Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kerel, wanneer jij standaard 50 betaalt, zien de DvP's het niet meer als extra, dat is dan hun standaard bij jou. En als het standaard is voor klant A waarom dan niet voor klant B. Hoe goed bedoeld ook, hiermee schiet jij jezelf uiteindelijk in de voet.
Ik Denk dat dat van de dame afhangt.....ik Denk dat ik ook bepaalde privileges heb....maar ja je weet nooit of ze dat tegen iedereen zeggen....,😂
 
Wie is die blonde meid met enorme tieten? Geleenstraat 122 denk ergens rond k3. Kan er een paar ramen naast zitten. Valt me op dat ze vaak beschikbaar is. Terwijl ze er goed uitziet. Is de service dan zo slecht?
 
Ik Denk dat dat van de dame afhangt.....ik Denk dat ik ook bepaalde privileges heb....maar ja je weet nooit of ze dat tegen iedereen zeggen....,😂
Dat is ook mijn ervaring. Vroeger gaf ik ook mijn vaste dames standaard wat meer maar dat heb ik bij wijze van proef teruggedraaid. Toen bleek dat het bij de ene niets uitmaakte maar bij de ander wel. Mee oppassen dus
 
Wie is die blonde meid met enorme tieten? Geleenstraat 122 denk ergens rond k3. Kan er een paar ramen naast zitten. Valt me op dat ze vaak beschikbaar is. Terwijl ze er goed uitziet. Is de service dan zo slecht?

Als je de oost europese dame op volgens mij 110k5 bedoeld, inderdaad erg aantrekkelijk en met enorme tieten, dan kan ik dit beantwoorden met ja, haar service is slecht. Ik kan me haar naam niet meer herinneren, maar weet nog wel dat er in een opblaaspop meer beleving zat, jammer want ze is wel erg lekker idd (alhoewel ze wel iets is aangekomen).
 
Jullie hebben het over Aysha.

 
@Paulus2
Weet jij wie er vandaag in de middag stond op 122k3 (kamer naast Sonja).
Zwart haar, licht getint, knap gezichtje en cup C? Ze lijkt heel veel op Diana van de doublet straat maar veel jonger en lekkerder🤤

Is hier ook een review van?
Ik vind wel een review van een Nicole maar ik denk dat het iemand anders is.
 
Haar al een poos niet gezien haar tel nummer wordt niet meer op gereageerd en profielfoto is ook weg.
dan is het me wel duidelijk reken er maar op dat ze gestopt is met deze situatie reageren ze niet meer op berichten ik zeg wat hun betreft ben je dan gewoon lucht. m.a.w. dan mag je waarschijnlijk heeft ze je op haar telefoon wel geblokkeerd. zou me zeker niet verbazen. Mocht je Coco Claire ooit nog tegen komen bijv in centrum Den Haag zal ze net doen alsof ze je totaal niet kent. Ik zeg al ben je wel 20 jaar bij een dezelfde dvp-er vaste klant geweest zal ze je nadat ze stopt je niet meer kennen.
 
@Paulus2
Weet jij wie er vandaag in de middag stond op 122k3 (kamer naast Sonja).
Zwart haar, licht getint, knap gezichtje en cup C? Ze lijkt heel veel op Diana van de doublet straat maar veel jonger en lekkerder🤤

Is hier ook een review van?
Ik vind wel een review van een Nicole maar ik denk dat het iemand anders is.
Nee, een nieuwe dame, maar ik ken haar niet.
 
dan is het me wel duidelijk reken er maar op dat ze gestopt is met deze situatie reageren ze niet meer op berichten ik zeg wat hun betreft ben je dan gewoon lucht. m.a.w. dan mag je waarschijnlijk heeft ze je op haar telefoon wel geblokkeerd. zou me zeker niet verbazen. Mocht je Coco Claire ooit nog tegen komen bijv in centrum Den Haag zal ze net doen alsof ze je totaal niet kent. Ik zeg al ben je wel 20 jaar bij een dezelfde dvp-er vaste klant geweest zal ze je nadat ze stopt je niet meer kennen.
Ze doen het alleen voor geld je moet niet meer verwachten dan dat. Gewoon neuken wie je wilt neuken, je hebt geen relatie met de dames. Ze doen heel lief en blij als je binnen bent maar is allemaal nep.
 
zou zeker wel heel jammer zijn als Coco Claire gestopt is ze deed me lekker tongzoenen terwijl ze bovenop me lag en lekker pijpen zonder condoom ik zeg dat wordt een gemis. laatste keer dat ik bij haar op haar op bezoek was is ruim een jaar geleden op een maandag avond toen kon het wel beter vond ik toen zat ze steeds op haar telefoon te kijken en te appen terwijl ik haar neukte
Herkenbaar. Jammer dat ze er niet meer is. Sowieos weinig keus qua Aziatisch bij de ramen.
 
Ik ben vanmiddag bij een dame op 75/75 K8 geweest, volgens eigen zeggen was haar naam Annabel. Ik kan geen recensie van haar terug vinden, terwijl ik mij kon herinneren dat er wel een recensie was van haar.
Het gaat om een donker dame afkomstig uit Venezuela met behoorlijke grote hangtieten en ze is mollig, maar niet storend.
 
Lorie en Andra niet gezien kamer was donker, wel Vicky, Irina, kleine Anna en een andere blonde naast haar bij K12 en bij 7k4 zat een bekende ben even haar naam vergeten Jessica was ook aanwezig, Natalia was ook nergens te bekennen de rest van de kamers bij 7K waren donker
 
En hoe beviel dat met Annabel?
het is wat mij betreft geen aanrader, Ze ziet er leuk ook op het eerste gezicht, maar een maal binnen in de kamer, viel het mij op dat ze best wel een lelijk gebit had, en er kwam ook een lucht uit haar mond, dat ik dacht van meid je moet even langs de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling oid.
Recensie volgt nog, ook nog een recensie van Cristal van vorige week, dat was weer gewoon zoals Cristal is, top.
 
Laatst bewerkt:
Lorie en Andra niet gezien kamer was donker, wel Vicky, Irina, kleine Anna en een andere blonde naast haar bij K12 en bij 7k4 zat een bekende ben even haar naam vergeten Jessica was ook aanwezig, Natalia was ook nergens te bekennen de rest van de kamers bij 7K waren donker
ik heb Lori en Andra ook niet gezien er waren niet veel dames actief vandaag, het leek er wel op, als of er al een hoop dames naar het thuisland zijn voor de feestdagen. In de witte passage waar een paar weken geleden nog alle kamers bezet waren, was er nu een enkeling bezet, Wel was Maya er weer, ik zag haar op kamer kamer 4 (31 K4) ze ziet er lekker uit, maar haar recensies zijn niet best, wel even een kort praatje mee gemaakt maar niet bij haar naar binnen gegaan.
 
Ik vind het heel jammer dat Azul op de Doubletstraat al ruim een jaar gestopt is. Wat had ie vrouw een heerlijk lichaam en wat was ze geil. Mocht ze op de een of andere manier toch terug zijn... Laat het dan weten aub! Ze zei dat ze definitief zou stoppen maar goed je weet nooit. Ze zat ergens op de even nummers 20 plus iig.
 
Ik ben vanmiddag bij een dame op 75/75 K8 geweest, volgens eigen zeggen was haar naam Annabel. Ik kan geen recensie van haar terug vinden, terwijl ik mij kon herinneren dat er wel een recensie was van haar.
Het gaat om een donker dame afkomstig uit Venezuela met behoorlijke grote hangtieten en ze is mollig, maar niet storend.
Er zijn meerdere recensies "verdwenen"op deze site. Naast deze twee andere -waarvan ik het weet-
 
Terug
Bovenaan Onderaan