Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie vaak dat met name jongeren met een migratie achtergrond worden gesommeerd om door te lopen.
Ik ben geen jongere en heb ook geen migratieachtergrond maar ben ook al een paar maal gesommeerd door te lopen. Overigens hebben de DVP's dat ook liever dan dat je voor hun raam blijft hangen tot je bij hun concurrent naar binnen kan
 
Hallo, heeft er iemand ervaring met voor mij een nieuwe gezicht. Geleenstraat links eerste kamer 98 onder het kamer met bordje "te huurling"
Mooi meisje met een heerlijke lichaam zwart haar
Deze dame bro, ik loevvvv haarrr dooddd. Dikke reet dat ze heeft, ze mag gwn op mijn gezicht zitten voor een half uur😋😋😋
 
Van de week overdag weer gewandeld in de Doubletstraat. Ik noem het altijd het walhalla maar nu was het echt heeel treurig . Voor de liefhebbers op de plek van Coco of 1 raam ernaast stond wel een knappe Oostblok met gigantische tieten en leuk koppie.

Verder zag ik een nieuwe lekkere volle latina op de plek van Bbw jazmín staan. Kamer 26 uit m'n hoofd. Kwam niet spontaan over maar was wel nieuw voor mijn gevoel. En een lekkere dikke kont.

Uiteindelijk op safe gespeeld. Ik heb hier ooit eens gelezen dat Betina een zekerheid is. Ik naar binnen . Stond er naast haar een oude Braziliaanse , genaamd Fatima . Ik gek doen en ze beide tegelijk voor 100 gepakt. Wat een drama. Nul passie of sensualiteit. Snel weg gegaan. En voor het eerst dat ik dingen op deze pagina lees die mij teleurgesteld hebben. Betina was nog de slechtste van de twee. Lang verhaal kort. Wie weet wanneer de dame met dikste kont van de Doubletstraat weer terug is ? Jessica . @Rony80 weet jij dit ?
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan