Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou nou enorme tieten je kan ook overdrijven, zo groot zijn ze ook weer niet. Maar het is idd Coco, Iraanse dame en spreekt NL en zij heeft veel klanten. Maar mijn ervaring was met haar meer een zoen en tongzoen date, en na een kwartier ging haar timer af en zei ze "je hebt nog 5 min" ik zei "zo snel!" Dus 30 minuten was het zeker niet, voor mij geen herhaling omdat ik voor een goedkopere tarief betere service kan krijgen en ook meer kan doen. Maar volgens mij kwam dat omdat er later een goed betalende klant kwam, want hij moest nog eerst pinnen.

Je kan voor € 100,00 ook niet beffen of rimmen en pzc zit er ook niet inbegrepen.

Dat is typisch met dames uit het Midden-Oosten ze vragen altijdt veel, als je kijkt op kinky vragen ze allemaal meer dan andere dames. Maar zo zijn ze nou eenmaal, ze praten alleen maar over geld en materialisme.
haha zo leek het na even langs gelopen te zijn, zie haar zelden, die is echt altijd bezet. of zit constant op haar telefoon. vast klanten die willen langs komen?

goed om te lezen dat je niet krijgt waar je recht op hebt voor dat geld. 100 euro is heel veel geld dan mag je wel iets verwachten.

ze is wel de knapste die er stond.
 
Nee, zoals vroeger wordt het niet meer.
Het is tegenwoordig ook allemaal aan strenge regels gebonden als je als prostituee op de doublet/geleen wilt werken.

Je wordt gerigistreerd en je moet belasting betalen. je bent als het ware een zzp-er. De Nederlandse wetgeving maakt het allemaal heel lastig. Volgens mij heb je zelfs kvk nodig. Als je bij een sexbedrijf werkt regelt dat bedrijf het en hoef je zelfs niets te doen.

het is onmogelijk dat de doublet ooit nog een hoge bezetting gaat krijgen. Die dames gaan allemaal naar landen waar het niet zo streng is.....
 
Het is tegenwoordig ook allemaal aan strenge regels gebonden als je als prostituee op de doublet/geleen wilt werken.

Je wordt gerigistreerd en je moet belasting betalen. je bent als het ware een zzp-er. De Nederlandse wetgeving maakt het allemaal heel lastig. Volgens mij heb je zelfs kvk nodig. Als je bij een sexbedrijf werkt regelt dat bedrijf het en hoef je zelfs niets te doen.

het is onmogelijk dat de doublet ooit nog een hoge bezetting gaat krijgen. Die dames gaan allemaal naar landen waar het niet zo streng is.....
Nederland is veilig en prostitutie is niet strafbaar. De verdiensten zijn ook nog eens beter dan tippelen in bijvoorbeeld italie of spanje. Nadeel is de aandacht voor pooiers...zelfstandige dames werken hier graag, het reizende circus moet het van de hotels hebben
 
Dat is maar de vraag hoor..
Illegaal is niet de juiste benaming, men praat over "onvergunde" prostitutie omdat je het alleen uit mag oefenen op bepaalde plekken.. de zogenaamde vergunde locaties.
Er zijn plaatsen in Nederland waar men gewoon legaal thuis mag werken zolang men geen overlast bezorgd. Rotterdam o.a. wordt het ook officieel gedoogd.
 
Afgelopen week was ik in de Geleen en zag boven op 100B een slanke beetje geil dansende nieuwe meid staan. (De oude kamer van geile Colombiaanse Jessica met haar leren rokje jaaaaaren geleden. Die heb ik wat keertjes onder gespoten) maargoed... die kamer dus. Ze sprak wat Ned maar ook Engels. Vond haar wat gehaast dus durfde het nog niet aan. €100 half uurtje met tongzoenen,pzc likken en neuken. Ze gaf ook aan dat ze heel geil werd van gevingerd worden. Ik zag haar 2x bezet maar was redelijk snel weer vrij. Dus of ze is bloedgeil, of ze maakt je zo snel mogelijk klaar. Daarna haar niet meer gezien. Iemand die meer weet?
 
Weet iemand wie de dame is die vanmiddag op 98 k2 geleenstraat staat? Voor mij een leuk nieuw gezicht. Zie wel een topic over een Naomi op dat adres, maar weet niet of zij dat is. Alvast bedankt!
 
Fuck dat meen je niet 😱 hopen dat het niet waar is 🥲
wij waren bijna buren in de binnenstad van Den Haag en had regelmatig kontakt met haar. Ik ben daarna verhuisd en haar niet meer gezien of gesproken. Maar een kennis van mij had haar als klant in zijn zaak en hij vertelde mij 2/3 jaar geleden dat ze overleden was aan kanker. Dat is wat ik er van weet.
Wanneer heb je dan het laatst iets van haar vernomen ?
Want volgens Befhaan, is ze al een aantal jaren geleden overleden en niet recent.
ze was ook al vele jaren weg uit de Doublet. Werkte niet meer in de business. En ik realiseer mij, dat het al langer dan 3 jaar geleden is dat ik het vernam. Als we over dezelfde Augusta praten. Ze rookte altijd sigaren. (herkenbaar?)
 
Heeft iemand al ervaring met de dame van geleen 126a-k1? Meestal topje aan waar haar borsten half onderuit komen en ze heeft een piercing boven haar bovenlip. Volgens mij heeft ze nog geen topic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan