Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo mede wandelaars doublet. Weet iemand hoe deze dominicaanse dame heet. Ik neem aan dat zij van dominicaanse afkomst is. Zij zit in de passage nummer 11 k4 als je van de paviljoengracht komt dan loop je rechts de passage in en zij zit dus op k4. Gaat om een donkere dame me een enorme kont en groot bos zwarte krullen. Je kunt haar niet missen. Wilde haar steeds bezoeken maar wil toch eerst even haar topic lezen als zij die al heeft. Alvast hartelijke dank.

Hallo mede wandelaars doublet. Weet iemand hoe deze dominicaanse dame heet. Ik neem aan dat zij van dominicaanse afkomst is. Zij zit in de passage nummer 11 k4 als je van de paviljoengracht komt dan loop je rechts de passage in en zij zit dus op k4. Gaat om een donkere dame me een enorme kont en groot bos zwarte krullen. Je kunt haar niet missen. Wilde haar steeds bezoeken maar wil toch eerst even haar topic lezen als zij die al heeft. Alvast hartelijke dank.
ik denk dat je deze dame bedoeld in de stenen passage. Doub4et 11/25 k4

Maar als ik af ga op je omschrijving, een enorme kont en en een hele bos zwarte krullen, moet ik eerder aan Sandra denken op Kamer 5, die tegen over Mirella staat.

De SOA -Testbus van de GGD komt naar je toe en wel op :

Vandaag 4 juni in de Geleenstraat
Morgen 5 juni in de Doubletstraat

Testen zijn beide dagen tussen 18 en 21 uur
GRATIS en ANONIEM : wat wil je nu nog meer ?

Hou er wel rekening mee dat de bloedafname (binnenkant elleboog) een kleine blauwe plek achterlaat.
Iets dat een oplettende echtgenote meteen zou opvallen.

weet iemand of Karina of Carina zoiets nog werkzaam is? Ze zat in de Hunsestraat volgens mij en had een fitness legging aan. Blond of geblondeerd haar en redelijk lang minimaal 170 denk ik. Navel piercing. Werkt zij nog? En Joanna met de tatoeages weet iemand haar werkdagen?

Is het een arts die prikt ?
Ik zag gisterenavond de bus in de Geleenstraat maar daar zag ik nou niet echt iemand bij van nou laat ik eens gaan 🙈🙈
Bloedprikken gebeurt door een verpleegkundige. Bij jouw huisarts wordt dat bloedprikken toch ook niet door de huisarts zelf gedaan?
Mensen, laat je testen op SOA's! Het kan zelfs gratis!

Terug
Bovenaan Onderaan