Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van de week overdag weer gewandeld in de Doubletstraat. Ik noem het altijd het walhalla maar nu was het echt heeel treurig . Voor de liefhebbers op de plek van Coco of 1 raam ernaast stond wel een knappe Oostblok met gigantische tieten en leuk koppie.

Verder zag ik een nieuwe lekkere volle latina op de plek van Bbw jazmín staan. Kamer 26 uit m'n hoofd. Kwam niet spontaan over maar was wel nieuw voor mijn gevoel. En een lekkere dikke kont.

Uiteindelijk op safe gespeeld. Ik heb hier ooit eens gelezen dat Betina een zekerheid is. Ik naar binnen . Stond er naast haar een oude Braziliaanse , genaamd Fatima . Ik gek doen en ze beide tegelijk voor 100 gepakt. Wat een drama. Nul passie of sensualiteit. Snel weg gegaan. En voor het eerst dat ik dingen op deze pagina lees die mij teleurgesteld hebben. Betina was nog de slechtste van de twee. Lang verhaal kort. Wie weet wanneer de dame met dikste kont van de Doubletstraat weer terug is ? Jessica . @Rony80 weet jij dit ?
Mmmm ik zag afgelopen weken een blonde met enorme tieten in een rood badpak en op high heels met regenboog plateau 🌈 daarna niet meer gezien. Zou dezelfde kunnen zijn alleen zag ik haar naast de kamer van Manuela.
 
Ben er nog niet. Ga vanmiddag laat ff kijken
Ben er wel even geweest vanmiddag, was erg rustig met wandelaars.
Voor de liefhebbers op de plek van Coco of 1 raam ernaast stond wel een knappe Oostblok met gigantische tieten en leuk koppie.
Coco gezien vanmiddag, toch kan ze mij niet bekoren. De knappe Oostblokker ook gespot ze heeft zwart / donkerbruin haar, en was dacht ik ook vrij lang. Mijn TMM alarm ging af, maar dat is meer gevoelsmatig. Ik ben zeer benieuwd naar een recensie van haar, want ze heeft wel iets geils.

Ook voor de liefhebber Dora, met nieuwe blauwe badpak gespot, als mede Oma Elsa en haar buurvrouw Johanna. Witte passage was vrij rustig. De stenen passage stonden veel van de dames die er vaak staan, waaronder Sandra, Rosalinda, Bibiana en de wilde Lorena
Verder op Doublet 4 Andra en Lora en de Colombiaanse die op 4 k1 stond is weer terug.
Ook Milf Andra op 16 gezien.
Wel handschoenen aan doen wandelbroeders want koude handen stellen de dames niet op prijs.
 
Vandaag Geleen 122 naast de deur volgens mij. Stond een dame jennifer Grote borsten een bord met een waslijst voor het raam Iemand ervaring ?? Kon wel een recensie vinden maar dat was volgens mij niet dezelfde Iemand ervaring met deze dame
 
Die blonde Ariana met bril had ik in begin 2019 bezocht toen het nog € 30,00 was, toen vertelde zij dat ze pas 2 weken was begonnen, toen droeg zij nog geen bril en kon je echt zien dat ze nog onzeker was en beetje verlegen ofzo beetje zoeken naar een juiste houding achter haar raam.

Maar later wou ik haar weer bezoeken en zag ik dat ze al meer contact had met andere dames van 16a en zag ik dat ze meer vrolijker was in haar gezicht en niet meer zo onzeker en verlegen. Dus liep ik met haar van 16a naar 29 k1 waar haar kamer was, eenmaal binnen kon ze niet wisselen. En ze wou dan € 40,00 voor iets langer ofzo maar ik kon niet omdat ik de laatste trein dan niet kon halen, dus zei ik sorry en zei ze ja maakt niet uit en ben ik weg gegaan….Later weer bij haar geweest en stond ik voor haar raam en toen maakte ze een gebaar van € 40,00 met zo'n diva houding, sindsdien zag ik dat ze helemaal is veranderd en trots is geworden zo'n ongezonde trots, ze begon stoer te doen en te roken, grote mond te geven.

Nu ook draagt ze dure designers en gaat ze met die kleding en schoenen achter haar raam zitten, zo van 'kijk wat ik aan heb' dom wijf. Zij is een meelopertje, want daarvoor droeg ze nooit zulke kleding en nu zie je andere mensen daarmee lopen en ga je ook zulke kleding dragen.

Mijn 1e en laatste bezoek bij haar was gewoon goed en was ze vriendelijk, ze stonk wel uit haar mond toen ze dichterbij kwam en ging praten dat kon echt niet. Maar ze is echt veranderd, teveel slechte invloed van de dames waar ze mee omgaat denk ik. En trots geworden omdat zij veel geld verdient en merkt dat er veel mannen zijn die bij haar naar binnen wilt, dus denk zij nu dat ze heel wat is.
 
Die blonde Ariana met bril had ik in begin 2019 bezocht toen het nog € 30,00 was, toen vertelde zij dat ze pas 2 weken was begonnen, toen droeg zij nog geen bril en kon je echt zien dat ze nog onzeker was en beetje verlegen ofzo beetje zoeken naar een juiste houding achter haar raam.

Maar later wou ik haar weer bezoeken en zag ik dat ze al meer contact had met andere dames van 16a en zag ik dat ze meer vrolijker was in haar gezicht en niet meer zo onzeker en verlegen. Dus liep ik met haar van 16a naar 29 k1 waar haar kamer was, eenmaal binnen kon ze niet wisselen. En ze wou dan € 40,00 voor iets langer ofzo maar ik kon niet omdat ik de laatste trein dan niet kon halen, dus zei ik sorry en zei ze ja maakt niet uit en ben ik weg gegaan….Later weer bij haar geweest en stond ik voor haar raam en toen maakte ze een gebaar van € 40,00 met zo'n diva houding, sindsdien zag ik dat ze helemaal is veranderd en trots is geworden zo'n ongezonde trots, ze begon stoer te doen en te roken, grote mond te geven.

Nu ook draagt ze dure designers en gaat ze met die kleding en schoenen achter haar raam zitten, zo van 'kijk wat ik aan heb' dom wijf. Zij is een meelopertje, want daarvoor droeg ze nooit zulke kleding en nu zie je andere mensen daarmee lopen en ga je ook zulke kleding dragen.

Mijn 1e en laatste bezoek bij haar was gewoon goed en was ze vriendelijk, ze stonk wel uit haar mond toen ze dichterbij kwam en ging praten dat kon echt niet. Maar ze is echt veranderd, teveel slechte invloed van de dames waar ze mee omgaat denk ik. En trots geworden omdat zij veel geld verdient en merkt dat er veel mannen zijn die bij haar naar binnen wilt, dus denk zij nu dat ze heel wat is.
@JongenuitdeJordaan Ik ben meestal iets genuanceerder dan jij, maar ben het wel met je eens.
Ik bezocht Araiana rond 2019 een aantal maal voor standaard tarief.
Ze ging toen onregelmatig overdag werken dus vroeg ik het nummer van haar werk GSM.
Die kreeg ik niet want ik was volgens haar geen goed betalende klant 😒
Hoe uit de hoogte kun je worden!!
Nooit meer langs geweest.
 
@JongenuitdeJordaan Ik ben meestal iets genuanceerder dan jij, maar ben het wel met je eens.
Ik bezocht Araiana rond 2019 een aantal maal voor standaard tarief.
Ze ging toen onregelmatig overdag werken dus vroeg ik het nummer van haar werk GSM.
Die kreeg ik niet want ik was volgens haar geen goed betalende klant 😒
Hoe uit de hoogte kun je worden!!
Nooit meer langs geweest.
@Ted Ja zij doet echt uit de hoogte, ik heb een keer ruzie met haar gehad omdat ze zo uit de hoogte doet en zij begon opeens keihard naar mij te schreeuwen en ik dan ook begon terug te schreeuwen en dat andere jongens mij moesten kalmeren en weg halen.

Maar er zijn veel Oost-Europese dames in beide straten die echt uit de hoogte doen en denken dat ze heel wat zijn. Dat geeft echt veel aanstoot bij de mensen. En het valt mij op dat sekswerkers die Nederlands zijn zoals Milou en Linda bijvoorbeeld die gedragen zich gewoon normaal en zijn vriendelijk, ook in Amsterdam dames die gewoon Nederlands spreken en hier wonen maar niet perse NL zijn, gedragen zich gewoon normaal en zijn vriendelijk….dat het zo kan verschillen tussen inwoners in NL en dames die komen uit de Balkan landen.
 
Gisteren weer lekker bij Yvonne geweest en lekker laten pijpen en 2 standjes geneukt.
Ze werkt tm vrijdag en dan gaat ze tot half januari naar Spanje voor de feestdagen.
 
Gisteren rond de lunch zat er een thais-achtige milf op geleenstraat 72bk1, wat ouder met een gele bikini, borsten leken een beetje geholpen. Ik kon geen recensie vinden, zijn daar ervaringen mee?

En daarnaast stond een jonger, wulpser type met leuke lach, daar ben ik ook wel benieuwd naar :)
 
Maar er zijn veel Oost-Europese dames in beide straten die echt uit de hoogte doen en denken dat ze heel wat zijn. Dat geeft echt veel aanstoot bij de mensen.
lekker dubbel zeggen wel je lichaam verkopen, en dan uit de hoogte doen!!!!
Deze meisjes zijn voor hun hele leven beschadigd, gewoon neuken die meiden een klein social praatje en verder negeren.
Ze kan wel disigner kleding aan hebben, maar het blijft gewoon een boerentrien uit Roemenie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan