Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@paulus… ik ben er nog steeds niet helemaal uit er stond afgelopen donderdag een mooie dame in Geleen straat 110 K4, blond haar, blauwe ogen, mooi slank figuur en een zwarte body aan. Ze staat daar heel vaak, al jarenlang en altijd overdag. Vaak staat ze bij een van haar buren een praatje te maken.

ik weet niet hoe ze heet, zou best naar binnen willen, maar druk heeft ze het niet, dat houdt me tegen…

weet iemand (Paulus) wie ze is?
 

Volgens mij overwegend positief, maar gezien het feit dat ze zo vaak en lang 'onbezet' is betekent meestal dat een aantal wandelaars ook andere (mindere) ervaringen zullen hebben gehad.

Succes Dolle !
 
Er zijn nu in een half jaar wat vragen gesteld,en er is niet 1 geen goed antwoord uitgekomen.Allemaal mensen die om een of andere reden reageren, interessant doen,maar niet met het goede antwoord komen. De mensen zoals Paulus kan je met een zaklantaarn zoeken,altijd correct en geen domme praat.
Als je wil weten hoe een nieuw gezicht heet,vraag het zelf aan de betreffende dame,dat scheelt een hoop ergenis.Mensen zoals de De fleppendeflepper,is een van de weinige met eerder genoemde Paulus,hoe ze heten waar ze zitten enz
 
Dan was het Marian, altijd een pak Bar le Duc voor het raam.
Klopt, dat was haar naam ja. Thanx.

En op passage k10 zat ook een fantastische dame. Helaas was iemand me voor…. Weet je wie dat geweest zou kunnen zijn? Kom ik zeker nog eens voor terug. Was een hollandse blondine. Zeer goed verzorgd. 30+, misschien wel iets meer. Deed ook soft sm.
 
Kan iemand me vertellen of Maya op 39/2 aanwezig is, ben paar keer geweest maar trof haar steeds niet.

Kom net uit de Doub, weer Maya niet getroffen, iemand haar recent wel gesignaleerd?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan