Helaas moet ik meedelen dat ze nog met vakantie zijn (heb ze wel even in de straat zien lopen)Roxy en Miruna zojuist weer gezien.
Nog niet aan het werk, waarschijnlijk vanavond.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelaas moet ik meedelen dat ze nog met vakantie zijn (heb ze wel even in de straat zien lopen)Roxy en Miruna zojuist weer gezien.
Nog niet aan het werk, waarschijnlijk vanavond.
140?? damn, dat is Doub/geleen en de wallen bij elkaar ongeveerIk ben bang dat de berichtgeving mbt gisteren wel ongeveer klopt. Ik deed gisteren een spannend tourtje van het SKW via Geleen en Doublet naar huis en maakte de fout om als laatste voor de Geleen te kiezen.
Was er rond middernacht en toen waren er ook zo'n 6 dames.
Begrijp me goed, ik heb meer liefde voor de Geleen dan voor de Doublet, maar zeker na het SKW waar ik van 16 tot 20 uur was (alles bij elkaar ongeveer 140 dames gezien !!) , was ik wel ietwat teleurgesteld. Mij gedachte was: Vrijdagavond, uurtje of 23.30....zou moeten kunnen.
Er zullen ongetwijfeld nog dames op vakantie of vroeg beginnen en gaandeweg het voor gezien houden, maar er liepen zo'n 80 man door de straat die die 6 dames onmogelijk zouden kunnen voorzien zeg maar.
Wat me vooral opviel was dat alle ramen aan de Hunse straat kant van de Geleen dicht waren, alle! Daar staat doorgaans ook mijn favoriet en ik dacht, als ze er is, mooi, is ze er niet dan kijk ik vol interesse verder, maar ik bleef een beetje steken op een paar dames waar het 'm niet mee ging lukken.
Eerder (rond 22.30 uur) dus bij de Doublet geweest en daar waren toch minstens 40 ramen bezet en zag het zwart van de mannen. Maar dat sfeertje ligt me minder. Veel gassies, man er tussen met karretje waaruit muziek schalt die drankjes verkoopt, iets meer een gefokte sfeer en over het algemeen ook een hoop minder mooie vrouwen (matige mokkels wilde ik zeggen, maar dat klinkt zo onaardig).
Overigens wel 3 ok-erg ok dames in de Doublet zien pronken, maar die waren dan ook voortdurend in gesprek met mannen die domme vragen aan ze stelden.
Ik hoorde een dame 35€ zeggen op de vraag hoe duur het was, waarna een gast met vrienden zei: 30? en zei haar neus ophaalde en de deur (het raam?) weer dicht deed.
Mijn Amsterdamse oortjes klapperen dan hoor. Erg lekkere dame die 35 voor P+N vraagt en dan ga je 5 euro afdingen. Terwijl wij soms 150€ dokken en binnen horen dat we een handjob en fuck in 1 standje zonder blowjob krijgen.
De sfeer verzieken tussen jou en de dame voor 5 euro...onbegrijpelijk.
In de Geleen wandelen voor mijn gevoel meer 'mijn soort mannen'. Dat klinkt ook raar om te zeggen, want ik kom er niet voor de mannen natuurlijk, maar het wandel-klimaat doet er toch wel toe.
De mannen in de Geleen zijn niet alleen iets ouder gemiddeld, ze zijn ook iets verlegener, spieden meer naar de dames, vaak zelfs in stilzwijgen, die sfeer spreekt me gewoon meer aan dan de Doublet waar het een soort kermis/vleesmarkt is.
Politie was present, wat jongens gingen opeens rennen, ik hoorde wat vloeken, afdingen, hard gelach, dat soort werk....maar toch, gisteren won de Doubie natuurlijk wel van de Geleen qua buzz....je hebt gewoon op z'n minst 20 gevulde ramen nodig om 80-100 man geboeid te houden. Doorgaans lukt dat prima in de Geleen, geen idee wat nu het probleem was (behalve dat het vakantie periode is).
Wat ik ook nog hoorde: Blonde politie-agente die tegen donkerbruine Surinaamse man zegt nav een akkefietje: 'Nou, loop maar door, ik vertrouw je voor deze ene keer op je donkerbruine ogen.'
Hij vond het allang best en het is een Nederlands gezegde, maar het viel me toch op.
Dus na wat aktie in het SKW, zat er in Den Haag geen tweede ronde in voor me gisteren. Vervolgens onderweg naar huis ook nog even over de Wallen gestruind waar rond 2.30 uur ongeveer nog wel zo'n 60 dames stonden, maar die kende ik allemaal al en had ik al eens bezocht (10%) of zal ik nooit bezoeken (de overige 90%).
Nog even getwijfeld over mijn favo aldaar, maar dat is een zeer mooie, semi-oplicht dame die 150 euro voor haar 20 minuutjes handelingen wil hebben en mijn idee was juist: dagje uit in Antwerpen en Den Haag, 2 of 3 bezoekjes goed verdeeld over de dag voor 100 of 150 euro totaal.
86K1, ik heb de naam RuRu eerder gehoord (heeft online ad weet ik mij te herinneren) zojuist haar ad bekeken, en JA dat is haar!Bedoel je niet 86 K1, daar staat Ruru?
Dus mijnheer @knightrider de hele dag op pad geweest, 2 landen, 3 steden, 4 straten bezocht en niet geneukt??! ?Ik ben bang dat de berichtgeving mbt gisteren wel ongeveer klopt. Ik deed gisteren een spannend tourtje van het SKW via Geleen en Doublet naar huis en maakte de fout om als laatste voor de Geleen te kiezen.
Begrijp me goed, ik heb meer liefde voor de Geleen dan voor de Doublet, maar zeker na het SKW waar ik van 16 tot 20 uur was (alles bij elkaar ongeveer 140 dames gezien daar!!) , was ik wel ietwat teleurgesteld. Mijn gedachte was: Vrijdagavond, uurtje of 23.30....zou moeten kunnen.
Er zullen ongetwijfeld nog dames op vakantie zijn of vroeg beginnen en het gaandeweg voor gezien houden, maar er liepen toch wel zo'n 80 man door de straat die die 6 dames onmogelijk zouden kunnen voorzien zeg maar.
Wat me vooral opviel was dat alle ramen aan de Hunse-kant van de Geleenstraat rond die tijd dicht waren, alle! Daar staat doorgaans ook mijn favoriet en ik dacht, als ze er is, mooi, is ze er niet dan kijk ik vol interesse verder, maar ik bleef een beetje steken op een paar dames waar het 'm niet mee ging lukken.
Eerder (rond 22.30 uur) dus bij de Doublet geweest en daar waren toch minstens 40 ramen bezet en was het bijna iets te druk. Dat sfeertje ligt me sowieso minder. Veel gassies, man er tussen met karretje waaruit muziek schalt die drankjes verkoopt, iets meer een gefokte sfeer en over het algemeen ook een hoop minder mooie vrouwen (matige mokkels wilde ik zeggen, maar dat klinkt zo onaardig).
Overigens wel 3 ok-erg ok dames in de Doublet zien pronken, maar die waren dan ook voortdurend in gesprek met mannen die domme vragen aan ze stelden.
Ik hoorde een dame 35€ zeggen op de vraag hoe duur het was, waarna een gast met vrienden zei: ik bied 30, waarna zij haar neus daarvoor ophaalde en de deur (het raam?) weer dicht deed.
Mijn Amsterdamse oortjes klapperen dan hoor.
Erg lekkere dame die 35 voor P+N vraagt en dan ga je 5 euro afdingen. Terwijl wij soms 150€ dokken en binnen horen dat we een handjob en fuck in 1 standje zonder blowjob krijgen.
De sfeer verzieken tussen jou en de dame voor 5 euro...onbegrijpelijk!
In de Geleen wandelen voor mijn gevoel meer 'mijn soort mannen'.
Dat klinkt ook raar om te zeggen, want ik kom er niet voor de mannen natuurlijk, maar het wandel-klimaat doet er toch wel toe.
De mannen in de Geleen zijn niet alleen gemiddeld iets ouder, ze zijn ook iets verlegener, spieden meer naar de dames, vaak zelfs in stilzwijgen, die sfeer spreekt me meer aan dan de Doublet waar het een soort kermis/vleesmarkt is.
Politie was daar present, wat jongens gingen opeens rennen, ik hoorde wat vloeken, afdingen, hard gelach, dat soort werk....maar toch, gisteren won de Doubie natuurlijk wel van de Geleen qua buzz....je hebt gewoon op z'n minst 20 gevulde ramen nodig om 80-100 man geboeid te houden.
Doorgaans lukt dat prima in de Geleen, geen idee wat nu het probleem was (behalve dat het vakantie periode is).
Wat ik ook nog hoorde: Blonde politie-agente die tegen donkerbruine Surinaamse man zegt nav een akkefietje: 'Nou, loop maar door, ik vertrouw je voor deze ene keer op je donkerbruine ogen.'
Hij vond het allang best en het is een Nederlands gezegde, maar het viel me toch op.
Dus na wat aktie in het SKW, zat er in Den Haag geen tweede ronde in voor me gisteren.
Vervolgens onderweg naar huis ook nog even over de Wallen gestruind waar rond 2.30 uur nog wel zo'n 60 dames stonden, maar die kende ik allemaal al en had ik al eens bezocht (10%) of zal ik nooit bezoeken (de overige 90%).
Nog even getwijfeld over mijn favo aldaar, maar dat is een zeer mooie, semi-oplicht dame die 150 euro voor haar 20 minuutjes handelingen wil hebben en mijn idee was gisteren juist: dagje uit in Antwerpen en Den Haag, 2 of 3 bezoekjes goed verdeeld over de dag voor 100 of 150 euro totaal.
Volgende tripje mag je mij meenemen ? stuur maar een pb.Ik ben bang dat de berichtgeving mbt gisteren wel ongeveer klopt. Ik deed gisteren een spannend tourtje van het SKW via Geleen en Doublet naar huis en maakte de fout om als laatste voor de Geleen te kiezen.
Begrijp me goed, ik heb meer liefde voor de Geleen dan voor de Doublet, maar zeker na het SKW waar ik van 16 tot 20 uur was (alles bij elkaar ongeveer 140 dames gezien daar!!) , was ik wel ietwat teleurgesteld. Mijn gedachte was: Vrijdagavond, uurtje of 23.30....zou moeten kunnen.
Er zullen ongetwijfeld nog dames op vakantie zijn of vroeg beginnen en het gaandeweg voor gezien houden, maar er liepen toch wel zo'n 80 man door de straat die die 6 dames onmogelijk zouden kunnen voorzien zeg maar.
Wat me vooral opviel was dat alle ramen aan de Hunse-kant van de Geleenstraat rond die tijd dicht waren, alle! Daar staat doorgaans ook mijn favoriet en ik dacht, als ze er is, mooi, is ze er niet dan kijk ik vol interesse verder, maar ik bleef een beetje steken op een paar dames waar het 'm niet mee ging lukken.
Eerder (rond 22.30 uur) dus bij de Doublet geweest en daar waren toch minstens 40 ramen bezet en was het bijna iets te druk. Dat sfeertje ligt me sowieso minder. Veel gassies, man er tussen met karretje waaruit muziek schalt die drankjes verkoopt, iets meer een gefokte sfeer en over het algemeen ook een hoop minder mooie vrouwen (matige mokkels wilde ik zeggen, maar dat klinkt zo onaardig).
Ik hoorde een dame 35€ zeggen op de vraag hoe duur het was, waarna een gast met vrienden zei: ik bied 30, waarna zij haar neus daarvoor ophaalde en de deur (het raam?) weer dicht deed.
Mijn Amsterdamse oortjes klapperen dan hoor.
Erg lekkere dame die 35 voor P+N vraagt en dan ga je 5 euro afdingen. Terwijl wij soms 150€ dokken en binnen horen dat we een handjob en fuck in 1 standje zonder blowjob krijgen.
De sfeer verzieken tussen jou en de dame voor 5 euro...onbegrijpelijk!
In de Geleen wandelen voor mijn gevoel meer 'mijn soort mannen'.
Dat klinkt ook raar om te zeggen, want ik kom er niet voor de mannen natuurlijk, maar het wandel-klimaat doet er toch wel toe.
De mannen in de Geleen zijn niet alleen gemiddeld iets ouder, ze zijn ook iets verlegener, spieden meer naar de dames, vaak zelfs in stilzwijgen, die sfeer spreekt me meer aan dan de Doublet waar het een soort kermis/vleesmarkt is.
Politie was daar present, wat jongens gingen opeens rennen, ik hoorde wat vloeken, afdingen, hard gelach, dat soort werk....maar toch, gisteren won de Doubie natuurlijk wel van de Geleen qua buzz....je hebt gewoon op z'n minst 20 gevulde ramen nodig om 80-100 man geboeid te houden.
Doorgaans lukt dat prima in de Geleen, geen idee wat nu het probleem was (behalve dat het vakantie periode is).
Dus na wat aktie in het SKW, zat er in Den Haag geen tweede ronde in voor me gisteren.
Vervolgens onderweg naar huis ook nog even over de Wallen gestruind waar rond 2.30 uur nog wel zo'n 60 dames stonden, maar die kende ik allemaal al en had ik al eens bezocht (10%) of zal ik nooit bezoeken (de overige 90%).
Nog even getwijfeld over mijn favo aldaar, maar dat is een zeer mooie, semi-oplicht dame die 150 euro voor haar 20 minuutjes handelingen wil hebben en mijn idee was gisteren juist: dagje uit in Antwerpen en Den Haag, 2 of 3 bezoekjes goed verdeeld over de dag voor 100 of 150 euro totaal.
Ik zag haar ook zitten van de week, bloedmooi met ultra kort rokje, vanaf beneden gezien. dus ik naar boven want ik wou haar van dichtbij bekijken. Zag er uitstekend verzorgd uit met vrij lekkere brede heupen. Iets minder mooi van dichtbij. Ik vroeg wat aan haar en ze antwoorde met een hele zware stem, ik vermoed dat ze een man is, misschien dat iemand dat kan bevestigen?Heeft iemand enige info over de blonde dame op de Geleenstraat 94b1? Ik zag dr deze avond staan in een wit shirtje en (vgm) roze kort rokje. Omdat ze boven stond kon ik haar moeilijk zien dus durfde ik het niet aan, maar ze kreeg wel non stop klanten. Iemand een idee wie dit is?
Als is het maar 35, ik betaal nooit minder dan 50. Vaak zit er dan wat extras bij natuurlijk.Ik heb altijd gepast geld bij me.
En er zijn ook veel charlatans en oplichters die misbruik maken van de situatie van de dames.
Zo vertelde een dame mij eens het volgende.
Overdag wordt er weleens gecontroleerd, bijvoorbeeld door de gemeente.
Dit dametje vertelde mij dat 2 mannen die haar overdag controleerden, 's avonds aan haar raam stonden om haar te neuken.
Ze boden 20pp terwijl het tarief 35 was.
Bloedzuigers.
Zo, genoeg geluld op de zondagochtend, tijd voor meer koffie.
Om middernacht zal de bezetting inderdaad niet optimaal zijn.Was gisteravond laat wederom zeer slecht bezet in de geleen, waar zijn die dames van 122? ? in de hele straat slechts een stuk of 10 dames gespot die actief voor het raam stonden... rond 00.00 uur.
Klopt maar als je kijkt naar de openingstijden van de hele dag en je legt daar de bezetting naast zie je toch een groot verschil in bezettingsgraad, ook in de doub trouwens.Om middernacht zal de bezetting inderdaad niet optimaal zijn.