Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand wie de dames op 40k4 en k3 in doublet zijn ? Op k4 is het een dame met bruin haar met een opvallende tattoo op haar lichaam, oogt nederlands maar weet niet of ze dit ook is, is heel actief met mensen wenken. Op k3 een meer midden oosters achtige dame…

Ik ben benieuwd …
Ik heb over die dame op k4, wel eens iets gelezen hier op het forum. ik dacht dat ze Hongaars was en dat ze een slechte service gaf. Misschien dat er een recensie over is, Ze zit inderdaad opvallend te lonken en contact te zoeken, maar is dacht ik geen aanrader om naar binnen te gaan.
 
Ik heb over die dame op k4, wel eens iets gelezen hier op het forum. ik dacht dat ze Hongaars was en dat ze een slechte service gaf. Misschien dat er een recensie over is, Ze zit inderdaad opvallend te lonken en contact te zoeken, maar is dacht ik geen aanrader om naar binnen te gaan.
volgens hebben jullie het over de zusjes Chloe en Kira die stonden gisteren samen te pronken bij 40K en ja @Rony80 hun services zijn niet om naar huis te schrijven TMM beiden
 
Zou trouwens ook graag willen weten of de Aziatische Coco/Claire Geleenstr 110p recent nog weleens gezien is. Kwam er een aantal jaren terug regelmatig en graag. Heb nooit haar nummer gevraagd helaas. Ben er het afgelopen jaar weleens gaan kijken maar heb haar niet meer gezien.
 
Zou juist een roller coaster ervaring gehad met Reina

Wat is ze mooi.... en helemaal alle moeite waard uiteindelijk.

<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Gister bij een blonde kleine latina geweest op 31k6 (witte passage). Ze noemt iedereen volgens mij bonbon. Ze zei dat ze Karolina heet maar ik kan geen recensies over haar vinden.. iemand enig idee wat haar echte naam is en of er al recensies van haar zijn.

Leuke dame qua omgang maar qua service TMM. Beloofde dingen die ze niet waarmaakte en erg ongeduldig.
 
Gister bij een blonde kleine latina geweest op 31k6 (witte passage). Ze noemt iedereen volgens mij bonbon. Ze zei dat ze Karolina heet maar ik kan geen recensies over haar vinden.. iemand enig idee wat haar echte naam is en of er al recensies van haar zijn.

Leuke dame qua omgang maar qua service TMM. Beloofde dingen die ze niet waarmaakte en erg ongeduldig.
Was dat een kleine slanke meid, met kleine slappe tietjes?
Ik weet denk wel dat ik weet wie je bedoeld, ze staat er al een paar jaar, vroeger had ze korter haar, maar heeft nu extensions in. Ooit een keer bij haar binnen geweest, maar het was niet veel soeps.
 
Was dat een kleine slanke meid, met kleine slappe tietjes?
Ik weet denk wel dat ik weet wie je bedoeld, ze staat er al een paar jaar, vroeger had ze korter haar, maar heeft nu extensions in. Ooit een keer bij haar binnen geweest, maar het was niet veel soeps.
Ja inderdaad.. blond haar, lijkt op een pruik. Klein en slank inderdaad. Weet jij haar naam?
 
Ja inderdaad.. blond haar, lijkt op een pruik. Klein en slank inderdaad. Weet jij haar naam?
ik weet haar naam niet, maar ooit een keer geweest, een jaar of twee geleden, na de eerste lock down. Het klinkt gek voor een dvp, maar ik vond haar een beetje onervaren overkomen mbt de sex, Het voelde allemaal een beetje vreemd aan. Maar haar lichaam viel ook heel erg tegen toen ze haar kleren uit had gedaan, terwijl het toch een jonge meid is.
Ik was toen gevallen voor haar benen, mooi lang en slank. en ook heeft ze wel een mooi gezicht.
Haar naam weet ik niet. wellicht dat iemand anders die weet.
Wellicht kan je een recensie schrijven met naam onbekend.
 
Weet iemand of Jasmin Doublet 34k2 overdag of 's avonds werkt? Ik heb haar in de Doublet (waar ik vrijwel alleen overdag kom) nog nooit gezien.
Toen ze nog op Geleen 23 stond heb ik haar een keer bezocht en dat was best geslaagd.
 
Is het nou echt zo dat die DVP's je binnen het kwartier weer buiten hebben staan?
Je krijgt waarvoor je betaalt, net zoals overal.
De ramen zijn vooral gericht op korte bezoekjes.
Inderdaad 15 minuten ongeveer maar daar betaal je dan ook voor.
Het is dus niet zo dat je betaalt voor een uur maar na een kwartier alweer moet wegwezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan