Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wellicht vraag ik naar de (voor sommigen) bekende weg, maar zijn er dames in de doublet die graag trio (vvm) doen, die het ook vaker samen doen en er ook wat van 'maken' ?

Ik weet wel dat veel dames het doen/aanbieden maar niet van harte of het stelt niet veel voor.

Vraag me af nog zoiets bij jullie bekend is of dat jullie er zelf ervaring(en) mee hebben ?
Zelf geen ervaring, maar ik meen mij te herinneren dat eerder in dit draadje daar wel over gesproken is.
 
Wellicht vraag ik naar de (voor sommigen) bekende weg, maar zijn er dames in de doublet die graag trio (vvm) doen, die het ook vaker samen doen en er ook wat van 'maken' ?

Ik weet wel dat veel dames het doen/aanbieden maar niet van harte of het stelt niet veel voor.

Vraag me af nog zoiets bij jullie bekend is of dat jullie er zelf ervaring(en) mee hebben ?
https://www.girlsreview.nl/threads/alina-roe-den-haag-doubletstraat-1a-k3.107/ en https://www.girlsreview.nl/threads/diana-roe-den-haag-doubletstraat-1a-k2.68/ . Die twee samen + klant dus. Zelf geen ervaring mee, trio's boeien me niet zo.
 
Als je na mijn tip nu nog niet door heb dat er niemand belangstelling heeft om mee te werken aan je fantasietjes, kan je het nog 500 keer hier gaan vragen maar ik geef je weinig kans:mad:
Misschien als je een lekkere jonge meid op het oog had en er een bom duiten ertegen aan gooit dat er dan wel iemand met je mee wilt:ROFLMAO:
Precies wat ik ook dacht. Ik heb weleens aan cuckolding gedaan. Man keek toe terwijl ik zijn vriendin goed nam. Als je nou een leuke meid had uitgekozen dan zou ik zeggen best. Ik heb geen probleem met bekeken worden tijdens de daad. Kleinschalige exhibitionisme vind ik zelfs opwindend.

als je een leuke popje uitkiest zou ik zelfs voor mezelf betalen als je zelf de 'extra' kosten zou betalen, maar lorena?! Daar loop ik altijd heel snel langs. Zijn er zat die ik niet aantrekkelijk vind, maar kleine TQ trekt zich terug zodra hij lorena ziet.

(Weet eerlijk gezegd niet waarom ik altijd die passage in loop. Nooit bij eentje binnen geweest. Is er een die ik nog aantrekkelijk vindt, maar die ligt altijd zeer ongeïnteresseerd achter in het kamertje op haar bed.)
 
Laatst bewerkt:
Wellicht vraag ik naar de (voor sommigen) bekende weg, maar zijn er dames in de doublet die graag trio (vvm) doen, die het ook vaker samen doen en er ook wat van 'maken' ?

Ik weet wel dat veel dames het doen/aanbieden maar niet van harte of het stelt niet veel voor.

Vraag me af nog zoiets bij jullie bekend is of dat jullie er zelf ervaring(en) mee hebben ?
Naast de hierboven genoemde setjes van zussen zijn er ook Liza (d20) met Ana (d73), carla en stella uit passage 31, laura (passage 11/25) met monica (d8), lucia (6k1) met Amanda (8k1), maria en antonia (d75), 2 hongaarse dames (in het weekend) op 79 en Good old Anna op k1 met diverse dominicaanse collega's. Dit zijn allemaal.dames die elkaar goed kennen en ook interactie hebben. En er zijnlijkheden als enkele in het najaar vast weer meer mogelijkheden als sommige oudgedienden weer aan het werk zijn.
 
Is joanna er morgen al paar keer gevraagd niemand die reageert. willen jullie haar voor jullie zelf houden whahah
Gisteren weer gezien alleen niet bezocht omdat Carina mijn. Nr 1 is?toch moeilijk want Joanna is ook geweldig lekker zoenen terwijl ze met je pik speelt en neemt meer de tijd voor mij..
 
Laatst bewerkt:
Gisteren weer gezien alleen niet bezocht omdat Carina mijn. Nr 1 is?toch moeilijk want Joanna is ook geweldig lekker zoenen terwijl ze met je pik speelt en neemt meer de tijd voor mij..
Weet jij waar deze Joanna precies zit? In de even nummers aan het begin van de straat heb ik begrepen, maar welk nummer/kamernummer? BVD.
 
Ik hoop het met jou, maar dat ook geloven is een ander verhaal.
Dan is het vakantie, dan zijn het de feestdagen, dan is het het weer, dan is het door corona, dan is het de crisis, dan is het het einde van de maand, dan is het altijd in die periode rustiger, dan is het...enz enz. Kortom: er is het hele jaar door een verklaring waarom de bezetting zo matig is en dus ook nooit meer anders zal worden.
 
Meestal is t in september oktober november wel weer wat drukker. Dan richting december weer vakantie. Dus hopelijk is er wat betere bezetting. Ik zal het wss houden bij de dames bij wie ik normaal langs ga
 
Ergeren jullie ook zo aan fietsers in de straat? En vooral op de Doubletstraat waar het drukker is en smal is. En het zijn altijd van die figuren die er niks te zoeken hebben en dus niet uitkijken en of als een dronkelap gaan fietsen of met een snelheid fietsen alsof het een leeg fietspad is. Vaak net niet geraakt of opzij moeten springen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan