Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoorde van dame in de Doub vandaag, dat ze vreest dat per 5 december de boel weer dicht gaat vanwege Corona. Misschien goed moment telefoonnummer van je favoriet te vragen, mocht je deze nog niet hebben. Dan kan je bij de dame(s) thuis langs, mochten ze dat aanbieden.
 
Ik zal het gek vinden en onlogisch, als ze het niet sluiten. Maar dat is een persoonlijk mening. Daarom ben ik net maar even wezen wandelen, voordat het voorlopig niet meer kan.
 
Deze middag eerst een poosje met Anda / Alexa gesproken. Een kwetsuur aan haar hiel hield haar een tijdje "thuis". Vandaag had ze zich met lichaam en vaardigheden weer uitGeleend aan een paar liefhebbers - die echter niet in zo grote getale op haar waren afgestormd dat ze er vrolijk van werd.

Isabella (Hunsestraat 49 - K.5) vanmiddag gesignaleerd: Hunsestraat 4, kamer 1 - als ik het goed heb gezien.

Want ik kijk meer naar dames die zich in mijn ogen appetijtelijk genoeg voordoen om met hen een nummertje te maken dan naar nummers. Ze zal morgen ook wel in die wat ruimere kamer aldaar bij tijd en wijle klaarliggen en -maken.

Hopelijk heeft men compassie met onze passie en met hen die deze zo vaak tot eruptie brengen. Maar het zou me niets verbazen als een paar straten verderop elke compassie ook demissionair is. En men bijvoorbeeld de scholen openhoudt ten detrimente van de contactberoepen.

Even kort met haar gesproken. Mocht Tsaar Hugo toch de boel op slot doen en de sleutel kwijtmaken, dan wordt het voor haar proberen in Antwerpen.

Zolang Bart de Wever (of een nog hoger echelon machtigen) ook dáár niet een drietal feminiene openingen tijdelijk ontoegankelijk / inaccessible / nicht zugänglich verklaart.

Dan wordt het ook voor onze drietalige Zuiderburen "aan hun kortste eind trekken".

Terwijl zowel de Noordelijke als de Zuidelijke regering dan van haar kortste gezichtseind een lange neus maakt naar de plezierdames - zelfs als zij bereidwillig en gezagsgetrouw hun benen willen spreiden met aan het voeteneinde de voorgeschreven anderhalve meter ertussen.

Wordt het een Black Saturday ? En na een "maagdelijke" White Christmas vanaf één januari weer een Blue Year ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan