Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lori?
Vindt je Andra haar buurvrouw er niet veel lekkerder uit zien?
ze zijn alle 2 best mooi broeders en even aardig en als je echt een lolita zoekt kan je Irina proberen bij K5:
 
ze zijn alle 2 best mooi broeders en even aardig en als je echt een lolita zoekt kan je Irina proberen bij K5:
Ik vind eerlijk gezegd Lori niet echt mooi, weinig rondingen en die neus van haar is helemaal een afknapper, maar ja, daar ben ik weer een rare in.
Andra is op zich wel een mooie meid om te zien, donker haar en een mooi figuur, alleen wat kleine tietjes, zeker vergeleken met de Latina dames, maar ik rook tijdens de sex een onaangename geur.
 
op 16K1 zag ik een blonde met hele grote jetsers en op 16aK! staat die Alexandra heet ze volgens mij
bij 12K zag ik oude vetrouwde Anna met bruin haar van vroeger
Ik heb een vermoeden wie je bedoeld met die grote jetsers, Die staat bij mij nog op mijn te doe lijst, Ik wil gewoon even met mijn kop tussen die grote jetsers, even lekker mee spelen. Het neuken zal, denk ik wel tegenvallen met haar, zo een, die na twee stootjes al vraagt of je al bijna klaarkomt.
 
Bedankt voor je reactie Paulus! Jammer. Ze zei toen al wel dat ze binnen een paar jaar wilde stoppen. Blijkbaar is ze dus echt gestopt. Jammer want het was een mooie en lieve dame.
zou zeker wel heel jammer zijn als Coco Claire gestopt is ze deed me lekker tongzoenen terwijl ze bovenop me lag en lekker pijpen zonder condoom ik zeg dat wordt een gemis. laatste keer dat ik bij haar op haar op bezoek was is ruim een jaar geleden op een maandag avond toen kon het wel beter vond ik toen zat ze steeds op haar telefoon te kijken en te appen terwijl ik haar neukte
 
zou zeker wel heel jammer zijn als Coco Claire gestopt is ze deed me lekker tongzoenen terwijl ze bovenop me lag en lekker pijpen zonder condoom ik zeg dat wordt een gemis. laatste keer dat ik bij haar op haar op bezoek was is ruim een jaar geleden op een maandag avond toen kon het wel beter vond ik toen zat ze steeds op haar telefoon te kijken en te appen terwijl ik haar neukte
Haha, heel eerlijk, ik vind het altijd best geil als een dame op haar telefoon bezig is en je het op een gegeven moment voor elkaar krijgt dat ze niet anders kan dan toegeven…😋 Ik heb het twee keer gehad in Amsterdam en Alkmaar. Gewoon het feit toch haar aandacht te winnen en vervolgens passie volle GFE eruit sleept.
 
Haha, heel eerlijk, ik vind het altijd best geil als een dame op haar telefoon bezig is en je het op een gegeven moment voor elkaar krijgt dat ze niet anders kan dan toegeven…😋 Ik heb het twee keer gehad in Amsterdam en Alkmaar. Gewoon het feit toch haar aandacht te winnen en vervolgens passie volle GFE eruit sleept.
ook ben ik Coco Claire zo'n 3 a 4 jaar geleden op de Spuistraat in Amsterdam tegen gekomen dat was echt wel geil daar heb ik haar ook genomen ik weet nog wel zo'n 10 jaar geleden dat ze in escape Doetinchem werkte.
 
Hebben jullie dat ook, de spanning om een dame uit haar rol te krijgen waardoor het ineens GFE wordt en je merkt dat zij het gewoon heel fijn vindt om buiten het werk met elkaar om te gaan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan