Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nelly van Hunsestraat 37 k3 stond vanavond in de rose passage k1. Haar nooit eerder 's avonds gezien.

Toen ik pand 45 passeerde zag ik iemand naar buiten lopen (waarschijnlijk AngelBatman) vervolgens zag ik Sara achter het raam van 45 k1. Zij stond namelijk eerst op k11 of k12.
Afijn ik liep een stukje door en zag Laura zitten, bezig met haar mobiel. Vanavond deze lekkere jonge dame bezocht, geilwijf zeg!

Recensie volgt…
 
Zojuist bij de hunsestraat 51K4 geweest. Dame lang donkerblond haar, slank en heerlijk grote borsten. Op een van haar armen heeft ze een sleeve tattoo. Ze komt uit oost Europa maar ben dr naam even kwijt. Weet iemand hoe ze heet?
 
Laatst bewerkt:
Ga maar kijken wat er op de paal staat op de hoek van de straat. Ik betaal daar echt 1.75 per uur. Overigens klopt max 2 uur ook niet.
waar ik altijd parkeer, staat er een ander tarief op de automaat dan wat ik daadwerkelijk betaal. Ik dacht, maar ik weet dat niet zeker, dat er € 1,90 op de paal staat, maar dat ik € 2,00 per uur betaal, als ik de tijd instel op de parkeerautomaat.
 
Groeten vanuit Berlijn.

Heb zitten Googlen hoe het er hier "aan toe gaat"....

Hier durf ik het niet......

Ik ben een leuke meisje tegen gekomen tijdens mijn heenvlucht, maar interesse krijgt ze 3/5 sterren.

Ben benieuwd hoe snel ik een local in mijn hotel kamer krijg 😏😂🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
 
Is Ebru al gezien na haar vakantie? Ze ging nu een maand geleden voor een week tot tien dagen weg. Heb haar daarna niet meer gezien en vrijdag was er een kamer te huur bordje op het bed in haar kamer.
 
Ik kom net van de wallen (Amsterdam) en er stonden veel hele knappe dames. Ze waren ook veel leuker in omgang dan de doubletdames eerlijkgezegd. Wat zijn er eigenlijk veel chagerijnen bij Doublet...

Ik was vrijdag nacht in Amsterdam. Was daar al lang niet geweest.

Klopt totaal wat er eerder werd geschreven over €100 etc.

Of ze weigerden mij nadat ze erachter komen dat ik geen toerist ben of ze vragen €100 per 10 minuten (letterlijk).

Qua extra's kan je weinig verwachten in Amsterdam.

Heb ene Kim bezocht en heb haar €240 gegeven. Wou zeker weten klaar te kunnen komen. Kon geen recensie pagina vinden en ga later moeite doen om een recensie te schrijven.

Ze heeft me fucking lang gepijpt en heeft echt haar best gedaan om mij klaar te pijpen.

Was eerlijk gezegd een top pijpbeurt die ik kreeg. Sara van Geleenstraat pijpt ook fucking goed.

Heb die avond 2x lang geneukt, Sara in Den Haag en Kim (met DD tieten) in Amsterdam.

Kim gaf ook haar nummer....

Hahaha.

Ik moet soms lachen van alles wat ik hier lees.....

😉😅😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan