Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Grappig, over het algemeen is mijn ervaring de afgelopen jaren net even anders geweest @Ted. Hoewel ik dan Oekraine, Rusland, Litouwen etc voor het gemak even meereken met Moldavie, Albanie, Roemenie, Bulgarije etc.

Alles bij elkaar toch wel zo'n 20 dames ontmoet die precies onder mijn favoriete doelgroep vielen, wellicht leg ik daarom nu de lat te hoog.

Allemaal ook dames die me goed lagen qua type, hoewel sommigen een aantal daarvan te stug vonden.

Mijn #1, Sally, Ginger/Jana, Natasha dus, Julia, Rebecca etc etc.

Maar nu is het opeens tijdelijk een waar zoekplaatje. Zeker als ik weer eens een nieuwe dame binnen deze categorie wil bezoeken.
 
Jawel, daarom zeg ik er altijd 'natuurlijke grote borsten' bij.

Siliconen sluit ik zelfs uit, moet ik helemaal niets van hebben. Heb heus wel eens een dame bezocht die siliconen bleek te hebben, maar ik keer er nagenoeg nooit terug. Niet echt = gewoon niet echt. Het zijn geen tieten. Je hebt er niks aan.

Dus begrijp me niet verkeerd. Slank/knap/niet te oud/grote natuurlijke borsten....dat is de zoek-aktie!

Enige uitzondering maak ik voor dames die een natuurlijk cup F hadden en een borstverkleining hebben gedaan en nu bv een cup D of DD hebben. Vind ik zonde en dan is er wat aan hun borsten gedaan, maar er zijn geen siliconen toegevoegd, dus op het litteken van de operatie na voelt het wel geheel natuurlijk.

Elke fysieke correctie die een dvp ondergaat vind ik verschrikkelijk. Lippen borsten, kont, botox....allemaal niet doen. Echter zoek ik wel jonge dames dus helemaal eerlijk als bezoeker ben ik natuurlijk niet, maar goed het is vraag en aanbod en ik mag mijn voorkeuren hebben.
 
Helaas al geloosd anders was ik op 98k2 bij de 28 jarige Nicole (1.60 lang , zwart haar , slank , Roemeens) naar binnen gegaan.
Mooie meid , leuk mee te praten .
Vandaag is ze er tot 22 uur en morgen ook nog op dit adres : daarna weet ze nog niet welke kamer omdat deze niet haar "vaste" kamer kan worden.

Vorig jaar stond ze een poosje op 126 (?) . Deze dame zal vast wel bekend zijn bij marcov12 en wellicht wilt hij dan wat vertellen over haar kwaliteiten.
Welke Nicole is dit, van die kinky adv.? ben al weken naar haar aan het uitkijken, die ik bedoel had ook even een grote sm kamer trap naar boven in de geleen, later stond ze beneden op 122 of daarnaast...
 
Heren zitten er in de doub dames met grote tieten, als ik zeg groot bedoel ik ook echt groot. Maakt niet uit als de dames mollig/dik zijn, gaat meer om Russisch.
type Kristina Milan

GR RF
 
Heren zitten er in de doub dames met grote tieten, als ik zeg groot bedoel ik ook echt groot. Maakt niet uit als de dames mollig/dik zijn, gaat meer om Russisch.
type Kristina Milan

GR RF
Tieten waar je je lul in kan doen verdwijnen vind je er jammer genoeg niet. Vroeger had je Lorena in Doublet met een stel mooie dikke tieten maar die is er sinds lockdown niet meer.
 
Er was voor de lockdown idd een oudere milf bij de kleine passage met een spleet tussen haar tanden met hele grote tieten die ik wekelijks bezocht, weet alleen haar naam niet meer helaas.
 
Is joanna er morgen al paar keer gevraagd niemand die reageert. willen jullie haar voor jullie zelf houden whahah
Ik verwacht dat ze er wel is, tenminste wanneer we het hebben over Meesteres Johana (ik geloof op nummer 28). Ze is er al de gehele week. Er is overigens van haar al een draadje bij BDSM Nederland!
 
Sorry MEIDENGEK, maar ik ga het hier nog eens vragen?. Want heb nog maar bitter weinig reactie gekregen. Zijn er geïnteresseerden onder de Lorena stenen passage (Doublet) klanten die dat zien zitten om eens met 2 naar Lorena te gaan? Of eventueel gewoon eens met 2 naar binnen gaan en van elkaar afkijken wat voor een service ze ons geeft? Ik wil gewoon puur voor een blowjob gaan. Ik zou volgende week vrijdag gaan in de voormiddag.
 
Zijn er dames aanwezig in de geleen die ook massages geven? En zo ja welk raam?
In de hunsestraat overdag en middag staat er volgens mij vaak een thaise dame op 49 kamer nummer weet ik ff niet. Zij heeft een boordje voor t raam met thaise massages. Wel wat oudere dame redelijk slank niet heel knap maar weet niet of dat je wat uitmaakt. Ik zou zeggen ga zelf kijken om te bepalen of de dame wat voor je is
 
Die dame werkt in de Hunsestraat 49 k2.
En er zijn heus wel meer dames die je een massage willen geven als je het vraagt.
Nederlandse Jasmijn doet het volgens mij ook, maar is er vandaag niet.
 
Vanavond in Geleen, wat is dat achteruit gegaan zeg. Heel veel ramen onbezet, en degene die er wel zijn is weinig om vrolijk van te worden.. waar zijn alle dames gebleven?
 
Hoe is de bezetting op dit moment? İs de Dominicaanse keila aanwezig? Heb haar al een tijdje niet bezocht en wil haar weer goed neuken.
 
Geen goesting om eens mee te gaan? Om ter vulgairst Lorena haar mond volspuiten
MEIDENGEK, jij anders??
Als je na mijn tip nu nog niet door heb dat er niemand belangstelling heeft om mee te werken aan je fantasietjes, kan je het nog 500 keer hier gaan vragen maar ik geef je weinig kans:mad:
Misschien als je een lekkere jonge meid op het oog had en er een bom duiten ertegen aan gooit dat er dan wel iemand met je mee wilt:ROFLMAO:
 
Heren, wou net bij Jennie naar binnengaan met de belachelijk lekkere grote kont in de middelste passage (doub), echter net voor ik naar binnen wou werd ik gewaarschuwd door een wandelbroeder het niet te doen, dus niet gedaan, hij zei dat ze niet eens haar bh uitdoet en het afwerksex is van de hoogste orde......

Nu wil ik haar kont echt een x neuken maar wil niet afgepoeierd worden in 2 minuten en time time horen

iemand die me meer kan vertellen?

GR RF
 
Terug
Bovenaan Onderaan