Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was mijn vaste meisje. Buiten de klant relatie waar ik gewoon een paar honderd euro gaf en zei dat ze me maar moest zeggen wanneer ik weer moest betalen ook privé heel veel plezier en verdriet gedeeld. Zat soms uren met haar aan de telefoon nadat ik haar naar huis had gebracht. 😉 vandaar de vertrouwensband dat ik vooruit durfde te betalen. Nog een tijd What's app contact gehad toen ze weer in eigen land was. Ik denk niet dat ze nog ooit terug komt want ze vertelde dat er veel veranderd was in haar leven.
Contact is verwaterd en haar nummer verdwenen.
 
Was mijn vaste meisje. Buiten de klant relatie waar ik gewoon een paar honderd euro gaf en zei dat ze me maar moest zeggen wanneer ik weer moest betalen ook privé heel veel plezier en verdriet gedeeld. Zat soms uren met haar aan de telefoon nadat ik haar naar huis had gebracht. 😉 vandaar de vertrouwensband dat ik vooruit durfde te betalen. Nog een tijd What's app contact gehad toen ze weer in eigen land was. Ik denk niet dat ze nog ooit terug komt want ze vertelde dat er veel veranderd was in haar leven.
Contact is verwaterd en haar nummer verdwenen.
 
Zelfde ervaring heb ik met haar gehad. wens ik haar succes, was een fijne meid.
Als ik op het kaartje kijk zie ik op 4k4 Maria staan daar ben ik heel vaak geweest was Colombiaanse dame die in Madrid woonde jammer genoeg na corona niet meer terug gezien zij was in 2019 al over de 50 denk ik
Altijd in om eens lekker gebeft te worden
 
Begin van de middag rondje Doubletstaat gelopen. Normaal kom ik alleen in de Geleenstraat, maar was in de buurt...
Wat een armoede zeg, maar een paar wandelaars en ramen matig bezet. Normaal kom in de Geleenstraat lukt het me niet om mijn geld in m'n zak te houden en vindt altijd wel iets leuks/moois.

In de Doublet werkelijk niets gezien waar ik het mee zou kunnen, geld in m'n zak gehouden en snel weggegaan....
Ik was ook gisterenmiddag in de Doublet, vanaf een uur of 3, klopt wat in deze post staat. Tegen vijven kwamen meer dames maar tussen 3 en 5 ging vrijwel niemand naar binnen, Manuela en Elsa waren spekkoopster met elk 2 klanten (incl mijzelf bij Elsa). Ook veelgenoemde toppers als Yvonne Theresa en Betina hadden in die 2 uur geen enkele bezoeker
 
Vandaag maar eens heel gek gedaan en zowel de Doubletstraat als de Geleenstraat onveilig gemaakt in het kader van mijn afscheidstournee. 😂

Allereerst ben ik begonnen bij Coco. Het ging er behoorlijk heet aan toe bij haar. 🔥Nadat ik bij haar vandaan was, moest ik echt bijkomen en wat eten. Uiteindelijk kwam ik tot leven en besloot ik naar de Geleenstraat te lopen. Ik heb daar onder meer Jennifer in de Passage gezien en Asha die behoorlijk druk was. Verder was 'good old' Anastasia aanwezig. Toen zij mij opmerkte probeerde ze mij naar binnen te halen, maar ik gaf toen nog geen krimp.

Zoals ik al eens eerder had gezegd heb ik toch een zwak voor Anastasia en ben ik toch binnengegaan bij haar. Daar weer een prima service gehad en weer een naam kunnen afvinken op de afscheidstournee lijst. 😂
 
@Opperman Dat is nou de reden dat ik minder wandel. Vroeger 2 keer in de week en nu blijf ik soms wel een maand weg en dan zie ik dat er totaal geen wisseling is. Ik bezocht/bezoek de ramen om te kijken of er weer nieuwe pareltjes zitten maar kom dan uit bij mijn vaste dames die er jaren zitten. Daardoor is de spanning er voor mij af.

Ik betrap me er ook op dat ik veel minder in Doublet kom. Ik hou van afwisseling, dus nieuwe knappe dames bezoeken. Na al die jaren is de spoeling erg dun geworden en heb ik zo beetje elke dame die mij interesse wekt wel bezocht. Antwerpen is mijn nieuwe plek geworden, enorm veel knappe dames die me nog flink veel geld gaan kosten
 
Ik zag gistermiddag een blondine van 20-30 jaar gok ik met enorme (natuurlijke) tieten op 26a K2, naast Manuela. Ze droeg een soort rood-wit gestreept badpak en regenboog plateauzolen 🌈

Weet iemand wie dit is… en of het wat is?
 
Vandaag maar eens heel gek gedaan en zowel de Doubletstraat als de Geleenstraat onveilig gemaakt in het kader van mijn afscheidstournee. 😂

Allereerst ben ik begonnen bij Coco. Het ging er behoorlijk heet aan toe bij haar. 🔥Nadat ik bij haar vandaan was, moest ik echt bijkomen en wat eten. Uiteindelijk kwam ik tot leven en besloot ik naar de Geleenstraat te lopen. Ik heb daar onder meer Jennifer in de Passage gezien en Asha die behoorlijk druk was. Verder was 'good old' Anastasia aanwezig. Toen zij mij opmerkte probeerde ze mij naar binnen te halen, maar ik gaf toen nog geen krimp.

Zoals ik al eens eerder had gezegd heb ik toch een zwak voor Anastasia en ben ik toch binnengegaan bij haar. Daar weer een prima service gehad en weer een naam kunnen afvinken op de afscheidstournee lijst. 😂
Magnum ouwe rammer! hahaha, mooi man :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan