Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag bij nr 23 ook een nieuwe roemeense dame, naast Aline (van Erika-Aline). En Ariana* was er op 4k3 .
Doubletstraat? In de Geleenstraat is ook nr 23.
Weet iemand wie de dame met zwaar opgespoten lippen en blauwe ogen (volgens mij 'nep', lijken lensen te zijn) is? Ze zat rond Geleenstraat nummer 45 k1 (weet het niet precies, maar ergens aan het midden van die kant).
Een precies adres zou wel handig zijn, op 45 k1 zit Alice, maar misschien is het Pamela van 23 k11.

Geleenstraat 23 heeft niet die reflecterende ramen.
Oh ja je hebt gelijk. Maar hoe dan ook, kijk ik die kant eigenlijk niet eens op door die ramen bij 45😅 ik heb zeg maar een standaard wandeltje bij geleen en dat is niet die hoek. Wat hierbij ook meespeelt is de autoweg aan die kant waar ook een tram en bus rijdt. Voel me dan zwaar bekeken altijd dus loop meestal tot max voor 126a en dan weer terug en nooit de kant opkijken met de reflecterende ramen

Laatst bewerkt:
Dat met die reflecterende ramen, waarom is dit? Is dit onlangs aangepast? Stond pas kort te wachten in de Geleen, en had ook het idee dat ik het niet goed zag. Was ff bang dat ik naar Specsavers moest, maar wellicht is het niet nodig :ROFLMAO:
Dit komt door die man met die vreemde hobby van Q1 van dit jaar, weetje wel waardoor we allemaal ineens niet meer vrij konden rondlopen in geleen/ doublet zonder opgenomen te worden?

Vlak daarna kwamen die reflecterende ramen waardoor ik die dames dus niet meer zie en ook niet zal bezoeken (sterker nog: ik heb in mn leven nog nooit geneukt in die hoek van geleen en die kans is nu 0% met die reflecterende ramen)

Dit komt door die man met die vreemde hobby van Q1 van dit jaar, weetje wel waardoor we allemaal ineens niet meer vrij konden rondlopen in geleen/ doublet zonder opgenomen te worden?

Vlak daarna kwamen die reflecterende ramen waardoor ik die dames dus niet meer zie en ook niet zal bezoeken (sterker nog: ik heb in mn leven nog nooit geneukt in die hoek van geleen en die kans is nu 0% met die reflecterende ramen)
In the dark all cats are grey.

Terug
Bovenaan Onderaan