Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, wou net bij Jennie naar binnengaan met de belachelijk lekkere grote kont in de middelste passage (doub), echter net voor ik naar binnen wou werd ik gewaarschuwd door een wandelbroeder het niet te doen, dus niet gedaan, hij zei dat ze niet eens haar bh uitdoet en het afwerksex is van de hoogste orde......

Nu wil ik haar kont echt een x neuken maar wil niet afgepoeierd worden in 2 minuten en time time horen

iemand die me meer kan vertellen?

GR RF
RonnieFlex, als je die dame bedoelt met haar geblondeerd haar op een staart, dan zijn er inderdaad klantvriendelijkere dames te vinden. Maar als je eens hard doggiestyle tegen haar billen wil stampen; give it a go. Maar ik zou bij haar zeker niet meer uitgeven dan 35 ~ 40€. Ze houd idd haar bh aan (mss omdat ze vrij kleine borsten heeft vergeleken met de rest van haar lichaam). Haar kont is wel heel zacht. Als je kontvlees wil zien wiebelen wanneer je er een spanking op geeft, dan zit je bij haar goed. Maar wees gewaarschuwd; voorzichtig met de spanking en dan bedoel ik heel voorzichtig of je krijgt een hoop gezeik over jou heen.
 
Heren, wou net bij Jennie naar binnengaan met de belachelijk lekkere grote kont in de middelste passage (doub), echter net voor ik naar binnen wou werd ik gewaarschuwd door een wandelbroeder het niet te doen, dus niet gedaan, hij zei dat ze niet eens haar bh uitdoet en het afwerksex is van de hoogste orde......

Nu wil ik haar kont echt een x neuken maar wil niet afgepoeierd worden in 2 minuten en time time horen

iemand die me meer kan vertellen?

GR RF
Dank voor de tip Ronnieflex, ik neem aan dat je de witte passage bedoeld, weet jij ook welk kamernummer Jennie werkzaam is, ik ben niet zo bekend met alle namen van de dames in de Doublet
 
Op Hunsestraat 2A K2 stond voor corona overdag vaak een mooie, wat oudere dame. Volgens mij heet ze Marian. Ik heb haar na de lockdown nog niet gezien. Weet iemand of ze nog terug komt?
 
Er staat hier nog geen recensie van Cristal, haar naam is wel een paar keer gevallen in Den Haag algemeen. Volgens mij is ze voor een paar maanden naar haar thuisland Colombia.

Ze zat altijd op 31 k2. Ze is slank ongeveer 1.60 lang, heeft zwart haar, en een flinke boezem. ik schat haar tussen de 35 en 38 jaar
@Rony80 @hellraiser666 is het deze Cristal heel toevallig?

 
Wellicht vraag ik naar de (voor sommigen) bekende weg, maar zijn er dames in de doublet die graag trio (vvm) doen, die het ook vaker samen doen en er ook wat van 'maken' ?

Ik weet wel dat veel dames het doen/aanbieden maar niet van harte of het stelt niet veel voor.

Vraag me af nog zoiets bij jullie bekend is of dat jullie er zelf ervaring(en) mee hebben ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan