Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was een goede klant van haar.. wekelijks kwam ik daar.
Ze was echt altijd super gezellig, ik kan niet anders zeggen.
Helaas kon ze niet zo goed omgaan met Whatsapp, en slecht Engels lezen/schrijven waardoor er misverstanden ontstonden.
Op een gegeven moment was ook de room er wel vanaf..
En weg was Ted 🙄
Een maand of twee geleden, toen ze op haar kamer 16 k1 stond en ik al een paar keer die passage was ingelopen, begon ze een praatje met mij te maken, best spontaan. Ik ben toen uiteindelijk verder gelopen. Uiteindelijk wilde ik haar bezoeken maar was ze boven "bezig" dat duurde best lang, ik heb toen een andere dame bezocht die ik ook leuk vond. Ik had haar wel vaker daarvoor gezien maar ze kwan een beetje afstandelijk over op mij.
Een dag of tien later, toen ik weer in de straat was, en ik haar gedag zei, schudde ze met haar hoofd en zei niks en keek mij vervolgens niet meer aan. Ook nadien en gisterenavond ook
Vreemd is dat, want zoveel klanten heeft ze nou ook weer niet,
 
Die is er gewoon nog eind januari terug als we dezelfde bedoelen tenminste
Ik bedoel de Maria van k35, die is al een paar jaar uit beeld
Was mijn vaste meisje. Ik denk niet dat ze nog ooit terug komt want ze vertelde dat er veel veranderd was in haar leven.
Ging mij ook niet om een eventuele terugkomst want daar ga ik na al die jaren niet vanuit, hoop dat het haar geweldig goed gaat. Was alleen benieuwd of iemand wat van haar wist momenteel.
 
Je haalt de woorden uit mijn mond, ze 'denken' dat ze heel wat zijn maar ze stellen niets voor joh. In Roemenië verdienen de dames veelste weinig of komen ze moeilijk aan een baan. Die domme arme dames die hier naar NL komen, moeten maar hun lichaam verkopen om genoeg geld te verdienen, zonder dit werk hebben ze niets, dus ze stellen helemaal niets voor. Respect kennen de meeste dames niet echt.

Ik heb dames gezien die toen net waren begonnen, toen waren ze nog heel verlegen en stil en later toen ze eenmaal gewend waren aan het werk en ze begonnen veel geld te verdienen zijn ze super arrogant geworden en trots en is het echt naar hun hoofd gestegen. Ik hou daar echt niet van, voor mij mogen ze de straten sluiten. Laat die arrogante dames maar in ellende leven net als die periode 2 jaar geleden met de lange lockdown toen alles dicht ging en dat ze ook niet meer het land uit mochten en hier in NL zonder inkomen en voedsel zaten en ook de huur niet konden betalen etc. Ik kan echt geen medelijden hebben met zulke arrogante dames en die ook geen respect hebben en onvriendelijk zijn tegenover anderen.
Voor iemand die vindt dat de straten wel gesloten mogen worden ben je verdomd veel in diezelfde straten te vinden...
 
@Paulus2
Gisteravond zag ik een knappe dame op geleenstraat 122k9. Ze had een groen bhtje en string aan. Mini borstjes, lekker kontje, donkerharig en knap gezichtje. Waarschijnlijk ook Oost Europees.

Weet jij wie de dame is ?
Alvast bedankt.
Ik ben er 's-avonds nooit, maar ik vermoed dat het Jessyca is.
 
Ik ben er 's-avonds nooit, maar ik vermoed dat het Jessyca is.
Bedankt, helaas zijn de reviews zijn verwarrend. Er wordt gesproken over dames van Cup A tot C.

De reviews over de dame met Cup A zijn niet mals. Ik denk dat ik deze dame maar pass.
 
b tv

dit is de adriana met afgetraind lichaam, siliconen tieten en bepaalde tatoes op haar borst ik weet niet of ik die mag noemen hier:

Dit is niet de Adriana die ik bedoelde, maar bedankt voor je toelichting en verwijzing
 
Weet iemand hoe de Zuid-Amerikaanse schoonheid met enorme kont heet die afgelopen weekend 's avonds in de Doubletstraat stond op kamer 37 of 39. Ze stond vrijwel continu met haar kont naar het raam toe, en die was echt mega.
 
Deze week ben ik in Nederland en ik zou in de vooravond eventueel eens kunnen stoppen in Den Haag tussen 16h-17h30. Is het op dat uur de moeite? Bij ons in België zit je dan vaak in een shiftwissel en dan is het aanbod karig. Ik heb al veel gehoord over Den Haag, dus ben wel benieuwd naar de twee raamgebieden. Wat is het verschil eigenlijk tussen de twee raambuurten?

Iedereen die me tips zou willen geven van dames, dan mag dat zeker in pm. Ik twijfel nog te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan