Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gister een rondje Geleen gedaan, ik weet dat 18:30 niet de beste tijd is om te gaan. Maar zeven dames is wel heel weinig ?
Iemand anders op een later tijdstip gegaan, en waren er toen veel meer dames aanwezig ?

Zat er overigens wel 1 op de Hunse (ik meen mij te herinneren 49 K4 of K5) , brilletje op, blond haar en een verdomd brutale blik. Ik twijfelde maar ben naar huis gegaan, wellicht een volgende keer.
 
Dat is Isabella, is een topic van.
Overigens, ik ben er 's-avonds niet, maar 7 dames is wel heel erg overdreven, die staan alleen al op 86 en 110.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje aan @Paulus2 normaal is het zo gordijntje dicht dame is aan het werk, maar het lijkt alsof dat nu anders is. Zowel donderdagavond als gisteravond heel veel gordijntjes dicht maar echt voor een paar uur, het lijkt alsof er gewoon echt niemand is, bijv op 110p, 122, 110, 23, hunse 51 en 49 etc. weet jij hoe dit zit??
 
Ik kan er wellicht een paar hebben gemist (Of waren toen bezig, heb ook maar 2 rondjes gelopen), maar het waren er echt bar weinig.
Kan kloppen, het is echt drama, zat gisteravond laat slechts 1 (hele lekkere) dame, althans de enige voor het raam, rose passage was dicht, donderdagavond ook, het rijtje van 86 was alles dicht rolluiken naar beneden ?
 
Kan kloppen, het is echt drama, zat gisteravond laat slechts 1 (hele lekkere) dame, althans de enige voor het raam, rose passage was dicht, donderdagavond ook, het rijtje van 86 was alles dicht rolluiken naar beneden ?
Rond 18:30 zat er nog wel 1 dvp in de rose passage.
K4 : Type girl next door. Kleine borsten (B denk ik) Niet super lekker, zeker niet onaantrekkelijk. en petite...voor de liefhebber:)
 
Lol. Nee.
En die zou nooit voor die prijs gaan.
En ze heeft donkerder haar.
Tenzij ze weer gekleurd heeft.
Jammer, ik had gehoopt je op deze mooie zomerdag verschrikkelijk blij en dankbaar te maken met deze ontdekking.
Maar goed, een oh oh cherso Barbie met donberblond haar, maar misschien zelfs een andere kleur dus?
We blijven zoeken, hoor, maak je maar niet ongerust ;).
Alleen niet klagen als straks iedereen van GR bij Rebecca op de stoep staat.
 
Jammer, ik had gehoopt je op deze mooie zomerdag verschrikkelijk blij en dankbaar te maken met deze ontdekking.
Maar goed, een oh oh cherso Barbie met donberblond haar, maar misschien zelfs een andere kleur dus?
We blijven zoeken, hoor, maak je maar niet ongerust ;).
Alleen niet klagen als straks iedereen van GR bij Rebecca op de stoep staat.
Laatste x had ze soort bruin koper haar.
I dont mind. Fuck away man. Fuck away.
Zelfde geld heeft ze nieuwe naam. Is al 4x veranderd.
 
Doublet straat 31 passage.....
Loop er eigenlijk altijd zinloos doorheen want ik vind daar nooit een dvp die ik zou willen doen.
Gewoon niet 1 dvp van mijn smaak.
Zijn er meer wandelaars die dat ook hebben?
En toch staan daar af en toe wel eens een aantal leuke dames, waaronder Cristal. Ik zag laatst ook op kamer 9, een leuke Colombiaanse midden of eind twintig. Ik kan even niet op haar naam komen, maar is het mooie meid om te zien. Bovendien is in tegenstelling tot de stenen passage het licht een stuk beter, zodat je de dames goed kan zien.

Ik had haar vorig jaar een keer bezocht, niet zolang na de lock down.
 
Crystal dus inderdaad, zo af en toe ga ik toch echt de 31 passage nog even in.
Ooit in een heel grijs verleden (4-5 jaar terug) stond er, ik dacht op 31p K13 altijd een hele leuke Roemeense meid waar ik vaak kwam. Helaas plots weg en nooit meer wat van gehoord.
 
Crystal dus inderdaad, zo af en toe ga ik toch echt de 31 passage nog even in.
Ooit in een heel grijs verleden (4-5 jaar terug) stond er, ik dacht op 31p K13 altijd een hele leuke Roemeense meid waar ik vaak kwam. Helaas plots weg en nooit meer wat van gehoord.
Idd.
Ongeveer 4-5j geleden zaten daar weleens 2 knappe Roemeense dames. 1tje was donkerblond en kon je echt lekker doggy nemen. Ze lag bijna helemaal plat met haar billen goed omhoog. Dacht dat ze Nicole heette.

Andere had donker haar met grote hangborsten, maar super knap gezichtje.

Zou ze nog graag weleens willen bezoeken.

Nu zitten echt alleen dames in die totaal niet mijn smaak zijn.
 
Doublet straat 31 passage.....
Loop er eigenlijk altijd zinloos doorheen want ik vind daar nooit een dvp die ik zou willen doen.
Gewoon niet 1 dvp van mijn smaak.
Zijn er meer wandelaars die dat ook hebben?
Soms loop ik in de doubletstraat en vind ik geen enkele dame leuk of aantrekkelijk. Dan loop ik ff bewust door passage 31 en eenmaal buiten dan zijn alle overige dames op een wonderbaarlijke manier gelijk veel knapper en aantrekkelijker ?.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel fan van passages, soort van meer discreet ofzo :) Zal overigens nooit de reden zijn om niet bij een raam aan de straat naar binnen te gaan ;)

Vanavond vroeg weer ff kijken, ditmaal op beide straten -mits ik gelijk slaag uiteraard-
 
Idd.
Ongeveer 4-5j geleden zaten daar weleens 2 knappe Roemeense dames. 1tje was donkerblond en kon je echt lekker doggy nemen. Ze lag bijna helemaal plat met haar billen goed omhoog. Dacht dat ze Nicole heette.

Andere had donker haar met grote hangborsten, maar super knap gezichtje.

Zou ze nog graag weleens willen bezoeken.

Nu zitten echt alleen dames in die totaal niet mijn smaak zijn.
Ja Nicole weet ik nog wel.. die slanke Bulgaarse.
Zeurde wel altijd en keek een beetje nors, maar was binnen wel leuk.
 
Kan kloppen, het is echt drama, zat gisteravond laat slechts 1 (hele lekkere) dame, althans de enige voor het raam, rose passage was dicht, donderdagavond ook, het rijtje van 86 was alles dicht rolluiken naar beneden ?
@Mario357 ben je al weer in de war met de huisnummers, bij 84 waren de rolgordijnen dicht, 86 heeft niet eens rolluiken:)
 
Laatst bewerkt:
Idd.
Ongeveer 4-5j geleden zaten daar weleens 2 knappe Roemeense dames. 1tje was donkerblond en kon je echt lekker doggy nemen. Ze lag bijna helemaal plat met haar billen goed omhoog. Dacht dat ze Nicole heette.

Andere had donker haar met grote hangborsten, maar super knap gezichtje.

Zou ze nog graag weleens willen bezoeken.

Nu zitten echt alleen dames in die totaal niet mijn smaak zijn.
Klopt, maar Nicole is Bulgaars.
 
Laatst bewerkt:
Doublet straat 31 passage.....
Loop er eigenlijk altijd zinloos doorheen want ik vind daar nooit een dvp die ik zou willen doen.
Gewoon niet 1 dvp van mijn smaak.
Zijn er meer wandelaars die dat ook hebben?

Heb ik ook. De enige passage in de Doublet die de moeite waard is, is die van 75. Voor de rest is het een pure Latina-kermis en die dames kunnen me helaas vrijwel nooit boeien.
Die doodlopende "passage" bij nr. 16 ga ik ook bijna nooit in trouwens, heb de indruk dat daar achterin ook alleen Latina's zitten, of vergis ik me?
 
Doublet straat 31 passage.....
Loop er eigenlijk altijd zinloos doorheen want ik vind daar nooit een dvp die ik zou willen doen.
Gewoon niet 1 dvp van mijn smaak.
Zijn er meer wandelaars die dat ook hebben?
Ja, behalve dan cristal die is lekker in 31 maar die is er nu helaas een tijd niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan