Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met yessy in de Doublet stenen passage? Is een latina met zeer brede kont en draagt altijd een haarband.
Ja zeker ! Yessy is mijn favoriet ! Yessy is niet de spontaanste om te zien. En ze kan zich ook wel iets sexyer kleden. Maar wauw als je van echt dikke konten houd. Gigantisch gewoon. Ga naar Yessy ! Dr werk doet ze gewoon goed. En haar lichaam is echt genieten. Hele smalle taille en dan dat onderstel ! Na een paar keer gaan doet ze ook aan pzc. Bij mij nu ook zoenen. Yessy is een topper. Maar nu moet ik ook zeggen ik als ssbw Liefhebber heb niet heel veel keus aan dikke dames in de doublet
 
2 jaar geleden bezocht ik regelmatig Julia een kleine dame uit Roemenië met bruin krullend haar en grote borsten, ze was heel lief en dat was mijn beste dame die ik tot nu toe heb bezocht. Ik zal haar nooit vergeten.

Ik heb haar voor het laatst in november 2019 gezien en daarna jammer genoeg niet meer. Ik vond het heel vreemd want plotseling was zij verdwenen en de andere dames wisten ook niet waar zij was, ze zeiden ook dat zij plotseling weg was en ook nooit meer hebben gezien. Want ik ben daarna een aantal keren nog gaan kijken of ze er was, maar nooit meer gezien:(

Haar kamer was 16 K4 in Doubletstraat.

Als iemand weet wie ik bedoel of haar ook ken en weet wat er met haar is gebeurd of waar ze is, laat het mij aub weten.

Ik heb 2 foto's van een bekende dame uit Roemenië en daar lijkt zij op (maar dat is zij niet natuurlijk). Maar dat maakt het makkelijker voor degene die haar hebben gezien of kennen en weet over welke dame ik t heb.
 
Julia was later werkzaam op nr 10/12. Kort daarna is zij gestopt. Daarna heb ik haar niet meer gezien. Ook niet in Amsterdam of Alkmaar. Als ik haar spot zal ik daar hier melding van maken.
 
Julia was later werkzaam op nr 10/12. Kort daarna is zij gestopt. Daarna heb ik haar niet meer gezien. Ook niet in Amsterdam of Alkmaar. Als ik haar spot zal ik daar hier melding van maken.
Nr 10/12 gewoon bij de witte deuren? Ik heb Aryana die wat langere blonde ook gesproken over Julia en zij vertelde ook dat ze in Amsterdam heeft gewerkt, maar dat was waarschijnlijk voordat ze in Doubletstraat heeft gewerkt, want ik zag haar alleen daar de hele jaar.

Maar heb je haar ook in Amsterdam en Alkmaar gezien dan? Zo ja, wanneer was dat dan?
 
Ik vind het wel prima zo met die vroege sluitingstijd, er zijn veel meer meiden overdag aanwezig.
Heel prettig voor mij als ochtendwipper.
Ik ben deze week al vier keer geweest, althans 1 raamdame bij haar thuis geneukt en 3 in de Doub.
Ik moet mezelf tegenhouden om niet nog vaker te gaan, elke dag bijvoorbeeld. :LOL:
Tijd en geld zat, we leven maar 1 keer wandelbroeders.
 
Beste mensen, ben nu een paar keer in Eindhoven en Doetichem geweest. Het lijkt me vermakelijk om eens wat langer te kunnen lopen alvorens ik ergens naar binnen glip. Dan heb je natuurlijk meer ramen nodig in de genoemde plekken ben je snel rond.

Is het op een maandag de moeite om naar Den Haag te rijden zal dan aan het begin van de middag daar zijn. Maar wil een soort van zeker weten dat er wel iets te doen is, ook zo in covid tijden. Dank!
 
Terug
Bovenaan Onderaan