Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
in de na middag even langs de doubletstraat gelopen. stond een hele knappe meid met enorme tieten / slank. gevraagd wat het zou kosten. ze zei gelijk spreek je nederlands, ik ja. ze zei dat ze alleen 30min deed voor 100 euro. waar ik niet op gerekend had. 20 sec later ging iemand al naar binnen, dus zeer druk, weet iemand wie het is, en als ze een topic hier heeft, niet kunnen vinden, het is kamer denk ik, 16ak1 eerste kamer naast de korte pasage. waar je vier ramen hebt. nieuwbouw'
 
Laatst bewerkt:
in de na middag even langs de doublet straat gelopen. stond een zeer gewilde dame. stond een hele knappe meid met enorme tieten / slank. gevraagd wat hij zou kosten. ze zei gelijk spreek je nederlands, ik ja. ze zei dat ze alleen 30min deed voor 100 euro. waar ik niet op gerekend had. min later ging iemand al weer naar binnen, dus zeer druk, weet iemand wie het is, en als ze een topic hier op heeft, niet kunnen vinden, het is kamer denk ik, 16ak1 eerste kamer naast de korte pasage. waar je vier ramen hebt. nieuwbouw'
en
 
is er nog iets in de stenen passage (doub) te beleven? of zijn al de latinas nog op vakantie?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik was voor het laatst op 2e kerstdag in de Doublet,toen waren er nog redelijk wat dames aanwezig in de stenen passage, waaronder o.a. de Afrikaanse op k9, verder Sandra gezien op kamer 5, verder zag ik de Colombiaanse Milf Nancy op k3, Rosalinda met de dikke billen en nieuw kapsel op k 11, Lorena ook gezien op k12. Verder nog wat dames gezien, waar ik de naam niet van weet. Erica en Bibiani niet gezien.
 
in de na middag even langs de doublet straat gelopen. stond een zeer gewilde dame. stond een hele knappe meid met enorme tieten / slank. gevraagd wat hij zou kosten. ze zei gelijk spreek je nederlands, ik ja. ze zei dat ze alleen 30min deed voor 100 euro. waar ik niet op gerekend had. min later ging iemand al weer naar binnen, dus zeer druk, weet iemand wie het is, en als ze een topic hier op heeft, niet kunnen vinden, het is kamer denk ik, 16ak1 eerste kamer naast de korte pasage. waar je vier ramen hebt. nieuwbouw'
Nou nou enorme tieten je kan ook overdrijven, zo groot zijn ze ook weer niet. Maar het is idd Coco, Iraanse dame en spreekt NL en zij heeft veel klanten. Maar mijn ervaring was met haar meer een zoen en tongzoen date, en na een kwartier ging haar timer af en zei ze "je hebt nog 5 min" ik zei "zo snel!" Dus 30 minuten was het zeker niet, voor mij geen herhaling omdat ik voor een goedkopere tarief betere service kan krijgen en ook meer kan doen. Maar volgens mij kwam dat omdat er later een goed betalende klant kwam, want hij moest nog eerst pinnen.

Je kan voor € 100,00 ook niet beffen of rimmen en pzc zit er ook niet inbegrepen.

Dat is typisch met dames uit het Midden-Oosten ze vragen altijdt veel, als je kijkt op kinky vragen ze allemaal meer dan andere dames. Maar zo zijn ze nou eenmaal, ze praten alleen maar over geld en materialisme.
 
Terug
Bovenaan Onderaan