Net even in de Geleenstraat geweest.
Wie weet wie de blanke dame met een zwart setje op 23 k1 is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenElenaNet even in de Geleenstraat geweest.
Ik kwam net bij haar vandaan...Staat Elena ergens beschreven, @Joe Carioca?
Schrijf ik vanavond wat over Elena.Als het over een vrij lange dame gaat met een hele lichte huid, die is pas sinds kort in de Geleenstraat en van haar is nog geen topic.
Staat haar naambordje bij het raam?Volgens mij niet, niet zeker.
Nee, dat heb ik niet gezien.Staat haar naambordje bij het raam?
Misschien handig als je schrijft over welke Eva het gaat.Weet iemand of eva er is?
Dank dan weet ik genoegNee, dat heb ik niet gezien.
ik denk dat je deze dame bedoeld in de stenen passage. Doub4et 11/25 k4Hallo mede wandelaars doublet. Weet iemand hoe deze dominicaanse dame heet. Ik neem aan dat zij van dominicaanse afkomst is. Zij zit in de passage nummer 11 k4 als je van de paviljoengracht komt dan loop je rechts de passage in en zij zit dus op k4. Gaat om een donkere dame me een enorme kont en groot bos zwarte krullen. Je kunt haar niet missen. Wilde haar steeds bezoeken maar wil toch eerst even haar topic lezen als zij die al heeft. Alvast hartelijke dank.
De SOA -Testbus van de GGD komt naar je toe en wel op :
Vandaag 4 juni in de Geleenstraat
Morgen 5 juni in de Doubletstraat
Testen zijn beide dagen tussen 18 en 21 uur
GRATIS en ANONIEM : wat wil je nu nog meer ?
Bloedprikken gebeurt door een verpleegkundige. Bij jouw huisarts wordt dat bloedprikken toch ook niet door de huisarts zelf gedaan?Is het een arts die prikt ?
Ik zag gisterenavond de bus in de Geleenstraat maar daar zag ik nou niet echt iemand bij van nou laat ik eens gaan![]()
Zondagavond en gisterenavond was ze er maar vraagt 100 als instaptarief.Nee gisteren was ze er niet, wel een leuke dame ernaast die zich als Carla met zwarte krullen voorstelde op k4 maar ik zal t zeggen als ze er weer is want wil dr graag bezoeken
En heb je naar binnen gegaan?Zondagavond en gisterenavond was ze er maar vraagt 100 als instaptarief.
Moet eerst overtuigd zijn van mevrouws kunsten voordat ik 100 betaal dus nee . 50 is mijn instaptariefEn heb je naar binnen gegaan?