
Dat klinkt ook raar om te zeggen, want ik kom er niet voor de mannen natuurlijk, maar het wandel-klimaat doet er toch wel toe.

De mannen in de Geleen zijn niet alleen gemiddeld iets ouder, ze zijn ook iets verlegener, spieden meer naar de dames, vaak zelfs in stilzwijgen, die sfeer spreekt me meer aan dan de Doublet waar het een soort kermis/vleesmarkt is.

Politie was daar present, wat jongens gingen opeens rennen, ik hoorde wat vloeken, afdingen, hard gelach, dat soort werk....maar toch, gisteren won de Doubie natuurlijk wel van de Geleen qua buzz....je hebt gewoon op z'n minst 20 gevulde ramen nodig om 80-100 man geboeid te houden.
Doorgaans lukt dat prima in de Geleen, geen idee wat nu het probleem was (behalve dat het vakantie periode is).

Wat ik ook nog hoorde: Blonde politie-agente die tegen donkerbruine Surinaamse man zegt nav een akkefietje: 'Nou, loop maar door, ik vertrouw je voor deze ene keer op je donkerbruine ogen.'

Hij vond het allang best en het is een Nederlands gezegde, maar het viel me toch op.

Dus na wat aktie in het SKW, zat er in Den Haag geen tweede ronde in voor me gisteren.

Vervolgens onderweg naar huis ook nog even over de Wallen gestruind waar rond 2.30 uur nog wel zo'n 60 dames stonden, maar die kende ik allemaal al en had ik al eens bezocht (10%) of zal ik nooit bezoeken (de overige 90%).

Nog even getwijfeld over mijn favo aldaar, maar dat is een zeer mooie, semi-oplicht dame die 150 euro voor haar 20 minuutjes handelingen wil hebben en mijn idee was gisteren juist: dagje uit in Antwerpen en Den Haag, 2 of 3 bezoekjes goed verdeeld over de dag voor 100 of 150 euro totaal.
 
Laatst bewerkt:
Kom net terug van de doublet & geleenstraat.

Eerst Doublet :Ik ging voor de Turkse die ik eerder deze week op Doublet 7K4 heb zien staan, maar heb haar niet gezien (of bezet of niet aan het werk)

Geleen : een enorm leuk popje gezien op 84K1 of K2. Klein van stuk , energiek en blond ze had een grijs shirtje aan dat net iets te kort was waardoor je haar (B cup?) borstjes zag. Ik besloot de ronde af te maken en bij vertrek haar te bezoeken. En toen was ze dus bezet :ROFLMAO:. Ik baal dat ik niet gelijk naar binnen ben gegaan (andere keer dan maar).

Wie is dit leukertje?
 
Ik ben bang dat de berichtgeving mbt gisteren wel ongeveer klopt. Ik deed gisteren een spannend tourtje van het SKW via Geleen en Doublet naar huis en maakte de fout om als laatste voor de Geleen te kiezen.
Was er rond middernacht en toen waren er ook zo'n 6 dames.
Begrijp me goed, ik heb meer liefde voor de Geleen dan voor de Doublet, maar zeker na het SKW waar ik van 16 tot 20 uur was (alles bij elkaar ongeveer 140 dames gezien !!) , was ik wel ietwat teleurgesteld. Mij gedachte was: Vrijdagavond, uurtje of 23.30....zou moeten kunnen.

Er zullen ongetwijfeld nog dames op vakantie of vroeg beginnen en gaandeweg het voor gezien houden, maar er liepen zo'n 80 man door de straat die die 6 dames onmogelijk zouden kunnen voorzien zeg maar.
Wat me vooral opviel was dat alle ramen aan de Hunse straat kant van de Geleen dicht waren, alle! Daar staat doorgaans ook mijn favoriet en ik dacht, als ze er is, mooi, is ze er niet dan kijk ik vol interesse verder, maar ik bleef een beetje steken op een paar dames waar het 'm niet mee ging lukken.

Eerder (rond 22.30 uur) dus bij de Doublet geweest en daar waren toch minstens 40 ramen bezet en zag het zwart van de mannen. Maar dat sfeertje ligt me minder. Veel gassies, man er tussen met karretje waaruit muziek schalt die drankjes verkoopt, iets meer een gefokte sfeer en over het algemeen ook een hoop minder mooie vrouwen (matige mokkels wilde ik zeggen, maar dat klinkt zo onaardig).

Overigens wel 3 ok-erg ok dames in de Doublet zien pronken, maar die waren dan ook voortdurend in gesprek met mannen die domme vragen aan ze stelden.
Ik hoorde een dame 35€ zeggen op de vraag hoe duur het was, waarna een gast met vrienden zei: 30? en zei haar neus ophaalde en de deur (het raam?) weer dicht deed.
Mijn Amsterdamse oortjes klapperen dan hoor. Erg lekkere dame die 35 voor P+N vraagt en dan ga je 5 euro afdingen. Terwijl wij soms 150€ dokken en binnen horen dat we een handjob en fuck in 1 standje zonder blowjob krijgen.

De sfeer verzieken tussen jou en de dame voor 5 euro...onbegrijpelijk.

In de Geleen wandelen voor mijn gevoel meer 'mijn soort mannen'. Dat klinkt ook raar om te zeggen, want ik kom er niet voor de mannen natuurlijk, maar het wandel-klimaat doet er toch wel toe.
De mannen in de Geleen zijn niet alleen iets ouder gemiddeld, ze zijn ook iets verlegener, spieden meer naar de dames, vaak zelfs in stilzwijgen, die sfeer spreekt me gewoon meer aan dan de Doublet waar het een soort kermis/vleesmarkt is.

Politie was present, wat jongens gingen opeens rennen, ik hoorde wat vloeken, afdingen, hard gelach, dat soort werk....maar toch, gisteren won de Doubie natuurlijk wel van de Geleen qua buzz....je hebt gewoon op z'n minst 20 gevulde ramen nodig om 80-100 man geboeid te houden. Doorgaans lukt dat prima in de Geleen, geen idee wat nu het probleem was (behalve dat het vakantie periode is).

Wat ik ook nog hoorde: Blonde politie-agente die tegen donkerbruine Surinaamse man zegt nav een akkefietje: 'Nou, loop maar door, ik vertrouw je voor deze ene keer op je donkerbruine ogen.'

Hij vond het allang best en het is een Nederlands gezegde, maar het viel me toch op.

Dus na wat aktie in het SKW, zat er in Den Haag geen tweede ronde in voor me gisteren. Vervolgens onderweg naar huis ook nog even over de Wallen gestruind waar rond 2.30 uur ongeveer nog wel zo'n 60 dames stonden, maar die kende ik allemaal al en had ik al eens bezocht (10%) of zal ik nooit bezoeken (de overige 90%).

Nog even getwijfeld over mijn favo aldaar, maar dat is een zeer mooie, semi-oplicht dame die 150 euro voor haar 20 minuutjes handelingen wil hebben en mijn idee was juist: dagje uit in Antwerpen en Den Haag, 2 of 3 bezoekjes goed verdeeld over de dag voor 100 of 150 euro totaal.
140?? damn, dat is Doub/geleen en de wallen bij elkaar ongeveer :oops:

Ikzelf ben nog nnooit in SKW geweest, Veel dames maar is het aanbod ook aantrekkelijk en welke prijsrange hanteren ze daar (50?)
 
Bedoel je niet 86 K1, daar staat Ruru?
86K1, ik heb de naam RuRu eerder gehoord (heeft online ad weet ik mij te herinneren) zojuist haar ad bekeken, en JA dat is haar!

Wat een leuk, speels en energiek meisje zeg! Sinds jij het weet wie ik bedoelde doe ik de aanname dat ze ook vaak overdag werkt! Prettig te weten, ik ga het forum even goed uitpluizen ;)

Wederom dank @Paulus2 ?(y)
 
@Opperman en @feestje ik zal het zo kort mogelijk houden want dit is Den Haag algemeen, maar om 16 uur dacht ik eerst, valt wel mee qua aantallen, maar toen dronk ik een drankje en liep een tweede ronde en toen stonden 40 van de aanvankelijke 60 dames er nog, met nog zo'n 80 nieuwe voor de avond erbij. Ik had 6 tips van Belgische wandelaars en zag zelf nog minstens 12 dames die mijn interesse hadden, dus het duizelde me. Ik moet echt supernerdy, als een soort vogel-liefhebber, daar in het midden van die buurt adressen, omschrijvingen en namen hebben staan noteren in mijn telefoon. Een rosse buurt waar je nog nooit geweest bent en dan 15-20 puike dames op een totaal van 140 bekkies die naar je lonken, echt too much impressies. Vervolgens op een dametje afgestapt die niemand getipt had en waar geen recensie van was, maar die er loeigeil uitzag en toch een ietwat tegenvallende sessie meegemaakt. En toen was mijn interesse toch weg, ging ik eten en toch maar terug gegaan, richting Den Haag dus. Maar zeker een plek om eens terug te gaan.
Prijs is ook 50 als instapprijs a la Den Haag, veel mooie dames staan er tussen, maar in Den Haag heb ik tot nu toe dus betere ervaringen qua service, maar na 1 SKW bezoekje kan ik dat nog niet beoordelen.

En nu weer door met Den Haag! :)
 
Ik ben bang dat de berichtgeving mbt gisteren wel ongeveer klopt. Ik deed gisteren een spannend tourtje van het SKW via Geleen en Doublet naar huis en maakte de fout om als laatste voor de Geleen te kiezen.
Was er rond middernacht en toen waren er ook zo'n 6 dames.
Begrijp me goed, ik heb meer liefde voor de Geleen dan voor de Doublet, maar zeker na het SKW waar ik van 16 tot 20 uur was (alles bij elkaar ongeveer 140 dames gezien daar!!) , was ik wel ietwat teleurgesteld. Mijn gedachte was: Vrijdagavond, uurtje of 23.30....zou moeten kunnen.

Er zullen ongetwijfeld nog dames op vakantie zijn of vroeg beginnen en het gaandeweg voor gezien houden, maar er liepen toch wel zo'n 80 man door de straat die die 6 dames onmogelijk zouden kunnen voorzien zeg maar.
Wat me vooral opviel was dat alle ramen aan de Hunse-kant van de Geleenstraat rond die tijd dicht waren, alle! Daar staat doorgaans ook mijn favoriet en ik dacht, als ze er is, mooi, is ze er niet dan kijk ik vol interesse verder, maar ik bleef een beetje steken op een paar dames waar het 'm niet mee ging lukken.

Eerder (rond 22.30 uur) dus bij de Doublet geweest en daar waren toch minstens 40 ramen bezet en was het bijna iets te druk. Dat sfeertje ligt me sowieso minder. Veel gassies, man er tussen met karretje waaruit muziek schalt die drankjes verkoopt, iets meer een gefokte sfeer en over het algemeen ook een hoop minder mooie vrouwen (matige mokkels wilde ik zeggen, maar dat klinkt zo onaardig).

Overigens wel 3 ok-erg ok dames in de Doublet zien pronken, maar die waren dan ook voortdurend in gesprek met mannen die domme vragen aan ze stelden.
Ik hoorde een dame 35€ zeggen op de vraag hoe duur het was, waarna een gast met vrienden zei: ik bied 30, waarna zij haar neus daarvoor ophaalde en de deur (het raam?) weer dicht deed.
Mijn Amsterdamse oortjes klapperen dan hoor.
Erg lekkere dame die 35 voor P+N vraagt en dan ga je 5 euro afdingen. Terwijl wij soms 150€ dokken en binnen horen dat we een handjob en fuck in 1 standje zonder blowjob krijgen.

De sfeer verzieken tussen jou en de dame voor 5 euro...onbegrijpelijk!

In de Geleen wandelen voor mijn gevoel meer 'mijn soort mannen'.
Dat klinkt ook raar om te zeggen, want ik kom er niet voor de mannen natuurlijk, maar het wandel-klimaat doet er toch wel toe.

De mannen in de Geleen zijn niet alleen gemiddeld iets ouder, ze zijn ook iets verlegener, spieden meer naar de dames, vaak zelfs in stilzwijgen, die sfeer spreekt me meer aan dan de Doublet waar het een soort kermis/vleesmarkt is.

Politie was daar present, wat jongens gingen opeens rennen, ik hoorde wat vloeken, afdingen, hard gelach, dat soort werk....maar toch, gisteren won de Doubie natuurlijk wel van de Geleen qua buzz....je hebt gewoon op z'n minst 20 gevulde ramen nodig om 80-100 man geboeid te houden.
Doorgaans lukt dat prima in de Geleen, geen idee wat nu het probleem was (behalve dat het vakantie periode is).

Wat ik ook nog hoorde: Blonde politie-agente die tegen donkerbruine Surinaamse man zegt nav een akkefietje: 'Nou, loop maar door, ik vertrouw je voor deze ene keer op je donkerbruine ogen.'

Hij vond het allang best en het is een Nederlands gezegde, maar het viel me toch op.

Dus na wat aktie in het SKW, zat er in Den Haag geen tweede ronde in voor me gisteren.

Vervolgens onderweg naar huis ook nog even over de Wallen gestruind waar rond 2.30 uur nog wel zo'n 60 dames stonden, maar die kende ik allemaal al en had ik al eens bezocht (10%) of zal ik nooit bezoeken (de overige 90%).

Nog even getwijfeld over mijn favo aldaar, maar dat is een zeer mooie, semi-oplicht dame die 150 euro voor haar 20 minuutjes handelingen wil hebben en mijn idee was gisteren juist: dagje uit in Antwerpen en Den Haag, 2 of 3 bezoekjes goed verdeeld over de dag voor 100 of 150 euro totaal.
Dus mijnheer @knightrider de hele dag op pad geweest, 2 landen, 3 steden, 4 straten bezocht en niet geneukt??! ?
Dit is ernstig…
 
@Ted wat @Opperman zegt. In het SKW ene Isa uit Roemenie bezocht. Zie over een kwartier mijn stuk in Antwerpen Stamcafe. ;)

Het idee was, met een volle zak althans, Antwerpen en Den Haag, 3 dames in 1 dag bezoeken. Tour de force. Aanbod in SKW was enorm, maar beetje matige dame bezocht aldaar, waarna ik er toch fysiek even doorheen zat. Dus besloten naar Den Haag te verkassen en daar aangesterkt voor een 2e ronde te gaan. 3 dames in de Doublet hadden mijn interesse, maar ik vond de straat wat te rumoerig, dus dacht: Ik ga toch naar de Geleen....en daar zat er, voor het eerst overigens, gewoon niks van mijn gading tussen.
En vlakbij mijn huis op de Wallen, overigens best moe na 13 uur onderweg en dus maar 1x neuken, besloten om een dag later voor een prive-ontvangst dame te gaan ipv mijn favo Wallen optick fuck dame alsnog van 150€ te voorzien.
Als ik mijn gevoel had gevolgd had ik een hotel-nachtje in Antwerpen geboekt, maar mijn (tijdelijk) lege zak redeneerde anders. ;)
 
@knightrider Daar had ik dus gewoon even overheen gelezen ?‍
Ik kom zelf meerendeel in de Doubletstraat, en moet zeggen dat ik de sfeer daar meestal niet slecht vind. Van die opgeschoten gastjes heb ik weinig last, lekker laten lopen, die hebben geen geld dus gaan toch nergens naar binnen.
Ik vind de Geleenstraat eigenlijk weer ongemakkelijk stil en te rustig..
Nu ben ik er maar 3x geweest in m'n leven ? voor iemand die in Den Haag woont niet best natuurlijk.
 
Ieder zijn ding. Als er genoeg mooie dames staan ben ik in die stilte (die idd ietwat ongemakkelijk kan zijn) toch iets meer op mijn gemak.

In ieder geval is het boeiend dat de Doublet per vierkante meter nu drukker is dan de Wallen momenteel zijn. Ik zou er net even meer de tijd moeten nemen om door de matigere dames de parels te kunnen spotten denk ik.
Als ik een dame uitkies moet ik even een rust-momentje hebben. Bij voorkeur geen andere mannen om me heen en liefst ook geen andere dames naast haar. In de Geleen lukt me dat makkelijker dan in de Doublet.
 
Op hookers hadden we in t verleden wel eens een meeting.
Dat was best leuk.(meerdere dvp die soms ook kwamen)
We gingen een keer met 6 man naar Antwerpen in de middag en dat was echt leuk.Er was iemand met een personenbusje....we deelden de brandstof.
Zijn er collega wandelaars die een keer in de buurt van bv de Doublet een meeting willen doen?
 
Heeft iemand enige info over de blonde dame op de Geleenstraat 94b1? Ik zag dr deze avond staan in een wit shirtje en (vgm) roze kort rokje. Omdat ze boven stond kon ik haar moeilijk zien dus durfde ik het niet aan, maar ze kreeg wel non stop klanten. Iemand een idee wie dit is?
 
Ik ben bang dat de berichtgeving mbt gisteren wel ongeveer klopt. Ik deed gisteren een spannend tourtje van het SKW via Geleen en Doublet naar huis en maakte de fout om als laatste voor de Geleen te kiezen.
Was er rond middernacht en toen waren er ook zo'n 6 dames.
Begrijp me goed, ik heb meer liefde voor de Geleen dan voor de Doublet, maar zeker na het SKW waar ik van 16 tot 20 uur was (alles bij elkaar ongeveer 140 dames gezien daar!!) , was ik wel ietwat teleurgesteld. Mijn gedachte was: Vrijdagavond, uurtje of 23.30....zou moeten kunnen.

Er zullen ongetwijfeld nog dames op vakantie zijn of vroeg beginnen en het gaandeweg voor gezien houden, maar er liepen toch wel zo'n 80 man door de straat die die 6 dames onmogelijk zouden kunnen voorzien zeg maar.
Wat me vooral opviel was dat alle ramen aan de Hunse-kant van de Geleenstraat rond die tijd dicht waren, alle! Daar staat doorgaans ook mijn favoriet en ik dacht, als ze er is, mooi, is ze er niet dan kijk ik vol interesse verder, maar ik bleef een beetje steken op een paar dames waar het 'm niet mee ging lukken.

Eerder (rond 22.30 uur) dus bij de Doublet geweest en daar waren toch minstens 40 ramen bezet en was het bijna iets te druk. Dat sfeertje ligt me sowieso minder. Veel gassies, man er tussen met karretje waaruit muziek schalt die drankjes verkoopt, iets meer een gefokte sfeer en over het algemeen ook een hoop minder mooie vrouwen (matige mokkels wilde ik zeggen, maar dat klinkt zo onaardig).

Overigens wel 3 ok-erg ok dames in de Doublet zien pronken, maar die waren dan ook voortdurend in gesprek met mannen die domme vragen aan ze stelden.
Ik hoorde een dame 35€ zeggen op de vraag hoe duur het was, waarna een gast met vrienden zei: ik bied 30, waarna zij haar neus daarvoor ophaalde en de deur (het raam?) weer dicht deed.
Mijn Amsterdamse oortjes klapperen dan hoor.
Erg lekkere dame die 35 voor P+N vraagt en dan ga je 5 euro afdingen. Terwijl wij soms 150€ dokken en binnen horen dat we een handjob en fuck in 1 standje zonder blowjob krijgen.

De sfeer verzieken tussen jou en de dame voor 5 euro...onbegrijpelijk!

In de Geleen wandelen voor mijn gevoel meer 'mijn soort mannen'.
Dat klinkt ook raar om te zeggen, want ik kom er niet voor de mannen natuurlijk, maar het wandel-klimaat doet er toch wel toe.

De mannen in de Geleen zijn niet alleen gemiddeld iets ouder, ze zijn ook iets verlegener, spieden meer naar de dames, vaak zelfs in stilzwijgen, die sfeer spreekt me meer aan dan de Doublet waar het een soort kermis/vleesmarkt is.

Politie was daar present, wat jongens gingen opeens rennen, ik hoorde wat vloeken, afdingen, hard gelach, dat soort werk....maar toch, gisteren won de Doubie natuurlijk wel van de Geleen qua buzz....je hebt gewoon op z'n minst 20 gevulde ramen nodig om 80-100 man geboeid te houden.
Doorgaans lukt dat prima in de Geleen, geen idee wat nu het probleem was (behalve dat het vakantie periode is).

Wat ik ook nog hoorde: Blonde politie-agente die tegen donkerbruine Surinaamse man zegt nav een akkefietje: 'Nou, loop maar door, ik vertrouw je voor deze ene keer op je donkerbruine ogen.'

Hij vond het allang best en het is een Nederlands gezegde, maar het viel me toch op.

Dus na wat aktie in het SKW, zat er in Den Haag geen tweede ronde in voor me gisteren.

Vervolgens onderweg naar huis ook nog even over de Wallen gestruind waar rond 2.30 uur nog wel zo'n 60 dames stonden, maar die kende ik allemaal al en had ik al eens bezocht (10%) of zal ik nooit bezoeken (de overige 90%).

Nog even getwijfeld over mijn favo aldaar, maar dat is een zeer mooie, semi-oplicht dame die 150 euro voor haar 20 minuutjes handelingen wil hebben en mijn idee was gisteren juist: dagje uit in Antwerpen en Den Haag, 2 of 3 bezoekjes goed verdeeld over de dag voor 100 of 150 euro totaal.
Volgende tripje mag je mij meenemen ? stuur maar een pb.
doub en geleen de eeuwige discussie...
persoonlijk vindt ik er niet zoveel verschil qua dames, in beide straten ttoppers en minder mooie. Inderdaad wel wat meer latinas. doub is 35 dat is een koopje. Een mooie dame wippen voor dat geld is een droom ?
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand enige info over de blonde dame op de Geleenstraat 94b1? Ik zag dr deze avond staan in een wit shirtje en (vgm) roze kort rokje. Omdat ze boven stond kon ik haar moeilijk zien dus durfde ik het niet aan, maar ze kreeg wel non stop klanten. Iemand een idee wie dit is?
Ik zag haar ook zitten van de week, bloedmooi met ultra kort rokje, vanaf beneden gezien. dus ik naar boven want ik wou haar van dichtbij bekijken. Zag er uitstekend verzorgd uit met vrij lekkere brede heupen. Iets minder mooi van dichtbij. Ik vroeg wat aan haar en ze antwoorde met een hele zware stem, ik vermoed dat ze een man is, misschien dat iemand dat kan bevestigen?
 
Uh-oh.... ;)

Ik vind onderlinge verschillen tussen verschillende straten in een stad ook altijd wel boeiend. Wie kiest voor wat en waarom. In A'dam heb je types die zweren bij Ruysdaelkade of Singel-gebied, maar ik kan op die beide plekken mijn draai nooit echt vinden. Te klein, te specifiek, dan heb ik toch meer met het lossere sfeertje op de Wallen.
Wat dat betreft zou je misschien denken dat ik meer Doublet dan Geleen was, maar tsja, iedere logica ligt weer net even anders. Maar het zal idd komen doordat ik alleen op weekend-avonden in de Doub ben geweest.

Wat ik me bij de Doublet altijd afvraag: Hoe betalen mannen meestal 35€, bij 50 of 100 is het makkelijk, gewoon 1 of 2 briefjes van 50 en soms wellicht wat twintigjes, maar ik heb vrijwel nooit een briefje van twintig, een van tien en een van vijf euro op zak. Zeker niet in deze pin tijden.
Maar als je niet exact betaalt is mijn ervaring dat dames nooit echt geld terug hebben, dat verdwijnt gewoon zeg maar.
Ik dacht er nog eens over na, maar ik heb nog nooit van een dame (raam/escort/prive-ontvangst) bv een tientje terug gekregen.
Als ik 150 moest betalen en ik had geen tientjes en betaalde 160 zeiden ze alleen thank you haha....en dacht ik ook: nou ja, laat maar.....

Maar als je wellicht iets meer op de kleintjes moet letten en bewust een dame van 35€ bezoekt en je hebt toch alleen 50 op zak dan neem ik aan dat je wel gewoon 15 wilt terug krijgen.....want anders is het net zo veel als in de Geleen en valt het verschil dus weg......

Wisselen mannen vooraf bv bij een supermarktje waar ze een blikje kopen zodat ze 35 contant bij zich hebben bij het betreden van de straat of is 50 geven en 15 terug geven de normaalste zaak van de wereld en is het puur toeval dat ik nog nooit geld heb terug gekregen van een dame??

Klinkt als een onzinnige vraag, maar ben er echt benieuwd naar.

Ik ken zelfs een dame die aangaf een hekel te hebben aan twintigjes 'omdat je dan bij 150 of 300 euro zoveel moest tellen.' Reden was, volgens haar althans, geloof het of niet, dat het geld tellen haar meer het gevoel gaf dat ze een hoer was. Bij 2 of 3 vijftigjes zag ze gelijk het aantal en kon ze het soepeltjes weg leggen zonder die handeling.

Iemand in de Doub wel eens met zeven 5€ briefjes betaald? Of zelfs met muntgeld? :)

(ik bedoel dit niet denigrerend ofzo, geld is gewoon geld, maar heb door sommige werkzaamheden bv wel eens heel veel 1 en 2 euro munten, maar weet dan dat dat echt not done is om iemand een handvol kleingeld te overhandigen.... :) ).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb altijd gepast geld bij me.
Dus eerst wisselen van tevoren of zorgen dat je veel cash in huis hebt.
Veel dames wisselen netjes voor je, ze hebben het geld of ze gaan het halen of laten het brengen.
Maar sommige dames hanteren trucjes.
Als je 35 moet betalen en hebt alleen 50, dan zijn er dames die graag de hele 50 willen.
Ze beloven dan extra tijd of diensten en zeg dan maar eens nee.
Als je ja zegt dan betaal je meer dan je van plan was.
Als je toch nee zegt is de sfeer soms verpest want ze weet dat je meer geld hebt, maar het niet aan haar wilt geven/spenderen.
Daarom altijd gepast betalen.
Een dame heeft me weleens geprobeerd te neppen met wisselen.
Toen kostte een wip nog 25.
Ik gaf haar 2x20 en verwachtte 15 wisselgeld.
Ze ging de kamer uit om het geld weg te leggen (alarmbel, normaal houden ze het geld gewoon in de peeskamer).
Ze kwam terug en ging gewoon aan de slag, geen woord over wisselgeld.
Ik klaagde en kreeg het geld terug.
Ik dacht dat de seks hierna verpest zou zijn, maar het draaide alsnog uit op heerlijke porno.
Ze bleek een super geile Braziliaanse met geweldige schaamlippen.
Een wip die ik me 20 jaar later nog kan herinneren.
Soms hebben de dames geen wisselgeld.
Dan gaan ze het even halen bij een collega maar soms niet.
Dus ja ik betaal altijd gepast en ja ik heb weleens met muntgeld betaald (althans, 5 euromunten en de rest briefgeld).
Waarom niet, geld is geld. Maakt de dame echt niet uit hoor.
Wat je ook nooit moet doen, is de inhoud van de portemonnee of de stapel cash in je broekzak laten zien.
Als de dames zien dat je meer poen hebt, dan proberen ze vaak te upsellen (zeuren).
Neem dus alleen je wipgeld mee (mogen ze zien) of laat de rest van je poen vooral niet zien.
En nu we het toch over poen hebben, hier nog een laatste pro tip.
Ik draag normaal meestal nette kleding, een kostuum met stropdas, maar niet als ik ga wandelen.
Dan draag ik casual.
Als ik mijn nette kleding draag tijdens het wandelen, dan gaat bij sommige dames opeens de prijs omhoog.
Dat heb ik vaak meegemaakt.
Dames waarvan ik weet dat ze bepaalde dingen doen voor een bepaalde prijs, maar als ik aan het raam sta, kost het opeens meer.
Dus als ze weten dat je geld hebt, kan de prijs omhoog gaan.
Maar eerlijk is eerlijk, het kan ook andersom.
In de Doub komen veel arme sloebers.
Er zijn daarom dames die klanten nog steeds ontvangen terwijl ze maar 25 betalen of 30 (oude tarief nog steeds dus) omdat ze niet meer hebben.
En de dame wil toch graag omzet draaien.
En er zijn ook veel charlatans en oplichters die misbruik maken van de situatie van de dames.
Zo vertelde een dame mij eens het volgende.
Overdag wordt er weleens gecontroleerd, bijvoorbeeld door de gemeente.
Dit dametje vertelde mij dat 2 mannen die haar overdag controleerden, 's avonds aan haar raam stonden om haar te neuken.
Ze boden 20pp terwijl het tarief 35 was.
Bloedzuigers.
Zo, genoeg geluld op de zondagochtend, tijd voor meer koffie. :coffee:
 
Laatst bewerkt:
Altijd eerst langs geldautomaat, en dan moet je het doen met de dan daar aanwezige briefjes. Laatst in Doub kreeg ik inderdaad ook terug. Dame had toen niet, maar liet netjes iemand komen die het even bracht.

Edit: Wat Hellraiser hierboven schrijft is natuurlijk nog beter. Gepast meenemen, maar dit lukt me niet altijd.
 
Ik laat het van de situatie afhangen en mijn gevoel zit meestal wel goed. Een fooitje kan weleens werken
Ook betaal ik wel pas na de daad en dan wordt het zeker goed ontvangen als er wat extra's komt
 
Was gisteravond laat wederom zeer slecht bezet in de geleen, waar zijn die dames van 122? ? in de hele straat slechts een stuk of 10 dames gespot die actief voor het raam stonden... rond 00.00 uur.
 
Ik was er een stuk vroeger (+/- 18:00 uur) en toen waren er meer meiden dan de dag ervoor.

in 110P ook een aantal ramen bezet.
Hunes waren ook meer ramen bezet.

Op 72BK2 al tweemaal een blonde dame gezien, MILF type. Weet alleen niet 100% zeker of dit een dame of trans is -Loop meestal niet strak langs de ramen, meer van een afstand-. Niet mega aantrekkelijk, maar heeft wel iets.
 
Ik heb altijd gepast geld bij me.

En er zijn ook veel charlatans en oplichters die misbruik maken van de situatie van de dames.
Zo vertelde een dame mij eens het volgende.
Overdag wordt er weleens gecontroleerd, bijvoorbeeld door de gemeente.
Dit dametje vertelde mij dat 2 mannen die haar overdag controleerden, 's avonds aan haar raam stonden om haar te neuken.
Ze boden 20pp terwijl het tarief 35 was.
Bloedzuigers.
Zo, genoeg geluld op de zondagochtend, tijd voor meer koffie. :coffee:
Als is het maar 35, ik betaal nooit minder dan 50. Vaak zit er dan wat extras bij natuurlijk.
Als je langer wil blijven kan onderhandelen soms lonen, inmiddels paar jaar geleden waren mijn laatste 2 briejes van 50 mocht 1,5 uur genieten, in het skw vt, klinkt als een sprookje ik weet het, bloedmooie, zwartharige en gfe dvp.
Over die charlatans, ik ken de verhalen, bijv. van de kamerverhuurder die al "zijn" meiden bezoekt, en als je hem weigert dan... ?
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.378
Berichten
746.768
Leden
34.367
Nieuwste lid
Rien
Terug
Bovenaan Onderaan