Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad Chello329 je hebt helemaal gelijk, ik ben dus niet de enige die zich aan AngelBatman zijn onbegrijpelijke teksten irriteer.
Jouw bericht was verwijderd gisternacht nadat hij s'nachts had gereageerd met van alles en nog wat, dat hadden ze verwijderd, vandaar dat jouw bericht ook weg was de volgende dag
 
Thanks.
Weet je of er ook een review van haar is? Ik kan het niet zo gauw vinden.

Zoniet is het een aanrader?
Voila
 
Ik zag gisterenavond een mooie dame (25-30), zwart haar, tattoos, op Geleenstraat 96 k2 of k3. Weet iemand toevallig wie dat is? Ik kan geen topic vinden
Is dat niet deze?
Zwart haar, maar of ze tatoeages heeft weet ik even niet meer. Lijkt van een afstandje jonger dan van dichtbij.
 
Is dat niet deze?
Zwart haar, maar of ze tatoeages heeft weet ik even niet meer. Lijkt van een afstandje jonger dan van dichtbij.
dank voor de reactie maar denk niet dat het Sisi is. Ik denk dat ze 25 jaar oud was, ook van dichtbij.
 
Iemand enig idee wie eerder vanavond op Geleenstraat 110 k4 de slanke blonde dame met bril, paardenstaart, witte T-shirt, zwarte string en hakken is? Met de search heb ik geen bruikbare resultaten terug kunnen vinden.

Liep langs en maakte kenbaar bij haar naar binnen te willen maar die keek niet eens op en de schudde nee. Was toen maar doorgelopen, had niet eens haar naam kunnen vragen.
 
Mogelijk deze dame
 
Mogelijk deze dame
Dankje, zal het een andere keer nog eens proberen. Ze is namelijk wel mijn type, blond, slank en Oost-Europees. Ben vrij zeker dat ik nog nooit bij haar binnen ben geweest, ik heb eingenlijk geen flauw idee waarom ze mij afwees.
 
Zat misschien op een afspraak te wachten?
Zou kunnen ja, ze maakte geen aanstalten om haar raam te openen en een reden te geven. Er was niet eens een woordenwisseling geweest 😅

Is haar goed recht om klanten te weigeren maar was gewoon benieuwd of ze er om bekend staat om kieskeurig te zijn.

Dan kun je dat ook gewoon zeggen toch? Niet aankijken en nee schudden.. Ik zou er niet eens meer naar binnen willen.
Inderdaad, maar goed. Volgende keer beter :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan