Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Ik wil graag weer eens genieten van deze heerlijke Braziliaanse. Weet iemand op welke kamer zij werkt en haar werktijden?"

Voor de avond sluiting overdag op 8k5 of k6.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, ik ben vanavond voor een afspraak in Den Haag en wil me daarna even zonder condoom, deepthroat laten leegzuigen in de Doubletstraat. Ik heb geen tijd om dit hele topic door te spitten, heeft iemand goeie tips voor me?

Bedankt alvast
Lorena k11/11 stenen passage. Één van de oudste latinas daar maar zuigt je compleet leeg.
 
Hoop dat er ooit een dag komt waar de straten een website openen. Waar je bijv zou kunnen zien wie er op dat moment werken en dergelijke. Dat zou echt een perfecte oplossing zijn voor veel vragen en dergelijke. Alleen gaat wss nooit gebeuren vanwege privacy en geld redenen. Wel jammer want zou een uitkomst zijn
Villa Tinto had dat een tijdje, was inderdaad erg handig, maar ja privacy... ?
 
Is dat die op de hoek bij de uit/ingang?

Ik zal deze volgende week even opzoeken, dank je voor de tip!
Ja klopt, die oude latina met haar blonde krullen op de hoek einde gang. Altijd zware make-up aan de ogen. Geef haar 35 of 40 en zeg dat je een blowjob wil. Ze doet niet echt deepthroat maar wel diep genoeg. Je mag haar hoofd vasthouden en haar lippen zijn rondom getattoeerd. Ik houd haar altijd haar flinke haardos opzij zodat ik goed het tafereel kan meevolgen.
 
Ja klopt, die oude latina met haar blonde krullen op de hoek einde gang. Altijd zware make-up aan de ogen. Geef haar 35 of 40 en zeg dat je een blowjob wil. Ze doet niet echt deepthroat maar wel diep genoeg. Je mag haar hoofd vasthouden en haar lippen zijn rondom getattoeerd. Ik houd haar altijd haar flinke haardos opzij zodat ik goed het tafereel kan aanschouwen.
Is k11 niet rechts achteraan binnen in de passage?
 
Als iemand vandaag Lorena gespot heeft in de Doublet stenen passage dan hoor ik het graag. Want vorige keer liet iemand weten dat er op donderdag een andere dame in haar plaats zat.
 
Als iemand vandaag Lorena gespot heeft in de Doublet stenen passage dan hoor ik het graag. Want vorige keer liet iemand weten dat er op donderdag een andere dame in haar plaats zat.
is het misschien een idee, dat je bij je volgende bezoek bij Lorena, haar telefoonnmummer vraagt, dan kan je haar appen, en weet je snel of ze er wel of niet is.
 
Vanmiddag rond 13 uur de volgende dames gesignaleerd in de DOUBLET met bijbehorende kamernummers.

Doe er je voordeel mee...

Saskia 30
Tanja 30
Betina 28 woe do vrijdag aanwezig

Lavinia 28 , let op !

Manuela 26a
Claudia 26 7 dagen vanaf 10/11 uur
Jazmin 24
Lisa 20
Amanda 8a1 met Brazil vlag op de deur
Monica 8k5 met Brazil vlag op de deur
Silvi 8k7

Diana 1ak2
Alina 1ak3
Anna 7 (op kinky naam Aryana)
Laura 25
Yvonne 29
Sandra 29
Mary 35
Luna 37k2
Maya 39
Ana 73

Gina 75k13 passage boven

Rachel passage 11/25k1

Sandra 11/25 k5 passage (nagevraagd : naam is niet maxima)

En nog veeeeeeel meer meiden (vooral jonger dan genoemden ? , waar ik de namen niet van weet)

Vanaf 17.30 uur gaan de dames opruimen schoonmaken , om precies 18 uur weg te zijn (verrplicht) , dus houdt hier rekening mee om nog op tijd een wip te maken.....
Dank, is erg handig voor wandelaars die van ver moeten komen. Dus als je er aan toekomt graag wat vaker. Bedankt
 
Over de 18:00 sluitingstijd: hou er bij een "laat" bezoekje rekening mee dat je om 17:30 klaar moet zijn. Om 18:00 moet het pand leeg zijn, dus de klanten moeten daarvoor al buiten zijn.

Dit was mijn ervaring afgelopen woensdag op nr. 23.

Ik zag overigens ook dat even na 17:30 de politie verscheen, volgens mij om de sluiting te controleren.
 
was op 1615 uur in de doub. vond het maar niks bijzonders. naar de geleen om 1645uur en om 1700 gingen de meeste al stoppen op een enkeling na. maar lekker naar huis gegaan.
 
was op 1615 uur in de doub. vond het maar niks bijzonders. naar de geleen om 1645uur en om 1700 gingen de meeste al stoppen op een enkeling na. maar lekker naar huis gegaan.
Denk dat de meeste dames beter alleen op zaterdag en zondag kunnen gaan werken dan valt er tenminste nog iets te verdienen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan