Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
de meeste zijn gewoon te oud voor mij.
Ik heb het vermoeden, dat de latina's die er tien jaar geleden al stonden er nog steeds staan.
Ja waarschijnlijk maar oudere dames hebben vanwege de overgang vaak meer testosteron in zich en ze weten dat ze minder gewild zijn dus de service is vaak heel goed, maar ik kan persoonlijk alleen bij een dame langsgaan als ze slank zijn - er is trouwens wel 1 petite venezuelaanse in de stenen passage in doublet op k7/k8 die ik wel zou kunnen doen maar ben dr naam vergeten. Kleine dame met een bril en zat op een stoel maar was wel slank

Ja waarschijnlijk maar oudere dames hebben vanwege de overgang vaak meer testosteron in zich en ze weten dat ze minder gewild zijn dus de service is vaak heel goed, maar ik kan persoonlijk alleen bij een dame langsgaan als ze slank zijn - er is trouwens wel 1 petite venezuelaanse in de stenen passage in doublet op k7/k8 die ik wel zou kunnen doen maar ben dr naam vergeten. Kleine dame met een bril en zat op een stoel maar was wel slank
ik denk dat je Bibiana bedoeld, dat is de enige kleine dame met bril uit Venezuela in de stenen passage. Ze zit vaak een boekje te lezen.

Kent iemand Celine (ROE) uit de rose-pasage k2? Hele fitte Roemeense dame. Net kort gesproken en ze zei dat ze hiervoor in Amsterdam heeft gewerkt, niet naar binnen gegaan omdat ze een uitgeputte indrukking maakte maar ze is een echte beauty en wat een lichaam. Iemand ervaring mee?
Heeft iemand deze fitte dame nog gespot, zoja welk dag(deel)? Ik zou haar graag willen bezoeken maar heb haar tot nu toe altijd misgelopen.

HERHALING DIENSTMEDEDELING :

Heren vergeet niet vandaag of morgen voor of na het wippen even een testje te doen .......... kan natuurlijk ook als rustpauze tussen 2 wippes door ...

De SOA -Testbus van de GGD komt naar je toe en wel op :

Vandaag 4 juni in de Geleenstraat

Morgen 5 juni in de Doubletstraat

Testen zijn beide dagen tussen 18 en 21 uur

GRATIS en ANONIEM : wat wil je nu nog meer ?

Na de bloedafname krijg je een code mee en met die code kan je na een paar dagen inloggen en zie je het resultaat (zie onderstaande link) : de juiste info/instructie hoe te handelen, krijg je sowieso na de bloedafname.

baat de test vandaag niet ,
dan schaadt het ook niet.
schaadt het onverhoopt nu wel ,
dan baat het binnenkort echt wel!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan