Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn meerdere recensies "verdwenen"op deze site. Naast deze twee andere -waarvan ik het weet-
Ik dacht echt dat er een recensie van haar was.
Maar als ik de zoek functie gebruik kan ik niks vinden. Als ik Doubletstraat 75 intikt als zoekopdracht krijg ik de melding dat het woord te lang is.
Zelf zegt dat Annabel pas een maand in de Doubletstraat werkt, maar daar geloof ik niks van, ik heb haar vorig jaar ook al een paar keer gezien.
 
Laatst bewerkt:
Nee, hij bedoeld niet Barbie Jessica, anders had ik haar gisteren wel bezocht.
Er is dacht ik ook een Roemeense meid, met de naam Jessica.
Roemeense Jessica van 23k2 die ziet er best lekker uit en schijnt ook nog een goede service te hebben,ik ben nog nooit bij haar binnen geweest..misschien omdat ik haar te slank vind😊misschien komt het er nog eens van
 
Mocht er iemand vandaag naar de doub gaan. Kan diegene dan even checken of de Argentijnse dame aanwezig? Heeft een vlaggetje op dr raam met Argentijnse erop en mij dit even laten weten? Dank alvast!
 
11/25 kamer 1 Goedemorgen allen, wie kan mij vertellen wie de mooie Zuid Amerikaanse vrouw is , die vorige week zondagmiddag in de passage 11/25 op kamer 1 stond. Ze had nog een kimono's aan met daaronder corset met kousen. Iemand ervaring?
 
11/25 kamer 1 Goedemorgen allen, wie kan mij vertellen wie de mooie Zuid Amerikaanse vrouw is , die vorige week zondagmiddag in de passage 11/25 op kamer 1 stond. Ze had nog een kimono's aan met daaronder corset met kousen. Iemand ervaring?
Ik vermoed dat je Erika bedoeld? Ik kom de laatste tijd niet zoveel in de doub maar gisterenavond zat ze op kamer 2 in de passage en vaak zit ze achterin op het bed met haar telefoon te klooien en heeft niet zoveel met klantenbinding. Ze is van gemiddelde leeftijd normaal postuur en inderdaad zoals je haar omschrijft. Als dit ze is dan is haar service gewoon goed, ze is zelf een beetje gek op mij en wist nadat ik jaren geleden bij haar was geweest nog mijn naam. Ze heeft geen tijdsdruk en geeft je een goede tijd binnen. Wat ik van haar weet is dat ze weer een tijdje aanwezig is en dan is ze er zo een hele lange tijd ertussen uit. Of er een topic van deze Erika is moet jezelf even zoeken maar het is geen weggegooid geld als je bij haar binnen bent.
 
Ik vermoed dat je Erika bedoeld? Ik kom de laatste tijd niet zoveel in de doub maar gisterenavond zat ze op kamer 2 in de passage en vaak zit ze achterin op het bed met haar telefoon te klooien en heeft niet zoveel met klantenbinding. Ze is van gemiddelde leeftijd normaal postuur en inderdaad zoals je haar omschrijft. Als dit ze is dan is haar service gewoon goed, ze is zelf een beetje gek op mij en wist nadat ik jaren geleden bij haar was geweest nog mijn naam. Ze heeft geen tijdsdruk en geeft je een goede tijd binnen. Wat ik van haar weet is dat ze weer een tijdje aanwezig is en dan is ze er zo een hele lange tijd ertussen uit. Of er een topic van deze Erika is moet jezelf even zoeken maar het is geen weggegooid geld als je bij haar binnen bent.
Nee tis een andere dame, ik denk fake borsten..wel mooie. Lacht altijd vriendelijk.
 
11/25 kamer 1 Goedemorgen allen, wie kan mij vertellen wie de mooie Zuid Amerikaanse vrouw is , die vorige week zondagmiddag in de passage 11/25 op kamer 1 stond. Ze had nog een kimono's aan met daaronder corset met kousen. Iemand ervaring?
Ik vermoed dat dat Erika is deze donkere dame heeft vaak een kimono met daar onder een corset aan. Dame heeft geen vaste kamer en wisselt nog al van kamer, Van de week stond ze op kamer 11/25 K2 de kamer van Yanice.
Er staan wat recensies van Erika, op zich best een leuke dame, maar haar corset doet ze niet uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan