Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij weigering of slechte ervaring doe ik maar zeer zelden een tweede poging. De kans dat het niks gaat worden is dan te groot, en het gevoel is dan gelijk weg.

Enige uitzondering waar ik een slechte ervaring had maar toch nog wel een keer een poging wil wagen is Ariane van Doublet 4.
Hier was de slechte namelijk ervaring niet van de seks.
 
Bij weigering of slechte ervaring doe ik maar zeer zelden een tweede poging. De kans dat het niks gaat worden is dan te groot, en het gevoel is dan gelijk weg.
Ik ben ooit door Cristal geweigerd, maar toch heb ik een tijd later een tweede poging gewaagd.
Achteraf bleek dat een van haar collegaatje wat nare dingen over mij had gezegd.
Ik heb dat toen ook met haar uit gepraat, maar ze vertelde ook dat ze nadien ook goede verhalen over mij had gehoord.
 
Ik ben ooit door Cristal geweigerd, maar toch heb ik een tijd later een tweede poging gewaagd.
Achteraf bleek dat een van haar collegaatje wat nare dingen over mij had gezegd.
Ik heb dat toen ook met haar uit gepraat, maar ze vertelde ook dat ze nadien ook goede verhalen over mij had gehoord.
Is Cristal niet dat leuke meisje dat heel, maar dan ook heel heel heel heeel lang geleden in kamer 75k12 ontving (op de 1e etage) en daarna verhuisd is naar 31 kamer 3 witte passage? Om de een of andere duistere reden word ik door haar geweigerd. Ik heb echt geen flauw idee waarom. Is er iets voorgevallen in kamer 12 op de 1e etage zoveeeeel jaren terug? Dacht dat dat best leuk was, maar ja. Ik heb me er bij neergelegd. Loop haar kamer nu ook telkens zonder blikken of blozen voorbij
 
Is Cristal niet dat leuke meisje dat heel, maar dan ook heel heel heel heeel lang geleden in kamer 75k12 ontving (op de 1e etage) en daarna verhuisd is naar 31 kamer 3 witte passage? Om de een of andere duistere reden word ik door haar geweigerd. Ik heb echt geen flauw idee waarom. Is er iets voorgevallen in kamer 12 op de 1e etage zoveeeeel jaren terug? Dacht dat dat best leuk was, maar ja. Ik heb me er bij neergelegd. Loop haar kamer nu ook telkens zonder blikken of blozen voorbij
Cristal heeft naar mijn weten altijd in witte passage gestaan, 31 k2 en niet kamer 3.
Ze is wel leuk om te zien en ook wel leuk in de omgang.
Ik denk dat jij waarschijnlijk in de war bent met een andere dame.
 
Cristal heeft inderdaad zo'n 15 jaar geleden op 75 1e etage gestaan.
Ze was de mooiste in de doubletstraat, jong en sprak enkel spaans
Dat is wel heel lang geleden, ik weet niet anders dan dat ze gestaan heeft waar ze nu staat, 31 k2
Overigens is ze nog steeds mooi en heeft ondanks haar leeftijd 35 plus, denk ik, nog steeds een strak figuur, met mooie borsten en een lekker kontje.
 
Klopt, kamer 2 in de witte passage. Ik was in de war. Vroeger stond ze inderdaad op de eerste etage nummer 75. Toen was het een lekker jong ding en heel enthousiast. Maar goed, 15 jaar geleden moet er dus iets gebeurd zijn waardoor ze me negeert en ik weet niet wat 😆
 
Klopt, kamer 2 in de witte passage. Ik was in de war. Vroeger stond ze inderdaad op de eerste etage nummer 75. Toen was het een lekker jong ding en heel enthousiast. Maar goed, 15 jaar geleden moet er dus iets gebeurd zijn waardoor ze me negeert en ik weet niet wat 😆
Vreemd, ze heeft mij ook een hele tijd geweigerd, bleek dat een collega van haar in de witte passage tegen haar gezegd had, dat ik een vervelende klant was oid. Wie dat was wilde ze niet zeggen, alleen dat de dame al een tijd niet meer werkte.
 
Zou kunnen ja, ze maakte geen aanstalten om haar raam te openen en een reden te geven. Er was niet eens een woordenwisseling geweest 😅

Is haar goed recht om klanten te weigeren maar was gewoon benieuwd of ze er om bekend staat om kieskeurig te zijn.


Inderdaad, maar goed. Volgende keer beter :)
de roemeense dames hebben het hoog in de bol, denken dat ze allemaal diva's zijn sommige kijken soms zo fucking arrogant, denk elke keer chick je staat niet op de catwalk beetje dankbaar zijn dat je een kut hebt gekregen en je daar nu de vruchten van mag plukken en de mannen die jou hun zuur verdiende centen geven dus je mag weigeren maar dat kan ook met respect !!!!!
 
zo jammer dat de straten zo overspoelt zijn door voornamelijk zulke dames waren tijden dat er ook latin's stonden en dan bedoel ik latina's met looks en andere nationaliteiten nu is het voornamelijk maar 1 smaak en het ergste smaak met attitude .
 
de roemeense dames hebben het hoog in de bol, denken dat ze allemaal diva's zijn sommige kijken soms zo fucking arrogant, denk elke keer chick je staat niet op de catwalk beetje dankbaar zijn dat je een kut hebt gekregen en je daar nu de vruchten van mag plukken en de mannen die jou hun zuur verdiende centen geven dus je mag weigeren maar dat kan ook met respect !!!!!
je verwoord het goed. Het zijn inderdaad vaak uitsluitend Roemeense dames, die het hoog in hun bol hebben, Gezien hun thuis situatie is dat wel verwonderlijk, Vaak zijn het het ook nog zigeuner dames, deze dames mogen God op hun blote knieetjes danken dat ze met een Germaanse belhamer mogen neuken. :sneaky:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan