Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
HA Modjo, getracht jouw recensies te bekijken maar je hebt een filter gezet, dus dan maar manueel :) Zo ff kijken @ Geleen/Doub. Wanneer geneukt, volgt er een recensie....pinky promise!@
Geweest, heel even maar en niet geneukt. Geleen was Okay bezetting...Doub...geen lolitas gezien. Wel iemand die bij (ik denk Irina) naar binnen ging....ik wacht nooit op DVP's...en ben weer gegaan. Bezetting Doub was ook wel okay.
 
Is dat niet een beetje de dame voor de gek houden.
Neah, zolang je respect hebt en haar ook plezier geeft. Verliefd zal ik niet meer worden. Haha zoals Roxan het altijd zegt -"friend with benefits" cause you pay me and you fuck me, so I get double. 😅

Gewoon respect hebben, snappen waarvoor ze daar zitten en dan geef je en krijg je. Het zijn gewoon mensen waarmee je ook privé prima contact kan hebben.

Reina daar ga ik heel vaak mee uit, naar feesten enzo. Sex komt soms voor, het ontstaat en dat heb ik ook met niet DVPs.

Ik zie ze als mens en niet als neukpop.
 
Neah, zolang je respect hebt en haar ook plezier geeft. Verliefd zal ik niet meer worden. Haha zoals Roxan het altijd zegt -"friend with benefits" cause you pay me and you fuck me, so I get double. 😅

Gewoon respect hebben, snappen waarvoor ze daar zitten en dan geef je en krijg je. Het zijn gewoon mensen waarmee je ook privé prima contact kan hebben.

Reina daar ga ik heel vaak mee uit, naar feesten enzo. Sex komt soms voor, het ontstaat en dat heb ik ook met niet DVPs.

Ik zie ze als mens en niet als neukpop.
Waarom zou je met een dvp uit gaan? het maakt het alleen maar gecompliceerd.
Je hebt er niks mee te winnen en zij heeft er ook niks mee te winnen.
Zoek liever dan een "gewone " vrouw
 
Waarom zou je met een dvp uit gaan? het maakt het alleen maar gecompliceerd.
Je hebt er niks mee te winnen en zij heeft er ook niks mee te winnen.
Zoek liever dan een "gewone " vrouw
Dat is afhankelijk van wat je verwacht, toch? Het zijn gewoon mensen die ook van stappen en leuke dingen houden. Dat er een vriendschappelijke situatie ontstaat buiten hun werk, tja.
 
Dat is afhankelijk van wat je verwacht, toch? Het zijn gewoon mensen die ook van stappen en leuke dingen houden. Dat er een vriendschappelijke situatie ontstaat buiten hun werk, tja.
maar waarom zou je dat willen, een vriendschappelijke relatie buiten hun werk?
Is dat een bepaalde kick?
Zoek gewoon een normale meid als je uit wilt gaan.
Naar mijn idee, willen de meeste mensen dit juist gescheiden houden. Dvp bezoek en prive, door met een dvp na haar werk om te gaan, breng je ze in je prive leven, dat lijkt mij nou juist niet het gene wat je niet wilt
 
maar waarom zou je dat willen, een vriendschappelijke relatie buiten hun werk?
Is dat een bepaalde kick?
Zoek gewoon een normale meid als je uit wilt gaan.
Nee, dat ontstaat en heel eerlijk, dat heb ik ook als ik uit ga in de stad. Zou niet weten hoe dat komt, misschien omdat ik er niet naar opzoek ben???🤷🏻‍♂️
 
maar waarom zou je dat willen, een vriendschappelijke relatie buiten hun werk?
Is dat een bepaalde kick?
Zoek gewoon een normale meid als je uit wilt gaan.
Naar mijn idee, willen de meeste mensen dit juist gescheiden houden. Dvp bezoek en prive, door met een dvp na haar werk om te gaan, breng je ze in je prive leven, dat lijkt mij nou juist niet het gene wat je niet wilt
Nah, het is wel een kick om bij vrouwen het voor elkaar te krijgen dat het zakelijke wegvalt en je tijdens een sessie een GFE voor elkaar krijgt.

Maar het klopt wat je zegt, de meiden waar ik privé mee om ga die bezoek ik zelden nog op hun werk.
 
Nah, het is wel een kick om bij vrouwen het voor elkaar te krijgen dat het zakelijke wegvalt en je tijdens een sessie een GFE voor elkaar krijgt.

Maar het klopt wat je zegt, de meiden waar ik privé mee om ga die bezoek ik zelden nog op hun werk.
ik zou me daar in ieder geval niet goed, bij voelen. Ze doen dit werk om geld te verdienen, vaak om hun kinderen, en andere familieleden te helpen of om een kapitaal op te bouwen om iets te beginnen in het thuisland. Dan ga ik niet met hun gevoelens spelen, zeker als ik er verder niks mee wil.
Ik moet wel zeggen dat ik in de loop der jaren best meiden ben tegen gekomen, die ik graag onder andere omstandigheden had willen ontmoeten.
 
Ik zal als ik jou was dat even melden aan de admin. want dat kan natuurlijk niet, En hopelijk zijn we dan ook van hem af. Zeker als hij een ban krijgt.
Ja heb ik al gedaan inderdaad. Die gast probeerde mij eerst uit te horen, maar daar trapte ik niet in. Gisterenavond ging hij helemaal haywire en vandaag ging het door.

Maar goed, ik vind het eigenlijk jammer dat hij zelf niet inziet dat hij zich belachelijk maakt, maar geef er voor de rest geen aandacht meer aan.
 
Ja heb ik al gedaan inderdaad. Die gast probeerde mij eerst uit te horen, maar daar trapte ik niet in. Gisterenavond ging hij helemaal haywire en vandaag ging het door.

Maar goed, ik vind het eigenlijk jammer dat hij zelf niet inziet dat hij zich belachelijk maakt, maar geef er voor de rest geen aandacht meer aan.
Hij heeft in ieder geval een plaat voor zijn kop, Jammer dat hij gewoon niet begrenst wordt door de admin.
 
Ik heb een vermoeden wie je bedoeld met die grote jetsers, Die staat bij mij nog op mijn te doe lijst, Ik wil gewoon even met mijn kop tussen die grote jetsers, even lekker mee spelen. Het neuken zal, denk ik wel tegenvallen met haar, zo een, die na twee stootjes al vraagt of je al bijna klaarkomt.
Zij heette vroeger ook Alexandra. Ze is best okay en doet niet zo moeilijk over de tijd. Vroeger waren haar borsten nog groter (en slapper).
 
Zij heette vroeger ook Alexandra. Ze is best okay en doet niet zo moeilijk over de tijd. Vroeger waren haar borsten nog groter (en slapper).
het is niet Alexandra, Engie.
Van Alexandra heb ik een foto gezien, toegestuurd door een collega wandelaar, maar die zier er heel anders uit, veel minder mooi. en minder tieten.
 
ik zou me daar in ieder geval niet goed, bij voelen. Ze doen dit werk om geld te verdienen, vaak om hun kinderen, en andere familieleden te helpen of om een kapitaal op te bouwen om iets te beginnen in het thuisland. Dan ga ik niet met hun gevoelens spelen, zeker als ik er verder niks mee wil.
Ik moet wel zeggen dat ik in de loop der jaren best meiden ben tegen gekomen, die ik graag onder andere omstandigheden had willen ontmoeten.
Neah dan begrijp je mij verkeerd en wellicht vertel ik het niet goed.

Het belangrijkste is respect, een meid wilt ook gewoon lekker uitblazen, anders zouden ze dit werk niet kunnen volhouden. Dus we gaan echt als vrienden zuipen en lachen en soms komt van het één het ander, maar dat is niet het doel. "Reina" en haar vriendinnen gaan wel eens stappen, dan ga ik met een paar andere gezamenlijke vrienden gezellig mee.

Dit heeft niets met de DVPs te maken waar ik mijn kick voor elkaar krijg, dat zijn twee verschillende dingen.

Heb ik het nu beter uitgelegd?
 
Ik heb nog één iets wat ik wil proberen, maar weet niet bij wie dit kan en twijfel ergens. Ik zou wel eens een DVP bare willen doen, gewoon voor de spanning. Tips?

Ja ja, GFE lukt, bare is mij nog niet overkomen.
 
Ik heb nog één iets wat ik wil proberen, maar weet niet bij wie dit kan en twijfel ergens. Ik zou wel eens een DVP bare willen doen, gewoon voor de spanning. Tips?

Ja ja, GFE lukt, bare is mij nog niet overkomen.
Ik zal als ik jou was even onderstaande topic doorlezen, ik weet niet of je daarna nog steeds bare wilt doen.

 
Laatst bewerkt:
Ik zal als ik jou was even onderstaande topic doorlezen, ik weet of je daarna nog steeds bare wilt doen.

Oef thanks Rony 🙏🏼 Deze jonge gaat dat even snel uit z'n hoofd halen! 👍🏼
 
Oef thanks Rony 🙏🏼 Deze jonge gaat dat even snel uit z'n hoofd halen! 👍🏼
Er is dacht ik nog een topic over , maar bare is niet geheel zonder risico.
Er is ook een topic van een wandelaar die hiv besmet is geraakt, maar dat was bij een trans sexueel.
Ik heb geen idee of de dames die werken in de Geleen of Doublet regelmatig getest worden op Soa's of Hiv door de GGD, of dat ze dat allemaal zelf moeten regelen. Misschien dat @Paulus2 dat weet.
 
Ik heb wel eens met mijn vaste dames erover gehad mbt het testen. Zij doen het naar eigen zeggen in hun thuisland? En dat maar geloven? Ik geloof er dus niks van.
En als je het aan de GGD vraagt, worden alle dvp's regelmatig getest🤔
 
En als je het aan de GGD vraagt, worden alle dvp's regelmatig getest🤔
ik dacht dat ik wel eens gehoord had, dat de GGD eens in de zoveel tijd op locatie komen testen.
vraag me ook af of die dames wel een ziektekosten verzekering hebben, mochten ze zich wel willen laten testen.
Ik neem er ook geen risico mee, en dat ze zich regelmatig laten testen geloof ik niet zo, zeker als ze het zelf moeten betalen.
Er zullen waarschijnlijk ook wel dames werken die hiv positief zijn en geen prep of andere medicatie daarvoor gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan