Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
begrijp ik hieruit dat Andra er gisteren wel was broeder?
ik was er gisteravond ook even na half elf, geen Lori en Andra gezien op kamer 4k2 + 3, maar wellicht waren ze al naar "huis"
Well blonde Milf Andra op 4 k1 normaal staat zij op 16
Ook Ruby niet gezien, de blonde dame met bril stond / zat op haar kamer 4 k4
 
Laatst bewerkt:
Nee, ze is er vandaag niet en ook de afgelopen week niet. Als zij er staat of het gordijn dicht is kan je ervanuit gaan dat dat Brenda is.
Als ze er weer is meld ik het hier.
 
b tv
Welke Adriana uit Alkmaar is dit? Jaren terug heb je mooie Rumeense Adriana met lange benen in Achterdam, soms werkte zij ook in Doublet
dit is de adriana met afgetraind lichaam, siliconen tieten en bepaalde tatoes op haar borst ik weet niet of ik die mag noemen hier:

 
Wil me straks even lekker laten opwarmen in de Geleen, maar weet niet of mijn favoriete dames er zijn..
@Paulus: weet jij of Krasi, Danielle (rose passage, 110-5, in de hoek), of elisabeth (84-2) er vandaag zijn ??
Geen Krasi, geen Danielle. Naambordje van Elisabeth hing er wel, maar haar niet gezien. Uiteindelijk me laten ontdooien door Colombiaanse July. Zie recensie
 
Ik vind die tieten anders best wel opvallen, ze droeg een doorschijnend topje gisteren. Zijn ook flink gegroeid vergeleken met toen ik haar voor het eerst zag. Toen had ze ook normaal postuur, nu molliger geworden
 
Ik vind die tieten anders best wel opvallen, ze droeg een doorschijnend topje gisteren. Zijn ook flink gegroeid vergeleken met toen ik haar voor het eerst zag. Toen had ze ook normaal postuur, nu molliger geworden
Maar wel vreemd dat ze niet echt veel klanten binnen krijgt. Terwijl ze er best wel goed uit ziet en volgens verschillende wandelaars een goede service geeft.
 
Ik vind die tieten anders best wel opvallen, ze droeg een doorschijnend topje gisteren. Zijn ook flink gegroeid vergeleken met toen ik haar voor het eerst zag. Toen had ze ook normaal postuur, nu molliger geworden
Klopt, ik bezocht haar een jaar of 4/5 geleden en toen had ze nog een heel normaal postuur met een flike C cup.
Ik weet nog dat ze eens trots zei dat ze bijna D had toen.
 
Maar wel vreemd dat ze niet echt veel klanten binnen krijgt. Terwijl ze er best wel goed uit ziet en volgens verschillende wandelaars een goede service geeft.
Ik was een goede klant van haar.. wekelijks kwam ik daar.
Ze was echt altijd super gezellig, ik kan niet anders zeggen.
Helaas kon ze niet zo goed omgaan met Whatsapp, en slecht Engels lezen/schrijven waardoor er misverstanden ontstonden.
Op een gegeven moment was ook de room er wel vanaf..
En weg was Ted 🙄
 
Ik was een goede klant van haar.. wekelijks kwam ik daar.
Ze was echt altijd super gezellig, ik kan niet anders zeggen.
Helaas kon ze niet zo goed omgaan met Whatsapp, en slecht Engels lezen/schrijven waardoor er misverstanden ontstonden.
En weg was Ted 🙄
wat jammer broeder ja de taal kan inderdaad een bariere zijn zelfs in het nederlands wa kan iets heel anders overkomen wat je bijvoorbeeld niet zo bedoelt
 
Terug
Bovenaan Onderaan