Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste raamdames gaan terug naar familie deze periode, met de waarschijnlijk aankomende lockdown zullen de privé meiden het weer druk gaan krijgen..
Ik zie het nu al aan de stijgende prijzen.. €200 p/u is alweer de norm.
 
De meeste raamdames gaan terug naar familie deze periode, met de waarschijnlijk aankomende lockdown zullen de privé meiden het weer druk gaan krijgen..
Ik zie het nu al aan de stijgende prijzen.. €200 p/u is alweer de norm.
Mooi moment om het wat rustiger aan te doen. Ook wat bij te sparen misschien voor een later moment.
Of de dames te "belonen" die vaste klanten opbouwen en gewoon dezelfde prijzen hanteren.
 
Mooi moment om het wat rustiger aan te doen. Ook wat bij te sparen misschien voor een later moment.
Of de dames te "belonen" die vaste klanten opbouwen en gewoon dezelfde prijzen hanteren.
Missschien wel verplicht rustig aan doen, lijkt erop dat er vanavond een persconferentie komt waarin een lockdown aangekondigd wordt. Die zal dan wel morgen ingaan.
 
Was iets te voorbarig met deze reactie, maar waarschijnlijk nu toch een harde lockdown vanaf morgen. Afschuwelijk. Nu vind ik het wel weer jammer dat ik single ben....
Ik ook single wellicht kinky een idee vorige lockdowns niet gedaan maar nu denk ik van wel de hoge heren die dit beslissen gaan zelf zeker ook met hun lul in de lockdown dacht het niet.
 
Vanmiddag gigantisch druk in de Hunse/Geleen.
Nog even een PZC gescoord bij Katerina.
Vanaf morgen wordt het weer zwaar... Antwerpen is nog open, maar voor hoe lang?
Dat wordt weer een paar maanden rommelen met privé-ontvangst.
 
In onze pretstraten, waar ik vanmiddag twee maal heb gedoneerd. waren inderdaad veel heren actief aan de wandel (# 2591), maar velen van hen pleegden niet die activiteiten waar de aanwezige dames profijt van zouden hebben gehad. Opdoen van masturbatie-stimulansen voor de komende weken ?

Het zal daar de komende tijd weer doods worden. Met "huizen" waar straks nog slechts wat vage herinneringen rondwaren aan wat weer éven was. En waar in een enkel raam door een al te hevig smachtende "pipo" - die het wandelen niet kan laten - een fata morgana wordt gezien.

Dag vogels, dag raambloemen, dag wandelkinderen ...
 
wellicht wishful thinking maar spreekt de overheid zichzelf hier niet tegen: https://www.rijksoverheid.nl/onderw...epen/kapper-masseur-en-andere-contactberoepen Met name de opmerking: "Er geldt een mondkapjesplicht, met uitzondering van behandelingen aan het gezicht en voor sekswerkers en hun klanten."
Ik denk inderdaad ijdele hoop, zie:
 
Gisteren aardig druk met wandelaars, helaas was de bezetting zeer matig. Veel dames waarschijnlijk al naar het thuisland.

Waar vind ik het topic van de blonde dame uit Griekenland redelijk aan het begin van de Doubletstraat. Had pigtails en had een mini broekje aan
 
"Waar zoeken/vinden we dvp tijdens de lockdown????"(# 2604)

Zoeken is nooit een probleem. Vinden soms wel.

Sommige raamdames prijzen zich thans hooggeprijsd aan op diverse sites. Sommige andere bloemen hebben zich overgeplant naar andere landen (hoe lang floreren daar nog kan, is zeer de vraag).

Anderen kozen het hazenpad en zijn huiswaarts gevlucht. Keer op keer Tsaar Hugo op de televisie heeft op sommigen nu eenmaal dat effect.

Maar al het sekswerk is op dit moment illegaal. Alhoewel:

- Goede morgen. Gaat u zitten.

- Oh, ik dacht dat je bij een psychiater op een sofa moest liggen.

- Dat was in de tijd van Freud, Jung en Adler. Wat kan ik voor u betekenen ?

- Ik lijd aan penetratieangst. Ik durf niet eens te dènken aan nu indringend …

- Dan helpt alleen de confrontatietherapie. Een aantal keren diepgaand voelen waarvoor u zo benauwd bent.
Er zijn speciale dames on line die u van uw fobie af kunnen helpen.

- Maar er mogen nu toch alleen nog maar médische contactberoepen.

- Daarom krijgt u van mij een verwijsbriefje …
 
Terug
Bovenaan Onderaan