Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame bezocht in de Geleenstraat 120 k6? Een van de slechtste service die ik ooit hebt gehad in mijn leven. Totaal geen gevoel, heel stil tijdens het neuken alsof je iemand neukt die dood is, damn man…weggegooid geld.
 
Ik betrap me er ook op dat ik veel minder in Doublet kom. Ik hou van afwisseling, dus nieuwe knappe dames bezoeken. Na al die jaren is de spoeling erg dun geworden en heb ik zo beetje elke dame die mij interesse wekt wel bezocht. Antwerpen is mijn nieuwe plek geworden, enorm veel knappe dames die me nog flink veel geld gaan kosten
herkenbaar. aantal jaar geleden al overgestapt. in doub nog 1 vaste dame. geleen is ook altijd hetzelfde.
 
Ja ik heb haar naam niet gevraagd, ze heeft in ieder geval opgespoten dikke lippen.
Wat voor postuur heeft ze?

Op 122 k6 zit namelijk Raisa ofzoiets, had ik een tijdje geleden bezocht. Zij heeft geen opblaaslippen. Heeft normaal postuur met een buikje en C-cup borsten.

Niet toevallig Jessica van 122 k9 bezocht? Daar herkende ik je verhaal wel in en heeft wel van die dikke opblaaslippen
 
Wat voor postuur heeft ze?

Op 122 k6 zit namelijk Raisa ofzoiets, had ik een tijdje geleden bezocht. Zij heeft geen opblaaslippen. Heeft normaal postuur met een buikje en C-cup borsten.

Niet toevallig Jessica van 122 k9 bezocht? Daar herkende ik je verhaal wel in en heeft wel van die dikke opblaaslippen
Volgens mij is het ook Jessica. Als dat zo is graag een recensie schrijven.

 
Wat voor postuur heeft ze?

Op 122 k6 zit namelijk Raisa ofzoiets, had ik een tijdje geleden bezocht. Zij heeft geen opblaaslippen. Heeft normaal postuur met een buikje en C-cup borsten.

Niet toevallig Jessica van 122 k9 bezocht? Daar herkende ik je verhaal wel in en heeft wel van die dikke opblaaslippen
Ja het is Jessica, ze staat precies naast de deur waar je naar binnen gaat.
 
Even wat nostalgie en mooie herinneringen, wat zou ik deze dame graag weer een ontmoeten en ook benieuwd waar ze gebleven is (ik weet dat er een apart topic is, maar ze komt uit de geleenstraat, dus vandaar even hier):
Bianca:
 
Gisteren was ik ook bij Andra geweest, iemand had echt een grote bos bloemen voor haar gehaald zonder vaas, clown dat hij is. Ik snap niet waarom mensen cadeautjes halen, ze gaan toch weer de prullenbak in.
Daar geloof ik niks van..
Maar zou zelf geen bloemen meenemen voor een DVP geloof ik haha.. Zeker niet voor Andra, die heeft liever harde cash 🤣
 
begrijp ik hieruit dat Andra er gisteren wel was broeder?
Ja gisteren was ze aanwezig
Daar geloof ik niks van..
Maar zou zelf geen bloemen meenemen voor een DVP geloof ik haha.. Zeker niet voor Andra, die heeft liever harde cash 🤣
Ahah, waarom zou ik dit verzinnen? Ik snap jou reactie Ted waarom ze liever harde cash heeft!
 
Terug
Bovenaan Onderaan