Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van de week overdag weer gewandeld in de Doubletstraat. Ik noem het altijd het walhalla maar nu was het echt heeel treurig . Voor de liefhebbers op de plek van Coco of 1 raam ernaast stond wel een knappe Oostblok met gigantische tieten en leuk koppie.

Verder zag ik een nieuwe lekkere volle latina op de plek van Bbw jazmín staan. Kamer 26 uit m'n hoofd. Kwam niet spontaan over maar was wel nieuw voor mijn gevoel. En een lekkere dikke kont.

Uiteindelijk op safe gespeeld. Ik heb hier ooit eens gelezen dat Betina een zekerheid is. Ik naar binnen . Stond er naast haar een oude Braziliaanse , genaamd Fatima . Ik gek doen en ze beide tegelijk voor 100 gepakt. Wat een drama. Nul passie of sensualiteit. Snel weg gegaan. En voor het eerst dat ik dingen op deze pagina lees die mij teleurgesteld hebben. Betina was nog de slechtste van de twee. Lang verhaal kort. Wie weet wanneer de dame met dikste kont van de Doubletstraat weer terug is ? Jessica . @Rony80 weet jij dit ?
ik heb ergens gehoord dat Jessica in april of mei weer terug komt, maar ik vrees dat ze dan te dik voor mij is, want iedere keer als ze terugkomt neemt ze een paar extra kilootjes mee.
Vreemd om te lezen dat je zo negatief bent over Betina, want de recensies over haar zijn dacht ik best goed, Ik vind haar alleen te oud voor mijzelf, je kan wel zien, dat ze vroeger een mooie vrouw moet zijn geweest.
Op welke dag ben je wezen wandelen? Want ik weet dat het dinsdag meestal niet veel soeps is.
 
het was gisteren wel heel rustig in de doubie ik had even snel rondje gelopen maar lorie of Andra niet te bekkennen wat me wel opviel was dat de dames bij 7K bijna allemaal aanwezig waren, ik heb ook die kleine dondersteen gezien op K5 haahh en Jessica bij K22 was ook aanwezig
 
Van de week gingen er juist veel naar binnen. Ik kon er niet tussen komen.
Ooh oke, ik zie haar best vaak vrij staan. Maar ik heb het idee dat ze in 2019 en vlak voor de corona uitbraak werkzaam was in de Doubletstraat, maar dan zonder bril. Zij zegt dat ze uit Italië komt, maar ik weet niet of ik dat moet geloven.
Maar ik kan mij ook vergissen en is zij niet de dame die ook in Doublet heeft gewerkt.
 
Zij zegt dat ze uit Italië komt, maar ik weet niet of ik dat moet geloven.
Maar ik kan mij ook vergissen en is zij niet de dame die ook in Doublet heeft gewerkt.
Hahaha, nou het is gewoon weer zo'n Roemeens meisje dat zegt dat ze uit Italie komt. Dat doen veel Roemeense meisjes omdat die bij velen een slechte naan hebben.
 
Van de week overdag weer gewandeld in de Doubletstraat. Ik noem het altijd het walhalla maar nu was het echt heeel treurig . Voor de liefhebbers op de plek van Coco of 1 raam ernaast stond wel een knappe Oostblok met gigantische tieten en leuk koppie.

Verder zag ik een nieuwe lekkere volle latina op de plek van Bbw jazmín staan. Kamer 26 uit m'n hoofd. Kwam niet spontaan over maar was wel nieuw voor mijn gevoel. En een lekkere dikke kont.

Uiteindelijk op safe gespeeld. Ik heb hier ooit eens gelezen dat Betina een zekerheid is. Ik naar binnen . Stond er naast haar een oude Braziliaanse , genaamd Fatima . Ik gek doen en ze beide tegelijk voor 100 gepakt. Wat een drama. Nul passie of sensualiteit. Snel weg gegaan. En voor het eerst dat ik dingen op deze pagina lees die mij teleurgesteld hebben. Betina was nog de slechtste van de twee. Lang verhaal kort. Wie weet wanneer de dame met dikste kont van de Doubletstraat weer terug is ? Jessica . @Rony80 weet jij dit ?
Zonde altijd. 100 euro is best veel geld. Heb je die Braziliaanse anaal kunnen nemen? Voerden zij geen lesbische show voor jou op?
 
Van de week overdag weer gewandeld in de Doubletstraat. Ik noem het altijd het walhalla maar nu was het echt heeel treurig . Voor de liefhebbers op de plek van Coco of 1 raam ernaast stond wel een knappe Oostblok met gigantische tieten en leuk koppie.

Verder zag ik een nieuwe lekkere volle latina op de plek van Bbw jazmín staan. Kamer 26 uit m'n hoofd. Kwam niet spontaan over maar was wel nieuw voor mijn gevoel. En een lekkere dikke kont.

Uiteindelijk op safe gespeeld. Ik heb hier ooit eens gelezen dat Betina een zekerheid is. Ik naar binnen . Stond er naast haar een oude Braziliaanse , genaamd Fatima . Ik gek doen en ze beide tegelijk voor 100 gepakt. Wat een drama. Nul passie of sensualiteit. Snel weg gegaan. En voor het eerst dat ik dingen op deze pagina lees die mij teleurgesteld hebben. Betina was nog de slechtste van de twee. Lang verhaal kort. Wie weet wanneer de dame met dikste kont van de Doubletstraat weer terug is ? Jessica . @Rony80 weet jij dit ?
Benieuwd wie deze dame is met gigantische tieten. Heb je een indicatie/voorbeeld ter vergelijking? Poolse Anna formaat? Hoor graag meer over deze dame. Iemand anders die deze dame gezien of bezocht heeft?
 
Benieuwd wie deze dame is met gigantische tieten. Heb je een indicatie/voorbeeld ter vergelijking? Poolse Anna formaat? Hoor graag meer over deze dame. Iemand anders die deze dame gezien of bezocht heeft?
Ik heb die dame ook gezien en zij was voor mij ook een nieuw gezicht in de straat. Ziet er goed uit met dikke tieten, maar het lukt niet om oogcontact te maken, omdat ze dehele tijd op haar tel zit. Vraagt €50 en mijn gevoel zei dat ze een TMM is, maar geen idee. Ben benieuwd naar de ervaringen als er wandelbroeders bij haar naar binnen zijn geweest.
 
Ik heb die dame ook gezien en zij was voor mij ook een nieuw gezicht in de straat. Ziet er goed uit met dikke tieten, maar het lukt niet om oogcontact te maken, omdat ze dehele tijd op haar tel zit. Vraagt €50 en mijn gevoel zei dat ze een TMM is, maar geen idee. Ben benieuwd naar de ervaringen als er wandelbroeders bij haar naar binnen zijn geweest.
Ja voor mijn gevoel was zij ook nieuw. Het eerste wat bij mij opkwam was ook een tmm. Maar dat is omdat ik het niet zo heb met Oostblok dames. Mij wenkte ze wel meermaals. Maar toch durf ik het nooit uit. Ziet er wel gewoon top uit. Frisse wind is altijd goed in de straat. Over tmm dames gesproken. Karima zie ik ook nooit meer
 
Iemand ervaring met de dame op 86 k4? Een brunette die vriendelijk lacht met kinky outfit, zonder naambord en alleen overdag werkt. S'avonds staat Giulya daar. Geen idee of ze vanmiddag er is, maar ik zag haar afgelopen zaterdag.
 
Waar ik mij altijd over verwonder is waarom de Rose passage zo slecht bezet is. Zijn de ramen daar duurder, ik begrijp het echt niet. Het is zo een leuk hofje, waar vaak maximaal 1of 2 ramen bezet zijn...Iemand een idee ?
Begin Hunsestraat links heb ik zelfs nog nooit een raam bezet gezien.. niet dat ik er vaak geweest ben, maar toch. je zou zeggen hoe kan het rendabel zijn als er door de dag maar 2 ramen bezet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan