Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdagavond zag ik in de Geleen 23 - K7 (tenmiste denk dat het die kamer was) een leuke meid staan. Redelijk klein, zwart haar, gaf aan Roemeens te zijn.

Vriendelijk in korte gesprekje. Ben alleen haar naam vergeten, iemand? Zou graag wat over haar lezen. Thx!

Ik was net in de Geleenstraat en werd er niet heel vrolijk van. Ik kwam rond 19:15 aan en zag dat veel dames nog aan het opstarten waren / net naar binnen gingen, dus toen ging ik maar een stukje door de stad wandelen.

Ik kwam rond 20:15 terug voor de 'herkansing' en het was er ondertussen niet veel beter op geworden. Ik heb vier rondjes gelopen en ik telde telkens minder dan 35 onbezette dames (exclusief transseksuelen). Het zou mij verbazen als de totale bezetting meer dan 45 was.

'Kwaliteit boven kwantiteit', zegt men dan, maar qua uiterlijk viel dat in ieder geval tegen. Er waren misschien een stuk of tien slanke twintigers met een leuk gezicht. De mooiste dames waren ook bijna doorlopend bezet, viel mij op. Het zou mij dan ook verbazen als die veel om klantenbinding geven (in de vorm van goede service). Anderzijds kan je voor vijftig euro (instaptarief) tegenwoordig ook geen wonderen verwachten, maar ook bij een hogere vergoeding blijft het meestal bij robotische afwerkseks zonder intimiteit (uitzonderingen daargelaten en dat zullen meestal de minder mooie dames zijn).

De sfeer was ook matig. Voor een zaterdagavond waren er niet bijzonder veel wandelaars, terwijl voor veel mensen het vakantiegeld net is uitbetaald. De meeste dames waren eerder met hun telefoon of collega's (sommigen vinden elkaar blijkbaar wel heel leuk) bezig dan klanten te trekken.

Kortom: niet de moeite waard, misschien alleen vanwege gebrek aan beter. Dit is natuurlijk slechts mijn mening, ieder zijn ding. Ik zeg dit dan ook niet om on onrust te stoken, maar eerder als 'waarschuwing' voor wandelaars die niet bepaald om de hoek wonen.
Smaken verschillen, maar ik kom nog altijd goed aan mijn trekken ook al is de bezetting niet meer zo als het ooit geweest is. Ely op nr. 122, een echte beauty, meestal zit ze laag nogal in het donker. Fraaie Elena op nr. 96 altijd in casual ware en sexy Ranja (niet Aranja zoals in de recentie) op nr. 110p. En nog wel meer maar anders hou ik nauwelijks nog een cent over. Rond 6u is de wissel en is het meestal nogal stil, v.a. half 9 gaat het een beetje lopen. Het mooie weer en het voetbal zal best wel meegespeeld hebben. Vorige week vrijdag was ik er ook en ik vond het behoorlijk druk. Beperk je tot een paar vaste dames, dan kennen ze je en heb meer contact. Als je een datum afspreekt hoef je ook niet zo lang te wachten. De leukste hebben veel vaste klanten dus die zie je niet zo vaak.
Elena is weer terug van vakantie. Ze werkt de hele dag bijna elke dag.

Laatst bewerkt:
Nog even voor de Linda NL fans :

Morgen 2 juni t/m 6 juni van 12 uur tot 16 uur is op nr 98 in de Geleen dit "einde wijffie" aanwezig : Linda NL bordje voor haar raam.

Ook ma 9 , di 10 en woe 11 juni om deze tijden aanwezig.

Oef jammer ik kan helaas niet overdag, avonden of in t weekend werkt ze dus niet? Jammer zeg, want anders was ik zeker even langsgeweest

Op Hemelvaartsdag overdag was het wel iets rustiger dan normaal, maar verder toch een vrij normale bezetting overdag.
Zou ook bijzonder zijn als het rustiger is.
De oost europese dames volgen vaak de orthodoxe feestdagen kalender die afwijkt van de onze.
Daarnaast hebben ze geen "feestdagen" alleen hun vaste vrije dag.
Op alle andere dagen (behalve evt. 1e kerstdag en nieuwjaar als het kantoor zelf besluit dicht te zijn) moeten ze gewoon huur betalen voor de kamer.
En als ze huur moeten betalen, werken ze meestal anders is het een dure dag voor ze.

daar was ik al bang voor.
De meeste latinas die er staan is wel een beetje vergane glorie, daar is het mooiste inmiddels wel vanaf.
Gemiddelde leeftijd 40+ en een maatje meer.
Ja ik denk dat als ze zouden sporten/ veel lopen en gezond eten, dat ze dan echt veel geiler eruit zien en ook meer geld verdienen. Ik bezoek latina's graag mits ze in shape zijn

Terug
Bovenaan Onderaan